Kerou mám kupit? Mě osobně se nejvíc líbí ta Marzocchi, ale fakt nevim.
Kerou mám kupit? Mě osobně se nejvíc líbí ta Marzocchi, ale fakt nevim.
no,nemas v tom moc jasno:-)). nejaka charakteristika toho co jezdis by nebyla?
jezdim XC.
zavodni,nezavodni,polni cesty,skaly…? pokud moc nevazis a nejezdis moc drsne tak ber skareba.jestli se vyzivas v niceni biku tak marzocchi
Jezdím nezávodní XC, polní cesty, les, protě žádný extra velký terén.
A vzal bych Marzocchi.
ale jo,klidne.jenom co jsem tak o ni slysel,ze neni moc citliva.
Bych počkal do příští sezóny. Manitou i RS budou v téhle kategorii inovovat.
Jo jo…pockat…a nejlip na 07 nebo 08…ze :o)))
Nebud blazen…takhle by jsi cekal porad a prakticky niceho se nedockas…
nu a když třeba budou ty vidlice k sehnání okolo vánoc, tak to zase taková doba není, ale je pravda, že je možná lepší jít do ověřených typů.
No Manitou má inovovat určitě. Už mají nachystaný nový model R7 a slibujou větší pevnost než u Scareba a nižší hmotnost. Já být ním, tak si klidně na tenhle model počkám, nemuselo by to být marný.
přesně, jak rek enjoy, skarba na zavody a na pohodovou jízdu Marzicchi:o))) inovovat se bude, ale R7 nebude na V-braky, a Marzocchi bych rek, ze je hoodne dobra vidle (je i jednoducha vevnitr) a vydrzí toho dost, znamej ji ma asi 6 let a furt je jako nova – jedzí celorocne a i po zimni kontrole byla v poho:-)))
Nevim, ale mě třeba jednoduchej přijde od i RS Pilot nebo Duke:-) Navíc u nic můžeš škrábnout nohu a vadit to nebude
Marzocchi !!!!!!!!!!!!!!!
Jo, taky se rozhoduju mezi temahle vidlema! Byla mi v nekolika shopech doporucena ta „Marzoška“…Je pravda ze se trochu bojim te hmotnosti. Rozhodne je spolehlivejsi nez RS a Scareb! U me to asi vyhraje MX…furt se ale nemuzu definitivne rozhodnout..:( Zdar
„Rozhodne je spolehlivejsi nez RS a Scareb“…Máš nějaké zkušenosti, které by to mohli potvrdit?
Osobni zkusenosti ne, ale co jsem slysel.....
Duke SL je sice na netu za 7000kc, ale kdyz mi borec ktery ma s vidlema hafo zkusenosti vypravel o Dukove udrzbe, tak me touha po nem presla…:-/
no já znám jen jednoho bikera s duke sl a údržba veškerá žádná a to na něm jezdí všechno a když je pěknej skoček, tak ho rozhodně nepřehlídne :)))
Povídej…celkem mě to zajímá…sám SL mám.....dle konstrukce tlumení se tam nemá co podělat. Zdroj potencionální problémů může být možná vzduchové pružení.
Pry by se mely vzdycky nejakych 150–300 km menit nejake ty tesneni aby ti ten zachyceny bordel neposkrabal nohy (ne tvoje…:) . No nevim,samozrejme bych sel ihned do Duka SL za 7tis! Rikali mi ze je proste narocny na servis (a ne vsude ti to vezmou do servisu pokud to neni koupene v jejich shopu..... Uz sam o sobe je Duke krasny..:)) Ale jestli mas nejake sve zkusenosti tak sem s nimi!:)
Hm, tak to kecal, protože každých 300 km měnit gufera je celkem kravina. Navíc u Duka ten olej na dně spodních nohou je jenom na mazání, takže nevadí tolik, když bude škrábnutá noha. Nevim, ale když jsem studoval servisní manunál, tak mi ta konstrukce přišla celkem jednoduchá.
Zkušenosti mám zatím malé. Najeto asi 120 km. Zatím ho mám fouknutého podle tabulky na svou váhu. Poladím ho až bude mít tak 200 – 250 km. Ovládací prvky fungují. Chod komentovat nebudu.
Tak to už mám dle tvé teorie ty nohy (ne tvoje…) poškrábány několikrát :-))
MX Comp. Ma ale interni nastavovani utlumu a navic obcas (casto) prijde
s nohama napechovanejma olejem :) Takze odtud ty povesti, ze neni citliva.
Pokud mas pres 80kg a pohrajes si s nastavenim, tak to po zajeti nema chybu.
Podivej se na recenze na mtbr.com.
Z tech ostatnich bych vzal radsi skareba. O pilotovi vubec neuvazuj, zvlast
pokud je na netu duke sl za 7000,–Kc – o tom jsi neuvazoval? Videl jsi
nekdy na vlastni oci toho pilota? Ja jo a i kdyz jsem na nem jel 600m, klidne
napisu, ze je to hruza hruz :)
To si celkem dobrej, když za 600 m zvládneš naladit vidli na svojí váhu:-)
Priznavam, ze to na me nastaveny nebylo, ale nektery veci nastavenim nedozenes – treba slaboucky nozky, podezrely tesneni apod. Nikomu neradim, aby si pilota nekupoval, jen rikam, ze podle me je to hruza, tot vse. Nevim kolik pilot sl stoji, ale ten duke sl za 7000 mi pripada jako duvod, proc se stat radsi vevodou nez pilotem :)
pilot 2005 je trošku něco jinýho než ty shity 2004 xc… ale není levnej 2005sl s poplockem 6500kč
„treba slaboucky nozky, podezrely tesnení“......jak to slyším, tak mi to připadá spíš jako optickej problém:-)…btw příští rok tu v téhle kategoii budou od RS nové vidle, tak už by nemusel být ani ten optický problém:-)
Mám MX comp AIR 105 2005 naprostá spokojenost !!!!!!. Absolutně bez problémů Doporučuju
A je rozhodnuto…
mohl bys prosim zmerit vysku od stiracich krouzku ke korunce?