Redukce galuskového ventilku na autoventilek

49 nepřečtených
  • JosefR77

    Ahoj, neda se nekde koupit redukce galuskového ventilku na autoventilek, pouze pro ucel pumpovani tlaku u benzinove pumpy. Mam benzinku pobliz a redukce by se hodila. Diky JosefR77

    0 0
    • fousac  

      to maj podle me v kazdym cykloshopu…

      0 0
    • wroum  

      temer vsude v bikeshopech za asi 10 kc.

      ja to delam tak, ze kdyz se mi dostane pod ruku rafek na galuskovej, tak vezmu 7 mm vrtak a zvetsim diru. a nepotrebuju zadnou pitomou redukci a s vetsinou pumpicek se to taky fouka lip.

      0 0
      • vinca  

        a jak to vyjde hmotnostně ? odvras trochu hlinikuz rafku , ale autoventilek je asi tezsi, nez galuskovej ? :-)

        0 0
        • blue  

          a co teprve vetsi cepicka na autoventilku!

          0 0
        • wroum  

          to nevim. na miligramy nehraju. ale je to praktictejsi.

          0 0
        • Volf  

          Ono i v tom těla autoventilu bude víc vzduchu a tak bude víc vážit. Jinak na galuskovej ventil mám stejnej názor jako wroum. Je potřeba ho nechat na galusce.

          0 0
    • Caryfuk  

      To se este vyrabi, jo? Ja myslel ze od tak neprakticke veci jako je galuskovy ventilek daj vsichni ruce pryc. :)

      0 0
      • Toams  

        a dovod??? aj na ziletke aj na horaku mam galuskove …

        0 0
        • Caryfuk  

          Ty mas na horaku galusky, jo? To je divny… Me se osvedcili nafukovaci kruhy pro deti co neumej plavat.

          0 0
          • cabbage  

            a jak se ti povedlo sehnat rozmer 26"?:)

            0 0
          • Toams  

            … galusky a galuskove … (tj. ventilky) je rozdiel, kedze sa bavime o ventiloch, nie??? Aspon ze ta v tych troch tanecnych naucili robit s kompom:-)

            0 0
      • cabbage  

        to taky nechapu:)

        0 0
        • wroum  

          ja to chapu.

          autoventilek je robustnejsi – neulomis tu sroubovaci picovinu, cepicku si muzes vzit z jakyhokoliv auta v okoli, muzes pouzit kompresor u pumpy bez redukce, nafoukas vsema moznejma pumpickama bez problemu, a navic usetris cenny miligramy diky vetsi dire v rafku… :-)

          ale hlavne at na to koukam jak na to koukam, tak nevidim jedinou vyhodu galuskovyho. jedine snad na silnicce kam se autoventil nevejde.

          0 0
          • cabbage  

            no dyt rikam ze to nechapu:)) a doplnil bych ze autoventilek nezlomis pri pumpovani tak snadno jako galuskac( a tim nemyslim tu sroubovaci pizzovinu)

            0 0
            • Toams  

              ty si zlomil ventil??? a to sa ti jak podarilo???

              0 0
              • cabbage  

                ja ne, ale mr.lempl uz ma par zarezu(nejen ventilku ale i pumpicek:) jde to jednoduse- u ty pumpicky co se nasazuje primo na ventil(bez hadicky) se pouzije ventilek jako opora pri pumpovani a pak uz to jde snadno.....:)

                0 0
                • TinkTink  

                  To je rukama…taky kravina to delat takhle…kazdej aspon trosku normalni clovek ventil jako oporu nepouzije a to ani u auto…ten se da taky vohnout.

                  0 0
                  • Láďa57  

                    kamaráde, auto ventilek jen tak neohneš ! Jooo, s kleštěma ano, ale rukou ani náhodou, galuskový ventilky už nechci nikdy ani vidět !

                    0 0
                    • Vilém  

                      Na tebe jiste 13 roku cekal, az se zaregistrujes a vysvetlis mu to !

                      Priste si zkus, pred manipulaci s galuskovym ventilkem, umyt ruce.

                      0 0
            • wroum  

              ach taaak. uz chapu (stacilo si poposednout) :-)

              0 0
          • TinkTink  

            (vsechny pumpy) – (Velo duopist) = pumpy na autoventil

            Vozim duopista a galuskovy (tj. co vozim jaaaa :)) ) s ni nafoukam krasne, ale na autoventil muzu automaticky zapomenout…sice to jde prehodit, ale nafoukat to s tim je umeni.

            Jinak – tady stoji ty redukce myslim ze 13,– :))

            0 0
            • JFB  

              mam uplne stejnou zkusenost… jinak pripadne autoventilky s tim duopistem foukam pres redukci, kterou vozim s sebou, kdybych treba potkal nejakou hezkou bajkerku co by potrebovala pomoct:-)

              0 0
              • TinkTink  

                Sak by dostala novou dusi…ne? At vidi, ze bajkeri nejsou skrblici :o)

                0 0
                • JFB  

                  prevzato z potlachu:-)
                  20.6.2005 14:38 HEAVY Dyz jsem na Ralsku vcera podruhy pichnul, tak se u me zastavila slecna s prazdnym zadnim a ptalase, zda si vedle me muze opravit kolo. Otocila kolo na rohy, jako jsem to mel ja, a zacala montpakama rvat dolu plast bez toho, aby kolo aspon vyndala. Taxem ji ukazal, jak se kolo vynda, jak se sunda plast bez montpak, pak jak se tam da duse a to cely zase zpatky. I sem ji to nafoukal. Jen mela drzet hubu o tom svem priteli kdesi vepredu…

