• honzarb

    Cus, najednou, z niceho nic, mi na svihu zacala pri brzdeni rvat zadni kotoucovka! Ale nehorazne, hur nez veckovy XT!!! Ke vsemu se mi od toho jeste rozvibruje cely ram (RB CR1500). Mam tam novy desticky a asi po 50km mi to zacalo delat tyhle osklivy veci! Na predni mam taky novy desticky, stejny a vsechno je v pohode. Adapter vzadu je dotaznej na max., k ramu je taky utazenej na fest, udelal jsem snad vsechno co jsem mohl, vyndal desky, vycistil kotouc, nekdo mi poradil vzit smirkl a trochu desticky smirklem prejet, tak jsem to udelal taky, vsechno rozmonotoval, smontoval a poradne utah, no a dnes na vyjizdce to delalo totez, nevite cim to muze byt? Mate s timto probleme naky zkusenosti? Pripadam si jako sirena.

    0 0
    • honzarb  

      jo a kotouc sem taky dotah…

      0 0
    • Quake 9.0  

      A brzdí to?

      0 0
      • honzarb  

        jo, brzdi to, to ovsem neznamena, ze bude rvat! kotouc sem odmastil, desky sou suchy

        0 0
    • lubomir  

      To znám , mám naprosto stejný problém . Loni jsem brzdy koupil a bylo to OK . Letos jem nechal vyměnit desky A2Z a přidal 180 kotouč .A začalo to dělat , nejdřív jsem se snažil sám , pak jsem to dal do servisu a pořád to řve . Nakonec jsem vrátil spátky 160 kotouč a koupil nový desky koolstop , originály shimana jsem zrovna nesehnal. Prvních 50km to bylo OK , ale už je to zpátky . Nabyl jsem dojmu , že si nato budu muset zvyknout . V servisu tvrdí , že je to v rámu protože není dostatečně tuhý , nevím možná mají pravdu . Má to dvě výhody , jednak se nemusím bát střetu s turisty , protože o mě ví s dost velkým předstihem a za druhé jsem se naučil o hodně víc brzdit přední brzdou :)

      0 0
      • honzarb  

        to je ale blbost, kdyby to bylo v ramu, zacne to delat hned a ne az po naky dobe! ja mam 525 uz pekne dlouho, tak rok dva a nikdy to nedelalo, zacalo to az ted, kdyz sem dal novy desky, pred tim, kdyz byly brzdy novy, takze i desky novy, to nikdy neudelalo, tezko to tedy bude v ramu, leda ze by ztratil tuhost, o cemz dost pochybuju, nevim… kazdopadne se s tim nehodlam smirit!

        0 0
        • lubomir  

          taky tomu rámu nevěřím . Co tam máš za desky te? a co jsi tam měl dřív , předpokládám žes měnil poprvé takže originály . Poslední možnost ke které se upínám , je že když tam dám originál shimana tak to přestane .

          0 0
          • honzarb  

            no, prave, ze sem tam dal original shimana pro 525…

            0 0
      • marapara  

        Zkusil bych ještě obrousit kotouč jemným smirkem. On je sjetý podle starých desek, tak může dělat paseku nějaký čas, než se zajedou nové destičky.

        0 0
    • Turbo  

      Dělalo mi to taky, přesně to samý! Taky zdaní kotoučovka a rám vyproval jak prase!!! Zkus pořádnej sjezd a pořádně jí probrzdi. Mě to pomohlo. Asi si to sedlo. Možná tam byl nějakej kamínek na kotouči či co.

      0 0
    • Charlie_R  

      Mam to same s Hayes Sole,taky jen zadni brzda. 5× v servisu jako reklamace a nejsou schopni vyresit. Taky se mi snazi namluvit, ze si to sedne,ale bohuzel po 600km jeste nesedlo a dlouhych sjezdu jsem mel nekolik:((

      0 0
      • ota  

        na starém rámu Tsunami mi to dělala Tektro gemini,až jsem se normálně bál.Jenže u těhle brzd jde nastavit imbusem vzdálenost destiček od kotouče( u Shimana se to nastavuje samo,myslím),a v tom byl kámen ůrazu-když byly destičky moc daleko od kotouče(aby necinkaly),tak to vibrovalo.pístky chodily nerovnoměrně,a touto „asymetrií"podle mě se ohýbal kotouč,a vibrovalo to.kdosi tu psal,že při montáži třmene je třeba,aby se kotouč neohýbal ,prostě si s tím vyhrát.tím,že moje brzdy jsou jiné(dodnes nevím,jestli to je otevřený či uzavřený systém), ,neřeším tvůj problém,vím.můj tehdejší rám ale neměl dvakrát tuhou zadní stavbu,velmi slušně řečeno.řešil jsem to tedy přitáhnutím desek(nebo? myslím,že i příliš vysunuté pístky mohou vibrovat)a odstraněním vrstvy barvy z rámu na navářkách.s deskama různých firem se to opravdu chová jinak,např. s Goldfrenama mi přijde chod"čistší“

