• antuch

    tož se rok s rokem sešel a začínám se poohlížet po nověm rámu…bohužel mi nevyšel projekt s Tomacem, takže koukám po něčem jiným…podmínek moc nemám…zdvih do 120 max…na systému mi nezáleží. Nejdůležitější kritérium je váha a design, kerej musí pasovat k modrýmu SIDovi:-)

    http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

    tohle je zatím můj favorit, ale rád se nechám ukecat na něco jinýho…:-)

    0 0
    • mitch  

      http://www.tandem-bike.cz/…m-cube-sting

      k tomu by se modrá hodila :)

      0 0
      • antuch  

        ¨designově dobrý…možná ale tlumič bude dost trpět a laborace s ním za jízdy taky nebude nic moc…ale alternativa zajímává…:-)

        0 0
        • mitch  

          A když už cube tak bych bral http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

          0 0
          • MlokCZ  

            A nějaký konkrétní důvod proč? Já bych totiž dle dlouhodobých zkušeností s AMS Pro, AMS 125tkou a Stereem vzal tedy rozhodně raději Stinga než AMS Pro (Stinga jsem také krátce jel, to jen pro ověření, že to chodí velmi podobně jako Stereo, jen samozřejmě s nižším zdvihem).

            Ale když má zadavatel nejdůležitější kritérium váhu a design, což moc nechápu (design je na každém, jak je pro něj důležitý, ale naprosto nechápu, jak někdo může mít důležitější kritérium váhu před funkcí systému, nízká váha u špatně fungujícího systému nebo nevhodného pro daného jezdce bude zcela k ničemu), tak ať si koupí, co se mu líbí a radit je úplně zbytečné.

            0 0
            • antuch  

              to ti můžu vysvětlit okamžitě, proč mi jde o design a o funkci až jako druhém místě…pokud ti to neušlo, tak sis jistě všiml, že chci rám k již zakoupené modré vidlici a brzdám…Funkci pořeším až po dalších nabídkách a srovnám všechny rámy. Toť vše. Pako nejsem a už sem pár fullů taky jezdil…když budu debil, tak si objedám červenýho epica, ale musíš uznat sám, že k tomu by asi modrá vidlice nešla, že…

              Určitě nechci podceňovat tvé zkušenosti, ale pokud se jedná o techniku a fci rámu, tak vždy a všude vysypeš tuny fyzikálních zkušeností, ale jaksi u tebe postrádám srdeční postoj…k čemu my bude supr fungující kolo, když se budu stydět za naprosto nesourodý celek…???

              Pro mě je to jako antický ideál krásy…design i fce v souladu…což zatím Cube Sting bezpečně vede…

              0 0
              • mr.antik  

                myslim, že červená a modrá by k sobě můžou (záleží teda na doplňcích)… Dneska se už výrobci barev bojí, tak dělaj všechno jen bílý, černý nebo něco mezi…

                0 0
                • antuch  

                  viděls červenýho pEpica s modrým SIDem, co vozil Kulhavý? Mně to teda moc hezký nepřipadlo…ale to je věc vkusu

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Neviděl, ale mohlo by to jít. K modrý jde podle mě nejlíp oranžová…

                    0 0
                    • DaSnail  

                      NAREX? 8o)

                      0 0
                      • mr.antik  

                        Ne, moje kona v profilu, taky měla kdysi modrou vidlici…

                        0 0
                        • antuch  

                          vím, že se dělal king kikapu v oranžový s modrým nápisem…to byl luxus…podle mne je právě nejlepší kombinace modrá s oranž nebo modrá SID a kawasaki green…v závěsu je matná stříbrná a bílá:-)

                          0 0
                          • KAPLIS  

                            Modrá sid a kawasaky green jdou k sobě hodně dobře. Už jsem o tom párkrát uvažoval, ale zatím vede brutal. Snad příští sezónu se odhodlám pro změnu. Zelená bude v kurzu…

                            0 0
                      • drtyc  

                        jezdi asi velkou pilu a rad se v kole vrta :)

                        0 0
                  • McBlacky  

                    podlě mě to bylo ok, a navíc v ČR nejrychlejší bajk :) :) takže modrá s červenou jasně jedou víc než modrá nebo červená zvlášť

                    0 0
              • MlokCZ  

                Design je na každém a chápu, že pro někoho je hodně důležitý (pro mě je téměř nedůležitý, stačí aby kolo nebylo nějak ošklivě křiklavé a bylo decentní, kolo mám na ježdění, ne na výstavu).

                Ale jak jsem psal, nechápu ten požadavek té váhy před funkcí. Rozdíl pár gramů chování kola ovlivní minimálně (a šetřit váha se dá jinde levněji než na rámu), funčnost zadní stavby extrémně.