                  0 0
                  • TinkTink  

                    :o)))))) hehe…a jeste ji to urcite zalepil :o)

                    0 0
                  • Martyss  

                    Při první zmínce o příteli se na to měl vyfláknout a odkázat jí na něj:-)

                    0 0
          • Láďa57  

            naprostej souhlas-ty galuskový ventilky jsou pěkná *********, jsou na prd, děsně poruchový a moc háklivý na velmi opatrný zacházení, to autoventilek je mnohem lepší, spolehlivější a nedá se na něm co zkazit, jestli je o nějakej miligram těžší ? K smíchu, nevím kterej blbec je vymyslel a AV ventilky se mi líp hustějí, na galuskovejch to jde dost ztěžka a to si teda nezapomenu povolit tu pitomoukovovou matičku která velmi snadno ohnete nebo i ulomíte tu titěrnou tenkou osičku. Galuskovej ventilek už nikdy !!! Koupil jsem duši s ním omylem, prodavač mi to neřekl a já to zjistil až doma.

            0 0
      • JFB  

        mam galuskovy ventilky na MTB. nemuzu si pomoct, je to silnejsi nez ja:-))

        0 0
        • wroum  

          muj deda pouziva radio z roku 72 a porad nedokaze pochopit v cem muze byt to soucasne lepsi :-)

          0 0
        • Toams  

          vsak to, zvyk je zvyk:-) … ale na „novom“ bajku mam autoventil a vcul riesim, kde ho nafukat (vsetky pumpy doma – 400 km), takze nejake vyhody to asi mat bude:-) idem zistit, kde je najblizsia benzinka:-)

          0 0
      • filipes  

        Treba vsechny ultra-lite duse maj galuskac. Navic galuskac + redukce funguje pro vsechny druhy pump. Akorat jsem jednou ztatil tu redukci a byl jsem v <>

        0 0
    • JosefR77  

      Diky všem za informace, redukci jsem odpoledne koupil za 20Kč, zitra ji vyzkousim u benzinky. JosefR77

      0 0
      • pastikar  

        Chlapi ja fakt neviem co tu riešite,galuskovy ventil je kvalitnejsi,je stavany na vačší tlak a lepšie tesni a nezapchava sa ako autoventil.Au­toventil by som už nechcel ani na svojom aute…

        0 0
        • PLHA  

          navic se galuskovej ventil krásně usadi v ráfku pomocí matičky a nezapadává dovnitř

          0 0
          • Bobo  

            To už tady někdo někdy psal: „K čemu matička, zbytečný 2 gramy“ :-). Matičky nevozím, do vysokýho ráfku krátkej galuskovej ventilek sedne tak akorát.

            0 0
    • JDF  

      Ja se ted setkal s takovym banalnim problemem.

      Pri nasroubovani redukce na galuskac si v pohode nafouknu kolo, ale jakmile chci redukci odsroubovat, vyndam to i s celou casti toho ventilku, WTF?

      Proc proboha existuji dva typy galuskacu? Na prednim kole mam ventilek, ktery se takhle na dve casti rozdelat neda, tam je to s redukci v pohode, ale na tomhle rozdelatelnem mi to proste vzdycky sunda celou tu cast… Nejake tipy, jak se toho vyvarovat? Jinak jdu shanet dusi s galuskacem, co se neda rozebrat…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Vilém  

        Tak poradne utahni vlastni ventilek. Nebo to muzes pojistit necim na zavity.

        No a nebo koupit dusi s ventilkem na pevno.

        0 0
      • Concorde  

        Taky se mi to stalo. Chce to tu horní část ventilku opravdu pevně utáhnout (mívá na sobě plošku) a redukci pak moc silně neutahovat. Možná by šlo použít i nějaké lepidlo do závitu na ten ventilek, to jsem nezkoušel.

        0 0
      • Nikovlas  

        Stačí ten ventilek víc utáhnout. Taky se mi to stávalo, tak jsem vzal kleště… samozřejmě s citem :-)

        0 0
      • MarekF  

        Kup autoventilek

        0 0
      • Láďa57  

        no, to je právě ono, je to zatraceně háklivej systém, tyhle gal.ventilky a asi je víc typů, já už bych nikdy duši s galusk.ventilkem nechtěl ! Auto ventilky jsou spolehlivější a líp se nafukujou. To jsem prvně vůbec nevěděl, že se musí před nafouknutím povolit ta pitomá kovová matička a pak zase znova dotáhnout

        0 0
    • White2146  

      Jaká pak redukce? Stratil sem redukci tak vem vzal galuskový ventil nahoře ho seříznul našrouboval na ventilek a redukce je na svete jen se nedá našroubovat pumpička ale musí se přidržet, ale kompresorem to šlo nafoukat v pohode ;)

      0 0
    • okam_z_brna  

      na bezdušový ráfky na MTB a ty sety se dělají jen galuskový ventilky, takže ten bude dle logiky lepší než autoventilek. Jinak by to dělali s autoventilkem ne?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.