Jaké náte zkušenosti s bezdušákama dik
Jaké náte zkušenosti s bezdušákama dik
a jake mate zkusenosti s vyhledavanim?:-)
Blbý, never more.
smisene,maji lepsi jizdni vlastnosti,ale je s nima vice problemu.
spatny,blbe se mi to obouvalo…
zatím jen ty dobrý, obouvá se to uplně stejně jak klasika a drží mnohem líp.
nazuju je bez pák, v pohodě. Lépe zrychlují, lépe brzdí, blbě se hledá případný únik, ještě tam narvu ten gel. Jsou těžší, čas ještě ukáže, za 800 km zatím bez defektu, který by znamenal u duší běžný vteřinový kompletní únik.
Na zavody podle me super volba, ponevadz jsou bezdusovky imunni vuci drobnym defektum a prurazu. Narust hmotnosti je zanedbatelny. Pro rekreacni jezdeni jsou to dost drahe plaste a je take slozitejsi jejich oprava. Jsem spokojeny uzivatel. Ted po dvou letech jsem musel poprve opravovat defekt v zavode a muzu s klidnym svedomim rict ze vlozit dusi do bezdusovky trva uplne stejne jako do normalniho plaste a bez naradi.
Vcetne odsroubovani ventilku , hmm. Jinak ten narust hmotnosti zanedbatelny neni, ponevaz rafek je o hodne tezsi uz sam o sobe.
Nevim co se ti zda sloziteho na vysroubovani ventilku? Vzdyd je tam prisroubovanej uplne stejne jako ventilek normalni duse. Navic nemusis vyndavat dusi a skladat ji do kapsy. Co se rafku tyce tak to nedokazu posoudit samotnej jsem v ruce jeste nemel, ale cely kola jsou docela lehky.
U Mavicu je rozdil asi 100g na rafek (zas ale shazuji to na dratech, Shimano nevim). Ale na XC zavod to nebude asi takovej handicap ve srovnani s moznym defektem. Ale s tim ventilkem … no mam dojem, ze kdyz je zaspinenej, tak to jde podstatne hur. Alespon tedy se mi zda, ze me dotahovat sel hur , nez normalni.
No nevim ja si nejak nedovedu predstavit ze by mohl byt problem tu maticku vysroubovat. Mozna v mrazu s promrzlejma prstama.
Mě to třeba nešlo a musel jsem tu matičku na ventilku povolit kleštěma – přes hadr. Pravděpodobně to bylo tím, že to nebylo před tím povolený víc než rok.
…ještě jsem zapomněl, že kromě designu a tuhosti mi to přijde pro běžný ježdění zbytečný.......a zbytečně drahý.
Ve Velu radili vozit s sebou obyčejný dřevěný kolíček na prádlo.
nejlepsi kauft za poslednich par let, ale nejsou bezdusaky jako bezdusaky. Pythony jsem nebyl schopen zalepit, tak sly z domu. Jezdim Schwalbe Jimmy a pohoda. Ne ze by nedochazelo k defektum, ale jsou to pomale defekty, ktere opravuji doma a ne v terenu. Rafky Mavic UST a nasazuji bez montpak.
Nemel jsi nahodou Python Light? Me uchazely i pres zaplatu. S klasickejma jsem nemel vubec zadny problemy.
Mám notubes. Do ráfku vlepíš pásku, na to dáš těsnící gumu s ventilkem, částečně nasadíš pláš? (samozřejmě obyčejný, nemusí být bezdušový), dovnitř naleješ „latex“ a jedeš. Zatím odhadem 1000km a žádný defekt. Nevýhodou je obtížnější nasazení pláště, ale zavisí na kombinaci s ráfkem, některé jdou hůř někdy líp. Samozřejmě s mýdlem a většinou i kompresorem. Na druhou stranu se to dělá jen při výměně pláště, tj v mém případě ne moc často :)
Zkousel jsem udelat imitaci No-Tubes s pomoci 20" duse a Tufo tmelu,jak se tu na B-F probiralo.Pohoda,funguje to.Akorat jen izolepa na rafek nestaci.Musi se tam pro jistotu jeste dat paska.
UFF, 20" duse – To jezdis na traktoru ?
Na BMX jsou kola z traktoru?:)
A co ventilek ?
Koupil jsem s autoventilkem,s galuskovym se asi nedelaji.
kdes to koupil?
Já mám k tomu takovou blbou otázku – budu kupovat nový ráfek a přemejšlím koupit UST ža bych to zkusil až ojezdím stávající pláš?, kterej je novej. Je problém vozit na UST normální pláště?
Ja myslim, ze je to bez problemu. Konkretne mam od Mavicu Crosslandy a nemel jsem ohledne tohoto problem. Timto bych chtel varovat pred bezdusovkama TIOGA FACTORY XC FACTOR SLICK. Nejen, ze nejdou nafouknout, ale kdyz se mi to po hodine urputnyho boje povedlo, tak jsem je na SILNICI po 20km pichl o kaminek.
já na Crosm.enduro nasadil ůplně obyč drát.Kenda (clow?), Maxxis Swampthing,nějaké obyč slicky2,0-asi taky Kenda a vše bez problému.ty byly u Michelin WG comp s light tubeless.ale mé trénované prsty nakonec vyhrály(páky nemám)
bezdusaky = lepsi pohodly, moznost foukat na extremne nizke tlaky, lepsi vlastnosti co se tyce defektu
Lado,brzdi!teď tu chválím ostraváky,že umí „i,y“ :.-))jinak,souhlasím s tebou ,dík za minulou radu(michelin).kolik km ti drží?(vzorek)
no na mem sedle to neni pohodli, ale pohodly
vzorek drzi, od te doby jsem najel ca max 350km jenom
já bych na tom tvém sedle asi „vyl“ :-)) takže,,už přes 2000 asi má..guma,ne vlk.
rozhodl jsem se pro koupi nových kol, mavic crosstrail (chci to kupovat v zimě, nevíte jestli chystá mavic nějaký novinky? zachovají crosstraily, nebo je zase nahradí nějaká novinka, jako tomu bylo u crossmax enduro->crosstrail?) chtěl bych zkusit bezdušák pro začátek alespoň na zadní kolo, dočetl jsem se tu hodně o nutnosti foukat kompresorem, ale to bylo v souvislosti s no tubes..pokud koupím klasickej ust plášť, bude mi stačit obyčejná dílenská pumpa, nebo budu muset navštívit benzínku? jestli se to liší kus od kusu, pro upřesnění dodám, že zatím mám v hledáčku schwalbe nobby nic, nebo maxxis larsen tt
Záleží na konkrétní kombinaci, k té ti nic neporadím. Ale obecně bych řekl, že NoTubes na klasickém ráfku s originál páskou se nafoukne častěji jen velkou pumpou než bezdušáky.
na 99,9% to velkou pumpou zvládně, ale chce to namydlit boky pláště a patku ráfku. Ale to platí jen pro UST pláště !!!
Ten kompresor je pro NoTubes a klasické pláště.
myslim si dobře, že nejtěžší bude prvních pár sekund při foukání z nuly, než si plášť jakoby sedne, a pak už to pude?
ne pokud použiješ mýdlo, nebo něco co pění a klouže jde to naprosto v pohodě. (já použivám jarový roztok v rozprašovači a starou štětku na holení) bezdušáky osobně vozím od roku 2001
Já mám na CrossLandech pláště TNT Geaxy (to je s ust patkou) velkou pumpou to jde ale nejhorších je několik (více než 10) prvních vteřin :<). Na pumpě to jde líp.
dobře dík za info