Ahoj, neda se nekde koupit redukce galuskového ventilku na autoventilek, pouze pro ucel pumpovani tlaku u benzinove pumpy. Mam benzinku pobliz a redukce by se hodila. Diky JosefR77
Ahoj, neda se nekde koupit redukce galuskového ventilku na autoventilek, pouze pro ucel pumpovani tlaku u benzinove pumpy. Mam benzinku pobliz a redukce by se hodila. Diky JosefR77
to maj podle me v kazdym cykloshopu…
temer vsude v bikeshopech za asi 10 kc.
ja to delam tak, ze kdyz se mi dostane pod ruku rafek na galuskovej, tak vezmu 7 mm vrtak a zvetsim diru. a nepotrebuju zadnou pitomou redukci a s vetsinou pumpicek se to taky fouka lip.
a jak to vyjde hmotnostně ? odvras trochu hlinikuz rafku , ale autoventilek je asi tezsi, nez galuskovej ? :-)
a co teprve vetsi cepicka na autoventilku!
.. z kindervajicka.
to nevim. na miligramy nehraju. ale je to praktictejsi.
Ono i v tom těla autoventilu bude víc vzduchu a tak bude víc vážit. Jinak na galuskovej ventil mám stejnej názor jako wroum. Je potřeba ho nechat na galusce.
To se este vyrabi, jo? Ja myslel ze od tak neprakticke veci jako je galuskovy ventilek daj vsichni ruce pryc. :)
a dovod??? aj na ziletke aj na horaku mam galuskove …
Ty mas na horaku galusky, jo? To je divny… Me se osvedcili nafukovaci kruhy pro deti co neumej plavat.
a jak se ti povedlo sehnat rozmer 26"?:)
… galusky a galuskove … (tj. ventilky) je rozdiel, kedze sa bavime o ventiloch, nie??? Aspon ze ta v tych troch tanecnych naucili robit s kompom:-)
to taky nechapu:)
ja to chapu.
autoventilek je robustnejsi – neulomis tu sroubovaci picovinu, cepicku si muzes vzit z jakyhokoliv auta v okoli, muzes pouzit kompresor u pumpy bez redukce, nafoukas vsema moznejma pumpickama bez problemu, a navic usetris cenny miligramy diky vetsi dire v rafku… :-)
ale hlavne at na to koukam jak na to koukam, tak nevidim jedinou vyhodu galuskovyho. jedine snad na silnicce kam se autoventil nevejde.
no dyt rikam ze to nechapu:)) a doplnil bych ze autoventilek nezlomis pri pumpovani tak snadno jako galuskac( a tim nemyslim tu sroubovaci pizzovinu)
ty si zlomil ventil??? a to sa ti jak podarilo???
ja ne, ale mr.lempl uz ma par zarezu(nejen ventilku ale i pumpicek:) jde to jednoduse- u ty pumpicky co se nasazuje primo na ventil(bez hadicky) se pouzije ventilek jako opora pri pumpovani a pak uz to jde snadno.....:)
To je rukama…taky kravina to delat takhle…kazdej aspon trosku normalni clovek ventil jako oporu nepouzije a to ani u auto…ten se da taky vohnout.
kamaráde, auto ventilek jen tak neohneš ! Jooo, s kleštěma ano, ale rukou ani náhodou, galuskový ventilky už nechci nikdy ani vidět !
Na tebe jiste 13 roku cekal, az se zaregistrujes a vysvetlis mu to !
Priste si zkus, pred manipulaci s galuskovym ventilkem, umyt ruce.
:-)
ach taaak. uz chapu (stacilo si poposednout) :-)
(vsechny pumpy) – (Velo duopist) = pumpy na autoventil
Vozim duopista a galuskovy (tj. co vozim jaaaa :)) ) s ni nafoukam krasne, ale na autoventil muzu automaticky zapomenout…sice to jde prehodit, ale nafoukat to s tim je umeni.