                0 0
                • MlokCZ  

                  A navíc specifický design x váha, to jde i problematicky dohromady, právě zrovna u Cubu. To myslím kvůli tomu, že všechny Cuby v černé anodizaci jsou o cca 200–250g lehčí než ty ostatní barvy.

                  0 0
                  • antuch  

                    možná sem se s tou váhou vyjádřil blbě, jde o to, abych se dostal na stejnou váhu co s meridou (11,5kg popř níž)…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Se Stingem, pokud to nebude 09 model (ten je lehčí než ty předchozí) a bude v té barvě v odkazu to bude dost těžké se dost pod 11,5kg.

                      Rám 07 v barvě vážil 2,6kg bez tlumiče. 08 na tom nebyl nijak výrazně lépe (až 09) a to ještě v 18tce velikosti. Tady je test s reálně zváženým celým Stingem v 18tce, který byl osazen velmi slušně, tedy jít váhově pod tuhle hodnotu už nebude lehké/levné, navíc něco málo bude mít 20tka navíc.

                      0 0
                      • antuch  

                        myslím, že s mým vybavením by to problém být neměl…teď sem s Missionem na 11,5kg a ten rám je těžší

                        0 0
      • Hnoj  

        Do toho bych šel hned! Todle je nádhernej rám…

        Na laborování s tlu­mičem je poplock :-D

        0 0
    • Medvjedok  

      mozno nejaka merida… vcera som videl katalog 08. Nech zas je nejaka vernost znacke :D

      0 0
    • gemini  

      Epic v barvě titan by k Tvýmu sidu mohl pasovat:-)) Mám pocit, že do 30ti se dá ve výprodeji v poho sehnat…

      0 0
      • Medvjedok  

        za 30klackov by som rad nielen nieco v barve titan, ale skor priamo v tom titane… :)

        0 0
        • gemini  

          Jestli víš o titanovým fullu za 30 kolíků, tak hoď link. Myslím, že bych nebyl sám, kdo by měl zájem:-))

          0 0
          • mr.antik  

            Jestli ty kolíky budou ze zlata tak klidně

            0 0
            • antuch  

              tak mám nabídku na IBIS MOJO testovací jako nový za 30, ale musel bych koupit novou vidli a to se mi už moc nechce…

               
              0 0
              • gemini  

                Mě Ibis, přestože je považovanej za kultovku, svým designem moc neoslovuje…Ale pokud se ti líbí a myslíš, že ti bude rám svou charakteristikou vyhovovat, běž do něj. Není nic jednoduššího než vidlu střelit a koupit k rámu takovou, která bude odpovídat charakteristice a vzhledu rámu.

                0 0
          • kubad  

            no pokud by nemusel být nový :-) tak bych věděl velikost je 18,5"

            0 0
            • antuch  

              čistě náhodou…za kolik by byl???Ikdyž mi to může být jedno, pač potřebuju 20":-D

              0 0
              • kubad  

                jen doplním váha rámu s tlumičem  2620g :-)

                je to tak do 185–6cm délka rámu je 58cm

                cenu když tak osobně

                0 0
                • antuch  

                  mně spíš de o výšku rámu…mám 52cm a sem 1cm nad limitem sedlovky…mám dlouhý nohy…:-(

                  jo, mám tě v icq, ale moc s tím neumím…teď sem si tě přidal…tak se mrkni

                   
                  0 0
            • gemini  

              Rám je krásnej, ale musel bys nějaký to číslo ve velikosti přidat:-)) Upřímně – s Epicem jsem natolik spokojenej, že bych neměnil:-)) Ale nabídnout mi takovej  Ti silniční rám, řekněme  ve velikosti 60 cm, to by mě asi silně nahlodalo ( a nemusel by to být  ani full:-)))…

              0 0
        • Medvjedok  

          aha, ja by som tuzil ked uz po titanovom tak HT. Naco titanovy ful? To je mrhanie materialom pacou aj energiou :))) Som myslel ze do 30tkc by sa zmestilo bud nieco z ruska, alebo lepsie z usa ked uz je ten dolar relativne na kolenach… ;)

          0 0
          • TheIF  

            No HT rám za 30K by nebyl problém.. Radon Titanium MTB Rahmen

            0 0
            • Medvjedok  

              no! ten neni zly. Ja mat tu sumu tak toto je jeden z vaznych kandidatov. Potom mozno este ta reedicia GT Zaskar, ten sa mi tiez paci aj ked to neni Ti.

