Přehazovačka vypadá solidně a je z velké části rozebiratelná s možností výměny dílů. Nápad dobrý, uvidíme, jak to bude s cenou a dostupností.
Nová XC brzda MOTIVE Silver na minerál. Alternativa k XT od Shimana. Hmotnost podobná, doporučená cena hodně ustřelená. Výkon - su zvědavý!
Kliky jsou přelakované GX a jsou fakt strašné těžítko! (PŮL KILA pravá klika s převodníkem) Málem mi to ulomilo zápěstí, jak su zvyklý na gramařinu.
Řadič je fakt velký. Zpracováním připomíná sady X5, nebo X7 z před dvaceti let.
Včera jsem na návštěvě u Kubánce natrefil na nový mechanický Transmission a prý lehké XC brzdy s minerálem. Tož sem vzal pár krabiček s sebů na Valachy, namontujem to na testovačku a vyzkůšáme!
(vloženo 28.3.25)
Kazeta se mi celkem líbí, kliky nic moc teda ale hezčí jak GX AXS, řazení je propadák…hazka, proč ne asi…nevim no…Jako celoživotní uživatel Shimano to sleduji z povzdali…
Přehazka je asi jediný komponent z celé sady, který mi přijde solidně udělaný. Páčka je fakt velká, kliky těžké a laciné, zbytek je standardní GX. Ale uvidíme, jak to bude v reálu fungovat. A ceny jsou hodně odvážné, ale určitě brzy půjdou dolů.
Přehazka je asi jediný komponent z celé sady, který mi přijde solidně udělaný. Páčka je fakt velká, kliky těžké a laciné, zbytek je standardní GX. Ale uvidíme, jak to bude v reálu fungovat. A ceny jsou hodně odvážné, ale určitě brzy půjdou dolů.
Edge: Tak MOC u X01 bude trochu jinde:) Myslím, že za chvilku bude hazka za 3k a to už je k zamyšlení. Potom už jenom vychytat X0 kazetu co nehází a bude to fajn sada.
No to teda. Eagle 90 hazka za 5k ? To je na úrovni X01, ta sada na to ale teda nevypadá
DaD: Já už bych zase nechtěl tady ten 90tkový retro design z té tvé XTR
Este dodam, ze to cele taky zavisi na cene a dostupnosti nahradnich dilu. Proste jestli to ma smysl se dozvime casem. :)
Vim, ze to s predchozim razenim kompatibilnim neni. Snad to pude ojebat a jezdit s poradnym razenim treba od Shimana. Prehazka, kterou nemusim menit celou a taky kdyz dostane ranu tak to stelovat by se nejenom me hodne hodila… Predpokladam, ze do roka neco bude, do te doby fajn, ze to existuje.
To se tak někde v koženém křesle s doutnikem v hubě a whiskey v ruce nějaký manažer zamyslel a povídá.....co by jsme jim ještě tak vnutili… ať se prachy točí a konta nám rostou. :-)).....odlehčím téma.
Ta celá sada je odporná, ale ten šaltr je odporný až neskutečně. Tvl, jak může mechaniku bez baterie takhle někdo zprasit:( Ještě že jsem vyrůstal na elegantních až krásných věcech jako je ten šaltr na fotce. Tahle hnusná moderna snad může dokonce zanechat i stopy na něčí mladé psychice, ne? Zlatá mechanika 11sp i v podání Sramu, proti této zhovadilosti. Tak snad to nikdo kupovat nebude a já to na živo nikdy neuvidím:)
@brizak: Urcite to slo lepe. Tohle je kvalitativne low end. Sram si nebude kanibalizovat AXS sady na kterych bude mit vetsi zisk. Kdo chce top, musi koupit AXS a zaplati vice, protoze si za AXS mohou rici vice.
Tahle ohavnost mi opět potvzuje, že sram nebyl, není a pravděpodobně nikdy nebude nic pro mě.
Wilda81: jo vono je to mechanicke :-), ja si neprohledl dobre fotku s razenim.
@LM: Myslim, ze se poucili z eagle, ktere bylo kompatibilni s 12s shimanem, takze si to clovek mohl namixovat podle potreby.
@scret: Tohle bude v shimano svete ekvivalent pro cues/linkglide, ktere je take delane misto rychlosti razeni na hladkost razeni a razeni v tahu.
Jinak to teda vypada dost lacine a prevodnik vypada jak ocelovej :-(.
BorisFR: má to jiný cable pull než Eagle řazení. Naschvál, aby to nebylo kompatibilní. SRAM never changes…
Nechces rovnou zkusit jestli na tu prehazku nejde naroubovat jine razeni? :)
fk3: nic ve zlym, ale kdyz jsem zkousel 12kovy SLX, tak jsem si rikal, jak na tom dobrovolne muze nekdo jezdit :-/ oproti sramu to snad vubec nefunguje… i mechanicky GXko je nekde jinde…
Takže v klídečku zůstávám na slx, kde mám xt kazetu za 2300 a spotřebák za zlomek ceny tohodle těžítka. Technicky se mi líbí přímá montáž UDH a řazení s baterkou mi domů nesmí. Nicméně váhou a cenou toto pro mě není cesta.
Tak nejak mne to vubec neoslovilo a nechava mne to klidnym :) Kliky stale hnusny, razeni taky… Brzdy od sram/avid mi na kolo nesmi nikdy… No a saltr dobry, lanko taky dobry…
Trochu mě uráží to řazení alá SX, pokud časem bude nějaká možnost lepšího řazení, tak to vezmu na nové kolo.
Krok správným směrem. Jako náhrada GX a SX na moderní kola s UDH patkou pěkný počin a docela se mi to líbí. Přechod na minerál vítám, ale ani s brzdovkou jsem neměl problémy.
Na mě to působí tak nějak levně, plastově. Všechno strašně velké, a takové jako by se vůbec nehledělo na to, ať to alespoň nějak vypadá.
minerál ve SRAM brzdách je to nejlepší, co se za poslední dva roky přihodilo. DOT nebyla špatná a při kvalitní údržbě funguje špičkově, ale minerál je prostě stabilnější a není nutné na to sahat víckrát jak jednou za rok (a to jen proto, že mi to při chystání kola na sezonu prostě nedá).
krásná moderní bezpatková přehazovačka, néé jak shitmáno, kliky a převodník se mi nelíbí.
k brzdam, level třmeny se mi líbí víc tvarově,
:)
Převodník vypadá jak takový ty odlitky v písku, co buší někde na koleni ve stodole Indové. Jinak je to velké a ošklivé. Z minerálu v brzdách tedy rozhodně neuchcávám. Beru to spíš jako nutné zlo.
Mě se to nelíbí. Starej Eagle byl za mě ve všem hezčí. Tak snad tam budou nějaké zásadní výhody.
Tahle moda oversize komponent se mi moc nelibi. Vsechno je to hnusny a tezky :D
Vypadá to skvěle.