Dcera chtěla silnici, tak jsem ji jednu postavil :) Rám čína, kliky a převodník čína, řazení Shimano 105, sedlo čína, kombo čína, výplety Shimano (strašný těžítka).
(vloženo 30.3.25)
Moc hezké kolo, ale to nastavení pák takhle z kopce rve za oči, nehledě na to jak blbě se to musí držet (a vliv na trapézy/krční páteř).
Díky. Silnice nepřichází v úvahu, snad jen přejezdy k cyklostezkám :) Přemýšlím, že nastavím doraz na přesmyku tak, aby ho nezařadila.
Povedlo se. Palec nahoru. Vepředu opravdu jezdit jen 32, možná bych demontoval přesmykač. Pro tvou představu, na zimákovi již dvě zimy vozím 1 × 12, kliky klasika na dva převodníky, převodník na pozici malého a vše krásně funguje. Nepozoruji zvýšené opotřebování řetězu ani převodníku. Záplety jsou sice těžítka, ale to je kvůli těžkým nábám. Hlavní je obvodová hmotnost a ta je srovnatelná s dobrými hliníkovými ráfky. Nechal bych vše tak, jak je. Možná by stálo za úvahu pořídit dceři radar a kompatibilní budík. Provoz na silnicích přeci jen narostl.
Jak jsem psal, 46 neřadí. Bezduše nejsou, přemýšlím na jinými výplety. Možná seženu něco lehčího na silnici a na tyto obuju něco širšího, a bude to jezdit i jako gravel :) Dle specifikace tam jdou hodit 32c. S tou 46 mě štvete, ty převody snad překopu :)
Pěkné. Jen 46z mi přijde ideál na zku_vení kloubů a jestli vidím bezduše nic ?.
Placky tam jsou 32–46. Vzadu má 11–34. Zatím jezdí jen tu 32. Šlo by to řešit jednopřevodníkem a větší kazetou vzadu, ale tohle bylo doma. Tak jsem to tam dal. Kliky jsou 150.
Luxus