Zdarec bajkeři… Hodilo by se mi pár rad s výběrem kol. Radéji xtr wh-m965, nebo crossmax SL. napište mi sem pár rad a doporuæení. Mějte se fajn a bajku zdar ;)
Zdarec bajkeři… Hodilo by se mi pár rad s výběrem kol. Radéji xtr wh-m965, nebo crossmax SL. napište mi sem pár rad a doporuæení. Mějte se fajn a bajku zdar ;)
tak nemel sem ani jedny, ale osobne bych radsi do mavicu – naboje maj jednodusi, nahradni dily se daji sehnat a ne jak /je to v jinym dredu/ XTR rafek – nemoznost sehnat…atd…
souhlas doslova
přišlapávač
s tím že sem teda už dvoje cmaxy měl…
měl sem oboje, a XTR sou tužší a možná líp jedou ale rozdíl je velmi malý. U Shimana je problém s ND dráty seženeš špatně, ráfek velice těžko pokud vůbec. ani s jedněma kolama nešlápneš vedle – spíš jde o to v jakém sou kola stavu a za jakou cenu.
xtr maj ujeto 5000km a ma je 3,5 roku..... mam do nich jit?
he he to se ptáš takhle na dálku :-) pokud je rozumná cena tak proč ne pokud majitely věříš
cena 9000...... no nic jineho nez vereni mi nezbyva..ale zda se mi to velika cena…
veliká??? ty kola byly původne o 30% dražší než C-Maxi. Ale je pravda že za tu cenu dokážeš slušné nové kola postavit
No to nemyslí ten člověk vážně??!! Já jsem sehnal za 11 litrů nové… Tohle bych za jeté nikdy nedal.
Jestli si dobre pamatuju tak je mas nepouzity od nakyho zavodnika. Tak se da sehnat vic veci, ne jenom kola, ale neni to neco ceho by byly kvanta a mohl si to koupit kazdej.
Zalezi v jakym jsou ty jeho stavu. Puvodni oficialni cena tech kol je pres 30 tisic, tak tech 9 mozna neni tak moc. Bral bych spis to co se ti vic libi, ani jedny nejsou spatny.
Ty moje jsem měl z týmu ČP. Vzppomínám si, jak jsem z tebe tahal rozumy, když jsem si je chtěl pořídit. Původní cena těch XTR byla dokonce 40 tisíc, ale postupem času se daly koupit nové přes Cykloexpert.cz za nějakých 15.000. Teď už jsou z českých skladů dávno pryč. Dají se ještě občas sehnat v Německu. Jak chodí ty tvoje? V pohodě? Já zatím bezproblému, ale nevím co mě čeká dál:-(
tys měl celkem štěstí – žes koupil fasované od někoho ze spořky – ale to štěstí nemá každý. A 9 je rozumná cena
Na Ebayi se motají kolem 500 EUR, tak kdybych se rozhodoval mezi 5 kkm jetými a funglovými, šel bych do těch funglů. Každý ale na Ebayi nenakupuje, takže moc na výběr nemá…
trochu si přisadím,sice je neznám ani jedny ale SLR jsem na bazaru nedávno viděl za 12 do 1roku staré.Podle jiných dredů na ty 3 leté XTR asi náhradní díly už nebudou a jestli je původní majitel závodník tak zadní ráfek bude těsně před smrtí:).
tos vyděl V-čkové, se zrušenou keramikou na jednom ráfku a asi lehce nabourané proto ta nízká cena – taky sem je vyděl ale taky pozorně četl :-)
jo jo to prodaval kamarad, a byly ve stavu presne jak pises. byl rad ze se jich zbavil:)
S těma SLRkama jak napsal Kubad a co se týče těch XTR, tak v podstatě jediné dostupné náhradní díly jsou dráty a ty jsou. Už jsem si pro jistotu zajistil zdroj, kdyby mi nějaký rupl. DN na náboje jsou stejné jako pro klasické XTR náboje, tak to taky není problém. Je problém akorát s ráfkem a o tom se tu už psalo.
případně zapleteš klasický ráfek – to není až tak složité ráfek na C-Max stojí přes 4litry, ale aspoň sou :-)
Mě přijdou lepší shimana, ale vzhledem k jizmene dostupnsti nd bych vahal.
Jinak dobře že se ptáš tady, třeba bude víc zkušeností..:)
666er for ever!