Ahoj,
rád bych obnovil toto téma: https://www.bike-forum.cz/…kola-29.html.
Jaký byste aktuálně volili univerzální plášť? Požadavky zůstávají stejné:
- pro suchý i vlhký podklad
- terén versus silnice: cca 60% ku 40%
- lehké a rychlé pláště
Ahoj,
rád bych obnovil toto téma: https://www.bike-forum.cz/…kola-29.html.
Jaký byste aktuálně volili univerzální plášť? Požadavky zůstávají stejné:
Tak na takovou kombinaci to bude velmi těžké… Jsem zvědavý, co sem kdo dá…
myslím, že cílem je najít nějaký kompromis, řekněme pro méně náročné cyklisty.
Pro mene narocne stačí plášť z Kauflandu a ne nejlepsi.
Continental RaceKing 2,2 vepředu = balon do pevné vidle
WTB Nano(Raptor) 2,1 vzadu = RK mi nevleze do zadní stavby
Schwalbe Marathon Winter 2,0 vepředu i vzadu = hřebíky na zimu
Sorry jako, ale tohle vlákno nevyniká originalitou. Denně vznikají asi 2 takováto vlákna. A to se v nich defakto opakuje jen tak 5 různých typů plášťů. Co čekáš, že se právě tady zjeví za zázrak?
Abych nebyl úplně OT, tak já jako univerzál vozím Race Kingy performance šíře 2,2. A to se všemi kompromisy, které to přináší.
ve vláknu, na které jsem dával odkaz, se rozjela docela slušná diskuze. Myslím, že by bylo fajn kdyby se obnovila a byla aktuální, pak by třeba nevznikalo tolik vláken, jak sám píšeš.
Tak za mě to je už vypilované :-)
Vepředu Specialized Ground control S-works 29×2,1
Vzadu Specialized Fast Track S-works 29×2,1
Samozřejmě bezduše a je to rychlé až, až :-)
Zrovna minulý víkend jsem jel závod kde celou dobu pršelo a nebyl žádný problém v bahýnku a ani na kořenech.
Fast Traky vozím vzadu také, na úplné sucho (a asfalt) je dost dobře použitelný i Renegade.
Vepředu na podzim, vlhké jaro bych i já doporučil ten Ground Control, přestože vypadá jako pomalý plášť, není tomu tak, jeden celkem svižně i na asfaltu při přejezdech.
Oprava: Vpředu… jede…
Ja vypiloval predek na FastTrack 2.3 s-works (±580g) / zadek FastTrack 2.3 Grid (± 680g). Rychle tak akorat, letos bez defektu. Nicmene na kombinaci v zadani bych bral dozadu Renegade (a pri trose odvahy i predek :)
Renegady jsem zkoušel a i na suchu jsem byl zklamán. Pro mě nečitelné. Teď FasTraky na obou kolech a pohoda počasí, nepočasí, točím už nekolikerý pár. Kluk a kámoši z teamu jezdi v Českém Poháru XCO GroundControl vpředu a FasTrak vzadu.
ground control na 40% cestu je asi trocha overkill ci?
Vypilovane uz je to louho :-) Ray/Ralph.
Takže NN byl nahrazen Rayem? A co ta Reba, zůstala? :-)
Presne :-)
Neexistuje.......:D
Lehký = málo odolný
Vlhký podklad = velké figury = po asfaltu nejede moc dobře.
nevím proč..ale tvůj příspěvek mně inspiroval a představil jsem si, jak jsem také hledal ideální ženu= partnerku, přítelkyni a milenku..3 v 1 (asi na mě zapůsobila podprahově reklama , co byla někde tady vpravo..)
taková prostě neexistuje! takže stejné jako u těch plášťů..každá je dobrá k něčemu jinému
hodně se dá samozřejmě čarovat s tlakem..dost to ovlivní jízdní vlastnosti u pneu. Ale v praxi se asi nikomu nechce při změně terénu slézat z kola a dofukovat, odfukovat…Jedině že by někdo vymyslel systém, co mají některá vojenská auta (změna tlaku v pneu za jízdy)..a to by znamenalo minimálně nějakou tlakovou nádobku (klidně v nábě) a na dálku regulované ventilky..
no ale zase taková utopie to není, co?