        0 0
      • Charlie_R  

        Tak mi dnes misto sesteho pokusu o serizeni vymenili kotouc a je po vibracich (teda zatim po 40km):)

        0 0
    • Pá-dlista1  

      Zaklad je ofrezovani dosedacich ploch na ramu a vidlici. Pak bych zkusil vyresit stykovou plochu mezi pistkem a destickou, … treba nanest vazelinu na zadni stranu desticky (btw.co udela ta vazelina az se rozpalí desticky?). Dobry chod obou pistku a serizeni trmene snad uz mas.

      0 0
      • André Vebr  

        Něco podobnýho teď řešíme na jiným fóru s pískáním brzd u aut, taky se zkouší kdeco, nakonec někdo přišel s podmazáním destiček (mezi prasátko a destičku)měděnou pastou. A hle-funguje to, dokonce to některý značky uvádí ve svých dílenských příručkách. Tak proč to nezkusit, teploty jsou na kole o dost nižší, myslím že za zkoušku to stojí.

        0 0
        • vlk  

          co je to ta měděná pasta-to je něco co se pouřívá na PC k lepení chladičů nebo co.

          0 0
        • Pá-dlista1  

          JJ. Medena pasta to je daleko lepsi reseni. Tak fajn a je hotovo. O problem min :) Uz jen udelat :))

          0 0
          • André Vebr  

            Měděná pasta je-jak bych to řekl-asi nějaká pasta co obsahuje měď. :)) Sám přesně nevím co obsahuje za složky aby to odolávalo vysokým teplotám, ale myslím, že to budou vědět v každých autopotřebách, nebo autoservisu.

            0 0
            • p.biker  

              Stou pastou opatrně. DÁLE JI NIKDY NEPOUŽÍVEJTE U TŘMENŮ VYROBENÝCH Z HLINÍKOVÝCH SLITIN, KDE BY VYVOLALA VELMI NEBEZPEČNOU ELEKTROCHEMIC­KOU KOROZI

              0 0
              • Pavlos  

                jj med a hlina se nemaji moc rady to kazdy spravny elektrikar vi;)

                0 0
                • Alex  

                  A co ma spolocne elektrina s bikom? V jednej z minulych diskusii bolo, ze na pedale+kluky je najlepsia medena vazelina…takze?

                  0 0
                  • Pavlos  

                    Elektrina ma s bikem spolecneho celkem dost. Nebo ty snad jezdis po tme?

                    Proste hlinik a měd se nemaji rady a uz je na kazdem jak se rozhodne;)

                    0 0
                    • enjoy  

                      no jiste!ja jezdim po tme rad,jenom mi k tomu trochu vadi to poulicni osvetleni,ale s tim nejak lehce nejsem schopnej moc udelat.skoda.

                      0 0
                      • Pavlos  

                        hele vzduchovka to resi;)

                        0 0
                        • enjoy  

                          fakt staci?:-).uz si to zkousel jo?ze te udam:-)

                          0 0
              • kedi  

                Měděná pasta je trochu zjednodušeně vazelína s obsahem mědi.Pro díly vyrobené z hliníku je měděná pasta nevhodná a používá se hliníková pasta.Pokud se to nepřežene množstvím nemělo by dojít ani po zahřátí na vysokou teplotu k tomu,aby se tuk dostal na pracovní plochu brzdy.Používáme oba druhy pasty v autoservisu­.Dodavatel je např.Wurth,Val­voline,atd… Autoservisy mají i spec. spray určený přímo proti pískání brzd,je to něco jako plast,který přilepí destičku k pístu.(demontovat to potom jde,zas tak moc to nelepí)

                0 0
      • PePu  

        Do aut se pry take pouziva nejaka „keramicka vazelina“ – udajne snad na svicky nebo kam. Ta by mohla vydrzet celkem vysoke teploty a mohla by byt k Al neutralni.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce