Opět Vás zdravím s žádostí o pár zkušeností – váha, výdrž, záběr… ,??? Díky všem
Opět Vás zdravím s žádostí o pár zkušeností – váha, výdrž, záběr… ,??? Díky všem
Nevím jak 2,1 , ale 1,95 hodně dobrej plášť dopředu, poradí si i s bahnem a odvalování taky super. Jenom zadní sem sjel asi za 1500 Km (asfalt 20%, zpevněné cesty 60%, terén 20%), a už tak po 1000 Km přestával mít vzadu vyhovujcí vlastnosti.
Mel sem taky 1.95, ale drat. Dobrej plast, na mokru celkem v pohode, navic se krasne samocistil od bahna. Diky nizsimu dezenu se ani moc nezvejkal v naklonech… Dobra guma.
V sobotu na Krali bez nejmensiho problemu, a to je zadni uz dost jetej. Jinak viz historie – ja totiz nejsem meritko, jsem nekritickym fanouskem kombinace EW/NR, pokud nepanuje peklo jako bylo ted 8-)))
Kombinaci EW/NR vozím taky a nemůžu si to vynachválit…po letech, kdy jsem vozil NR/NR je to příjemná změna, hlavně v zatáčkách. EW vpředu skvěle drží, v bahně, na šutrech, i na mokrých kořenech. Vše vozím ovšem v 29 rozměru. :o)
8-)))
no na tenhle format prejdu za 2 roky, zatim to na GF montare 29 resim NR/NR, toho fuela dojezdim a k padesatinam si udelam radost…
:o))) Neblázni, pokud můžeš, udělej si radost co nejdřív…a k padesátinám si tak akorát pogratuluješ ;o)
premejslel jsem o tom, ale je to politicky citliva zalezitost 8-))) ono totiz matematicky vzato jetej trek fuel 90 + jetej GF montare nerovna se novej niner JET… ale jeste to zvazim; kdyztak reknu ze mi to poradili odbornici na B-F 8-)))
hmotnost nic moc, hodně měkká směs a hodně „ohebný“ vzorek, takže na asfaltu či obecně na suchu moc nejede a rychle mizí , ale super drží na sněhu a ledu, dovedu si představit i že ta 1,95 dělá vpředu kouzla na mokru
ŇuŇu má ale taky super směs do mokra a hlavně líp jede
takže na sníh a led super na celý kolo, jinak jen předek v 1,95ce
Ten plášť má velice dobré trakční schopnosti, ale je poměrně těžký a na tvrdém podkladu moc nejede. Na závody bych ho teda určitě nedoporučil, ale na pohodové ježdění v těžkém terénu to bude supr plášť.