Marzocchi MX COMP AIR vs MX COMP ETA

51 nepřečtených
  • Rokro

    Můžete někdo popsat rozdíly v chování a využití? Jak se liší konstrukcí je napsáno všude, ale jak budu vnímat rozdíly při jízdě? Doteď jsem jezdil Bomber Z4 100, model 2000, vzduch, a byl jsem spokojen. Bude MX COMP AIR stejná? Co mi dá MX COM ETA navíc? Zamykání. A dál? Předem dík za info.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Jestli ti ta Z4 slouzi, tak bych se ji nevzdaval. Nebo se ji vzdej. Za kolik? :))

      0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, jen se chci zeptat jestli jsi Z4 koupil již se zdvihem 100 mm, nebo jsi ji nechal předělat z 80 mm? Sice se to řešilo mockrát ale fakt nevím jestli snese Z4 tuhle úpravu. Každopádně bych si vidlu nechal, je to snad poslední rok kdy se ještě dělaly v It, nebo ještě 01? S přesunem výroby klesla i kvalita :o))

      0 0
      • kovar  

        Z4 100 a 80 air i coil se liší pouze délkou jistých pružin, jinak jsou zcela totožné

        0 0
        • Peslezedirou  

          Zdvih z 80 mm na 100 mm se předělá vyjmutím těhle malejch pružin a výměnou za jiné??Pružinky slouží jako negativní, nebo plní jen funkci nějakého dorazu? Juknu se na ofic. stránky jestli najdu nějaké výkresy........

          0 0
          • kovar  

            jo jo, u air verze se zdvih 80 → 100 zvětší vyjmutím negativních pružin a vloží se tam kratší

            0 0
      • Rokro  

        Koupil jsem ji rovnou se zdvihem 100mm. To je fakt takovej rozdíl v kvalitě proti současný M. produkci?

        0 0
      • Pá-dlista1  

        A to si sebral kde? M se porad delaji v It. Az na vyjimky jako jsou levnejsi OEM vidlice.

        0 0
        • vlk  

          a exr(mimo exr pro) a Mz

          0 0
        • Peslezedirou  

          Měl jsem za to, že se výroba všech italek přemístila na východ do stejné fabriky kde se dělají i suntor.....­....ale asi mýlka, vždy? je to asi jedno, Kvalita výroby je většinou lepší v Asii. Stejně je marzch. skoro to samé co suntor :o))

          0 0
      • davidak  

        Na těch vidlicích je pořád nápis made in italy, myslim, že by si netroufli to tam dát jen tak. Já jim teda věřim. Podle mě, i kdyby se dělaly v Číně, tak to nepoznáš, ale to se tu už řešilo.

        0 0
        • Lišák  

          Třeba i troufli… U nás je fabrika AMP/Tyco Electronic a tam se vyrábí kabeláž a konektory pro německý auta, je to německá firma, stojí na Moravě, makají v ní moraváci a výrobky jsou označený „Made in Germany“

          0 0
          • davidak  

            Tyjo, asi moc duveruju trhu:) No treba to tam jen nejak montujou- samotna vyroba je predtim v BRD..?

            0 0
            • Lišák  

              Vzhledem k tomu, že se tam vyrábí plastový díly konektorů, ke kovovým částem se pájí dráty, svazkuje se to atd… a pak se celý svazky vozí do automobilek, tak mě to jako montážní firma nepřipadá :-)

              0 0
              • hanz  

                stejná skušenost aj s BOSCH České Budějovice…celá výroba od plastovejch dílů až po konektory se bouchá MADE IN GERMANY.

                0 0
              • davidak  

                Tak to jo. Asi tim myslej KNOW-HOW made in germany:) U nas v LBC je zase Peguform, vyrabej pastovy dily do aut- dverni vyplne, palubni desky… Na kazdym dilu je znacek Audi, vw, seat a skoda a pochybuju o nejakym napisu czech republic,Reichen­berg:)

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.