Jinak – tady stoji ty redukce myslim ze 13,– :))
mam uplne stejnou zkusenost… jinak pripadne autoventilky s tim duopistem foukam pres redukci, kterou vozim s sebou, kdybych treba potkal nejakou hezkou bajkerku co by potrebovala pomoct:-)
Sak by dostala novou dusi…ne? At vidi, ze bajkeri nejsou skrblici :o)
prevzato z potlachu:-)
20.6.2005 14:38 HEAVY Dyz jsem na Ralsku vcera podruhy pichnul, tak se u me
zastavila slecna s prazdnym zadnim a ptalase, zda si vedle me muze opravit
kolo. Otocila kolo na rohy, jako jsem to mel ja, a zacala montpakama rvat dolu
plast bez toho, aby kolo aspon vyndala. Taxem ji ukazal, jak se kolo vynda, jak
se sunda plast bez montpak, pak jak se tam da duse a to cely zase zpatky. I sem
ji to nafoukal. Jen mela drzet hubu o tom svem priteli kdesi vepredu…
:o)))))) hehe…a jeste ji to urcite zalepil :o)
Při první zmínce o příteli se na to měl vyfláknout a odkázat jí na něj:-)
naprostej souhlas-ty galuskový ventilky jsou pěkná *********, jsou na prd, děsně poruchový a moc háklivý na velmi opatrný zacházení, to autoventilek je mnohem lepší, spolehlivější a nedá se na něm co zkazit, jestli je o nějakej miligram těžší ? K smíchu, nevím kterej blbec je vymyslel a AV ventilky se mi líp hustějí, na galuskovejch to jde dost ztěžka a to si teda nezapomenu povolit tu pitomoukovovou matičku která velmi snadno ohnete nebo i ulomíte tu titěrnou tenkou osičku. Galuskovej ventilek už nikdy !!! Koupil jsem duši s ním omylem, prodavač mi to neřekl a já to zjistil až doma.
Oživení mrtvoly…
mam galuskovy ventilky na MTB. nemuzu si pomoct, je to silnejsi nez ja:-))
muj deda pouziva radio z roku 72 a porad nedokaze pochopit v cem muze byt to soucasne lepsi :-)
vsak to, zvyk je zvyk:-) … ale na „novom“ bajku mam autoventil a vcul riesim, kde ho nafukat (vsetky pumpy doma – 400 km), takze nejake vyhody to asi mat bude:-) idem zistit, kde je najblizsia benzinka:-)
Treba vsechny ultra-lite duse maj galuskac. Navic galuskac + redukce funguje pro vsechny druhy pump. Akorat jsem jednou ztatil tu redukci a byl jsem v <>
Diky všem za informace, redukci jsem odpoledne koupil za 20Kč, zitra ji vyzkousim u benzinky. JosefR77
Chlapi ja fakt neviem co tu riešite,galuskovy ventil je kvalitnejsi,je stavany na vačší tlak a lepšie tesni a nezapchava sa ako autoventil.Autoventil by som už nechcel ani na svojom aute…
navic se galuskovej ventil krásně usadi v ráfku pomocí matičky a nezapadává dovnitř
To už tady někdo někdy psal: „K čemu matička, zbytečný 2 gramy“ :-). Matičky nevozím, do vysokýho ráfku krátkej galuskovej ventilek sedne tak akorát.
Ja se ted setkal s takovym banalnim problemem.
Pri nasroubovani redukce na galuskac si v pohode nafouknu kolo, ale jakmile chci redukci odsroubovat, vyndam to i s celou casti toho ventilku, WTF?
Proc proboha existuji dva typy galuskacu? Na prednim kole mam ventilek, ktery se takhle na dve casti rozdelat neda, tam je to s redukci v pohode, ale na tomhle rozdelatelnem mi to proste vzdycky sunda celou tu cast… Nejake tipy, jak se toho vyvarovat? Jinak jdu shanet dusi s galuskacem, co se neda rozebrat…
Tak poradne utahni vlastni ventilek. Nebo to muzes pojistit necim na zavity.
No a nebo koupit dusi s ventilkem na pevno.
Taky se mi to stalo. Chce to tu horní část ventilku opravdu pevně utáhnout (mívá na sobě plošku) a redukci pak moc silně neutahovat. Možná by šlo použít i nějaké lepidlo do závitu na ten ventilek, to jsem nezkoušel.
Stačí ten ventilek víc utáhnout. Taky se mi to stávalo, tak jsem vzal kleště… samozřejmě s citem :-)
Kup autoventilek
no, to je právě ono, je to zatraceně háklivej systém, tyhle gal.ventilky a asi je víc typů, já už bych nikdy duši s galusk.ventilkem nechtěl ! Auto ventilky jsou spolehlivější a líp se nafukujou. To jsem prvně vůbec nevěděl, že se musí před nafouknutím povolit ta pitomá kovová matička a pak zase znova dotáhnout
Pán je zřejmě archeolog :-)
Jaká pak redukce? Stratil sem redukci tak vem vzal galuskový ventil nahoře ho seříznul našrouboval na ventilek a redukce je na svete jen se nedá našroubovat pumpička ale musí se přidržet, ale kompresorem to šlo nafoukat v pohode ;)
na bezdušový ráfky na MTB a ty sety se dělají jen galuskový ventilky, takže ten bude dle logiky lepší než autoventilek. Jinak by to dělali s autoventilkem ne?