Pláš? a 110kg, jak to skloubit ??

23 nepřečtených
  • Uzivatel

    Zdravím a hned s dotazem, mám na kole Kenda Klaw a asi je budu muset vyměnit, poraďte co místo nich pro 110 kg aby to mělo částečně komfort a na druhou stranu nějakou odolnost proti proseknutí, u těch co mám to asi nejde sloučit, a to asi i proto, že jsou podle mého úzké 1,8 × 26.

    Nejlépe něco univerzálního, co pojede i po asfaltu (nějak) a snese i lehčí terén ve vlhku. Ale hlavně s odolností a jakousi pružností. Ty současné Kenda abych je neprosekl musím foukat na 65 PSI což je již nad limit na plášti.

    V názvech které se tady objevují nejsem moc moudrý, je to velká neznámá všechny ty zaklínadla RR, Mythos, IRC, Python, ale určení s váhou k nim nikdo nikde neuvádí, díky předem za každou radu.

    0 0
    • fousac  

      napr. Schwalbe uvadi „maximum load“ vetsinou 140kg

      nejakejch 110kg bych vubec neresil.. sezen neco v 2,25 +/-, at nemusis foukat tolik a neztratis pohodli…

      0 0
    • JMT  

      koupil bych schwalbe racing ralph v dratu a minimalne 2,25

      0 0
      • borda  

        no, nevim jak se mu s nima bude jezdit po ty silnici

        0 0
        • Daf  

          Ja bych rek ze v pohode. On ten plast je ve skutecnosti poctiva 2.1" a odvaluje se jen po stredu.

          0 0
    • Uzivatel  

      Díky za jednoznačnou odpověď, teď je jenom otázka kde je sehnat, namátkově co jsem prošel e-shopy, tak všude je zmínka o kevlarové patce, to asi není ono, že jo.

      A ještě dotaz, někdy se tady řeší že některé pláště nevlezou do zadní stavby, nebo V-brake, může nastat nento problém i u tohoto pláště ?? vím že snad nějaká TOIGA to dělá, ale nebudu mít stejný problém ?

      0 0
      • Char  

        Tak si zmer tu diru do kere to budes rvat, prepocti to na palce a potom poznas jak si muzes vzit velkou gumu :-D

        0 0
        • Uzivatel  

          No ale vždy? to právě nikdy neodpovídá a částečně to ovlivňuje i samotný ráfek, nerad bych při sundávání kola vypouštěl kolo. Alespoň tady kdosi zmiňoval, že TIOGA 1,9" je snad podobně velká jako standardní 2.25".

          0 0
          • Char  

            To jo ale castecnou predstavu co se tam vleze ziskas, ne?

            0 0
          • Pá-dlista1  

            Navic se muzes ridit sirkou plaste v mm, ta byva presnejsi.

            0 0
          • Uzivatel  

            Zkusím to změřit, problém je že jsem ten pláš? nikde nikdy neviděl a ani na webu ho nikde nemůžu najít, myslím tím ten bez kevlaru. Jinak prostor pro kolo je cca 70 mm, takže teoreticky to bude sedět a ještě zbyde.

            Nezbývá než najít dodavatele a jdu do nich.

            0 0
            • Lister  

              Teoreticky se tam vleze, má na šířku asi 53 mm. U mě je vepředu v pohodě, ale poku chci vytáhnout zadní kolo tak ho musím upustit, protože jinka přes věčka naproleze.Pokud chceš drát tak napiš třeba na Bikezone nebo Bikestore, měli by je sehnat.

              0 0
              • Uzivatel  

                Díky za informaci, zkusím to. Přesně co popisuješ, toho jsem se bál, ale vzadu to není tak moc děsivé. Jde mě hlavně o přepravu kola, kdy mám nosič na autě s nutností sundání předního kola. Zadek přežiju, ale teď jsi mě lehce zmátl, nejsou V-brake v podstatě vpředu a vzadu stejné ? Já zadek vůbec neměřil, protože vycházím z toho, že je to to samé.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  V dratu chces kvuli cene? Nevidim jiny duvod. Spis nez v predu budes mit problem s plastem vzadu.

                  0 0
                  • Uzivatel  

                    No cena taky, ale hlavně jsem myslel na pevnost, přece jen mě evokuje ocel něco pevnějšího než kevlar, navíc vždy když vidím pláš? složený v krabičce, mám z toho divný pocit.

                    Váha mě netrápí, přece jen deka na plášti nezmění podmínky pro 110 kg bikera, nebo jo ?

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      No hlavne treba kevlarovy ralphy maji jine vlastnosti… napr. jsou vetsi, pohodlnejsi.. mozna i lip drzi atd.

                      0 0
    • zapet  

      Těžko ti poradí někdo kdo těch 110kg nemá.Já mám cca 107kg,jezdím hodně terén(někdy i dost brutální)ale taky po zpevněných cestách a silnicích.Na kole které jsem koupil byly Continental Leader v drátu 2,1.Velmi dobrý pláš? téměř na vše,akorát mi přijde že na silnici v prudkých zatáčkách moc dobře nevede stopu(pouze můj názor).Foukal jsem ho na cca 3bary a vydržel mi na zadku cca 1600km.Předek je ještě tak 50%.Teď jezdím Ritchey Moto Vader 2,1,foukám na cca 3,5baru a též bych řekl,že je to velmi dobrý pláš?(řekl bych,že má i lepší vedení stopy).Ani jeden z výše uvedených pláš?ů jsem nikdy neprosekl,ani nijak nepoškodil.Cenové relace jsou skoro stejné,něco kolem 400 za ks.

      0 0
    • Mamut  

      Obecne si vybraj plaste, ktore znesu vyssi tlak. Beznych 4–4.5 baru je malo. Momentalne jazdim Specialized Rockster 2.1", ktory znesie do 5.5baru, je vyssi, takze lepsie tlmi a nehrozi cvaknutie a ma vyztuz pod dezenom, takze sa ti ho ani pichnut nepodari. Vazi asi 750g, ale to sa s tvojou vahou nemusi trapit. Stal ma 400 v 69-ke. Valivy odpor maly, ide dobre aj po asfalte aj v lese. V uplnom bahne by sa asi trocha uz stracal. http://www.specialized.com/…qProduct.jsp?… A este Micheliny tusim vydrzia vyssie tlaky, nejake tie lacnejsie verzie.

      0 0
      • Daf  

        V podstate to resi vetsi objem. 1.8 nafoukana na 4bary bude podstatne mekci nez 2.3 pri stejnem tlaku.

        0 0
    • kandik psi zub  

      mam 104kg, ale vaha je pro gumy rekl bych nepodstatna

      osvedcily se mi v kombinaci vaha/neprustrel­nost/adheze/ucha­zejici trvanlivost continentaly – explorer supersonic – nejsou ale nejlevnejsi

      0 0
    • Mark1  

      Asi jsem masochista, ale pro lehčí, spíše sušší terén a občas silnici používám kombinaci Ritchey SpeedMax Alpha, Omega. Fučím je na 60 PSI při mých 100 kg, sice je to tvrdší, ale zase to jede, jo a to je mám v 1,8".

      Do lesa, mokra a prostě když nejedu pohodově mám asi 3 měsíce WTB Exiwolf 2.1 a zatím bez problémů.

      0 0
    •  

      Jen počkej, Zající!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.