Většina výrobců 40–42z pastorků doporučuje vzít kazetu 11–36, vyjmout 17z pastorek a nakonec přihodit velký.
Jelikož mi ale skok 15z-19z, který vznikne po vyjmuti 17z neseděl rozhodl jsem se jít cestou výměny pastorku 19z a 17z a nahradit je pastorkem 18z. A jelikož jsem měl k dispozici i 21z pastorek, tak finalní skladba má : 11–13–15–18–21–25–28–32–36–42. Používám pastorky Miche, které ale mají špatně řešené vybroušení natahovacích zubů. Proto jsem co by strojař vzal Dreml a během 20 minut přebrousil zuby na pastorku 18z a 21z tak, aby svým tvarem odpovídaly zubům na originál SRAM pastorcích. Dále mají Miche o pár desetin větši tlouštku než orig. SRAM, tak jsem lehce zbrousil Miche podložky. Vše sestavil a dal zkušební jízdu. A světe ono to chodí o 100% lépe, než s neupravenými zuby.
Do dneška jsem na této kazetě dal 3 tréninky na Letnanským pahrbku a to je časté řazení natvrdo v krátkých strmých stojkách . A přes oba pastorky to řadí dobře i v plném záběru. I když je samozřejmě lepší menší odlehčení při řazení nahoru.