No to jsou věci – oni ho už zase dělají?
Asi jo. A tazatel to může rovnou zamknout. Nic vhodnějšího nenajde.
Co to je za plášť?
Kdysi se jmenoval NanoRaptor, pak ho přestali dělat. Vzorek je stejný, jako kdysi, ale jestli má i stejné vlastnosti (ukrutná výdrž, vysoký = velký objem a tím hodně pohodlný, ucházející asfaltová rychlost) nevím.
Aha, díky za upřesnění.
No dle obrazku urcite pojede jak divej
To byl jediný plášť, s nímž jsem se na pevné vidli odvážil do Beskyd. Protože byl hodně vysoký, dal se hodně podfouknout, aniž by člověk na těch beskydských šutrech furt cvakal duši :-)
Slavná B-F akce to tehdy byla :-)
TB
A proč zakládáš nové téma, když se tu pláště s podobnými požadavky řeší co chvila?
Tys nečetl jeho reakci na můj příspěvek? Založil přeci nové vlákno proto, aby nevznikaly zbytečně nová vlákna :-)
Mitas Scylla 2,25 přední
WTB NanoRaptor 2,0 zadní
Chlapi mate porovnání mezi Maxxis Ikon
A Specialized Renegad? Který je lepší?
kluci, ja mam teda kolo jen na obcasne jezdeni(mam radsi exc450,ale to je jedno) a stale nechapu, co ste ochotni dat na takove male pidigumicky(a nejen to, pidi brzdove desticky, pidi brzdicky, o vidlicich nema cenu ani mluvit :) ). Jezdim rano a vecer na kole(10–20km), lestni stezky.
Pokud ti muzu poradit, kup si neco, co stoji 350(schalbe, to je jedno), stejny rozmer vpredu i vzadu. Sjed zadek, jak ti zacne trochu podkluzovat, vymeni predek za zadek, na predek dej novy vzorek a mas to. kdyz ti ujede zadek, zachranis to kontrem, budes dodreny :) Je to rada z jineho „oboru“,ale hrany na vzorku ti drzi stopu, je lepsi casteji menit (pod) prumer(300–350kc) nez se snazit sjet prumer(litr? ty *****:), ve finale na tom budes lip
Člověk jezdící cyklostezky má jiné požadavky na pláště než člověk jezdící v terénu… To není žádné moudro, ale zjevný fakt…
ma rada je i tehdy platna, jen hold na asfaltu ti to bude pokluzovat pozdeji. Jestlize mam dat litr za „kvalitni“ gumu(pidigumicky),tak je lepsi koupit tri, postupne je protocit na dane vzdalenosti mas mhome delsi optimalni okno. Pokud budes jezdit na asfaltu,tak hold budes dyl sjizdet, to ovsem nemeni nic na tom,ze predni guma bude celkem nesjeta.
pro me je Barzo sjeta po 300 km, kdyz citim,ze do kopce prokluzuje(zase ale kdyz brzdim,tak brzdim), nechapu, jak nekdo muze na tu samou najet 800 a prodavat to jako zkoro novou(kde je zabava…)
Ahoj,
každý má něco svého a to je top, ne? :-) Já teď jezdím Maxissy, předtím léta Conti Race a X-king (ale vzdal jsem to kvůli házení plášťů). Maxxisy mi sedí víc.
Mám aktuálně Aspeny 2.25 a jsou to rychlý a velmi objemný pláště. Drží podle mého názoru velice obstojně. Ikony mi nesedly, nejely (EXO TR). A když počasí přitvrdí, dopředu obouvám Rekona.
Já používám poslední roky maxxis, v létě kombinaci ardent race/ikon. Jak přijde blátivo, podzim, zima, tak forekaster/ardent race. Spokojenost.
Zase celkem zbytečné téma, tady je aktuální:
Zkoušel je někdo?