              0 0
            • kolda  

              prosim te, takova tuctovka:)))

              0 0
              • TheIF  

                No ja bych do něj taky nešel, nemám rád tenhle oldschůl design, ale zase jsem nepřišel nachuť te módě „nabořených“ rámu, takže zapár let budu možná taky slintat nad nějakýma vykopávkama :-))

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ty „nabořené“ rámy se sice někomu nemusí líbit, ale funčně to plní účel dobře.

                  0 0
            • Krys  

              To by som nechcel. Nedá sa tam vymeniť pätka prehadzovačky. :D

              0 0
              • Vilém  

                Tak tim padem bys nemoh mit ani ocel. U te jsem nevidel nikdy, krom skakacich ramu, vymennej hak a ze by to byla nejaka chyba si nemyslim. Par ocelovejch ramu mam, a nikdy s touto casti ramu nebyl problem.

                0 0
                • Krys  

                  Mám tam smajla. V skutočnosti to považujem za výhodu. Nedávno šom totiž zlomil tú klasickú pätku z masla a chvíľu som ju teda zháňal.

                  0 0
            • Vilém  

              Nejak moc nechapu smysl takovychto ramu. Udalat titan stejne jak ocel, akorat z jineho materialu, mi prijde jako nesmysl a to bych radeji koupil CrMo. Skoda, ze uz neni Morati, ti to meli aspon promyslene.

              0 0
      • Bender382  

        No tak kdyby někdo o tomhle epicovi věděl ve velikosti L tak dejte vědět…

        Většinou už sou vyprodaný a nedají se objednat

        0 0
        • antuch  

          nějakej borec na cyklobazaru prodává za 33 komplet lesklýho epica na sidovi v Lku…model asi 06…

          0 0
    • McBlacky  

      si k tomu připočti ještě výměnu tlumiče. Radium RL není úplně nejlepší volba

      0 0
    • mountaineer  

      A co ten novej superior kteryho jsi tu resil,ten uz je ze hry vyrazenej?

      (btw:samolepka se mi tu porad nekde vali ale asi je to uz zbytecny ne?Kdyztak ti ji muzu dat na sl v brne:o))

      0 0
      • antuch  

        superior by eventuálně be hře byl taky…jenže se trochu změnily okolnosti…no, uvidíme…15.10. si ho budu moct projet:-)

        Otázkou ale bude, kdyty kola budou vůbec k dispozici

        0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo praktické zkušenosti s Cube Sting (starší 100 mm model)? Zajímal by mě hlavně chod zadní stavby a vůbec celá charakteristika zadního odpružení, popř. i hmotnost rámu a přístup k páčce tlumiče za jízdy :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Sting jsem jel jen krátce, ale tím jsem si pouze ověřil, že opravdu chodí velmi podobně jako Stereo, samozřejmě s tím, že je to nižší zdvih. Všechny výhody a nevýhody jsou tedy stejné. Takže si můžeš najít vše, co jsem tu psal ke Stereu a jen si představit ten nižší zdvih. Charakteristika průběhu platí stejně jako pro Stereo (tedy velmi ochotně jde stavba do zdvihu a je tím velmi pohodlná, více v historii u Sterea), to, že jde výborně za pedálem platí také, tady samozřejmě je to ještě o trošku lepší než u Sterea díky menšímu zdvihu.

        Páčku tlumiče není problém za jízdy na ni dosáhnout, jen je nutné se k ní ohnout, takže je to samozřejmě méně pohodlné a trošičku pomalejší než když je tlumič blíže.

        Drobný rozdíl je v sagu, průběh není úplně zcela totožný jako u Sterea (typ průběhu je stejný, u Stingu je ale ještě výraznější) a jediný výraznější rozdíl pro praxi je to, že se Sting jezdí s hodně malým sagem, kolem 10–15% (Stereo se jezdí se sagem kolem 20% a stejný systém u Fritze opět s o něco větším sagem), což ještě zvýrazňuje pohodlnost oproti jiným kolům se stejným zdvihem, protože zbyde více reálného zdvihu využitelného na překážce.

        Hmotnost rámu převáženého z praxe netuším, katalogová váha rámů u Cubu v celku odpovídá, takže se z ní dá vycházet (ale samozřejmě je třeba počítat s tím, že je to váha 16tky). Jen jsem vyhrabal váhu převáženou v testu a to modelu 07 (07 a 08 je totožný, až 09 je rozdílný), který byl barevný (tedy nemá anodizaci a tedy to je ta těžší varianta, byl tam rozdíl dříve docela dost velký, verze s anodizací byla snad dokonce o 150g lehčí) a byla to 18tka a váha 2,6kg bez tlumiče. Tedy váhově žádný zázrak (současná verze je o hodně lehčí).

        0 0
        • jIrI___  

          Díky za odpověď, informace o Stereu jsem průběžně četl. Jen škoda té váhy, ale tu bych nějak překousl :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.