Ahoj,
shánim zimáka, nevíte někdo o starší silničce?
Ahoj,
shánim zimáka, nevíte někdo o starší silničce?
Cyklobazar?
Dyť to tam nikdo nečte…
prave na bazarech me nic nezaujalo, tak to zkousim tady :-)
Nemusí zaujmout. Stačí si tam dát inzerát a na rozdíl od tohoto úvodního příspěvku ho vybavit podrobnějšími informacemi.
Ohledně silničky je nejlepší pověsit poptávku na iVelo – sám jsem něco podobného sháněl, nabídek bylo vcelku dost a někde i zajímavá kola se zajímavou cenovkou.
ahoj, díky za radu, dal jsem poptávku na Ivelo, tak snad se něco uchytí, jinak konkrétně sháním silničku, vel. rámu cca 58, funkční, tak do 3000,– Kč. Dík
Na aukru se už dost dlouho válí tahle krasavice – sám sem o ní uvažoval, ale už mám moc kol:) Jen bys musel vyměnit vidli, protože do téhle ti nevlezou blatníky…:)
ahoj mám tu rám 58 a k tomu ještě jedno celé kolo na přehození součástek ,pokud máš zájem jsem taky z Mělnika písni na mail
Colevece, rekl bych, ze jdes s krizkem po funuse ;-)
Ale mozna uz shani dalsiho
Kolik je adekvátní suma za toto kolo? Přemýšlím, že bych ho vzal na zimáka, ale cena mi přijde přemrštěná.
a ještě jeden kousek:
No tohle je sice peknej veteranek, ale na zimaka mi to prijde jako nesmysl.
kvůli ocelovému rámu?
To ani ne. Hlavne bych mel strach z vidlice. Zbytek bude snad OK. To kolo je skoro 20 let stary a spis bych ho videl jako takovy obcasny retrobike.
OK, a férovou cenu za toho Scotta bys viděl jak?
S vidlici podobne (vazelina ti v zime moc chodit nebude). Navic je to takovy – na jaro podzim moc kram/na zimu do prosolenych sracek moc dobry :-).
Zalezi, co od toho zimaka cekas. Jestli chces jezdit opravdu dost a pocasi nepocasi, tak stejne budes jezdit hlavne po silnici a pevna ti udela nejlepsi sluzbu. Ziletka je hodne na zvazenou.
Jestli to chces sem tam vytahnou v zime do lesa, kdyz bude jen poprasek a pak treba na podzim do bahna, tak neco s olejem mazanou vidlou, nebo opet pevnou. Platit sedm a pul litru za garazovany kolo, ktery bud znicis, nebo (teda tak jako tak) ti nebude chodit vidle, to je naprd
Budu hlavně dojíždět do práce po Brně. Občas něco delšího, když bude hezky. Současný zimák je cross s pevnou. Odešly na něm teď nějaké komponenty, takže budu stejně mít nějaké výdaje, i když výrazně menší než za celé kolo. Do budoucna bych ale zas trochu ušetřil možností přehazovat na něj staré věci z bajku, pro které zatím nemám využití, ale zbavovat se jich nechci (čistě jako okamžitá záloha pro případ, že by něco odešlo). Asi budu muset projít bazary.
Tak ja chtel napsat, ze kross s pevnou je spolu s ziletkou idealni volba :-). Ale vyprd jsem se na to, pac kross je tady sprosty slovo.
Veci z biku, krome kol a vidle tam hodit muzes, ne?
Kazdopadne, jestli tolik rouzis po biku, tak neco se slusnou vidli.
Pac ty vazelinovy kramy, ti akorat budou vyrezavat, protoze maj ocelovy nohy, stejne nebudou chodit, protoze ta vazelina tuhne. Takze budes mit ve predu akorat tezitko o nasrani.
Můžu, akorát tu teď mám zrovna ty kola a vidlici, a jako na potvoru žádnou přehazovačku :) A nemůžu tam dojíždět řetězy z bajku a ze silnice, protože jsou krátký (pokud by si to vůbec sedlo, řetěz na tom crossu jsem nikdy neměnil).
Vidlice ideálně pevná, jednu zimu jsem jezdil na XCM a byl to opruz.
idealni zimak ti nikdo neukradne :D
Tak to je bomba. -D
neee :D
Ahojte, túto zimu by som rád pokračoval v jazdení na biku a zároveň začal jazdiť aj z/do práce. Hľadám bike vhodný na obe veci do cca 600–700e resp 15–17k CZK. Mal by mať aspoň základnú úroveň funkčných komponentov (tzn. hlavne ich nebude potrebné stále štelovať, vidlica nebude úplne nefunkčné ťažítko), nebude mať 15kg a bude fungovať aj na svižnejšiu jazdu na rozbitom asfalte a poľných cestách. Mám normálny cesťák aj MTB takže toto bude vyslovene na počasie, kedy mi nedá brať ich von a potom umývať, a na motanie sa po meste.
Bude na toto vhodnejšie základné HT alebo skôr niečo bez odpriženej vidlice? Prípadne nejaký lowcost z decathlonu alebo bazáru?
Zatiaľ mi vychádzajú tieto možnosti:
https://www.mtbiker.sk/…ranzova.html
https://www.mtbiker.sk/…va-siva.html#…
https://www.decathlon.sk/…ranzovy.html
https://www.decathlon.sk/…ranzovy.html
Má význam ísť v tejto cenovej hlaidne vôbec do odpruženej vidlice alebo bude len pridávať váhu a fungovať aj tak nebude?
bez odpruzeny vidlice, idealne nejaka cyklokroska na bazaru
Neco malo poradim, pac jezdim do prace na kole celorocne uz spoustu let (13?). Postupne jsem se dopracoval ke kolu s torpedem a vicerychlostni nabou. Je to hlavne jednoduche a spolehlive. Torpedo brzdi za kazdeho pocasi stale stejne (a to dost), retez se nemeni ani nekontroluje, ba ani neudrzuje, na tom kole se vlastne nic nedela. Obcas kolo oplachnu v praci ve sprse, kdyz je moc zahnojene. Vzadu mam bytelny nosic, blatniky SKS Bluehelms 65 mm, plaste davam na leto nejake Schwalbe Marathon 2", letos tam mam nejake Conti double fighter, na zimu na led a snih mam Nokiany s hroty. Do prace to mam 13 km daleko, vecer jedu do kopce a to je 500 vyskovych metru.
Obrovska vyhoda torpeda je pokud vezes v ruce tasky s nakupem, razeni otocne, muzes mit palcaky na rukou.
Ale obavam se, ze timto vyvojem si musi projit kazdy, teda i ty. Prvni kolo lestenku a porad umyvat, po zime menit vidlici se stirakama nasracku vyzranyma od soli a nakonec se dopracovat k takove plecce, kde uz nic neresis a jen si uzivas jizdu. Pokud takove kolo nechces doporucuji i tak vzit v uvahu:
BFko blbne, sorry.
BFko blbne, se to zkopirovalo 3×
Jetého gravela z dekáče
Např.