Jak resite vedeni lanek v pripade, ze jsou vsechny 3navarky nahore na horni trubce a mate vecka? na zavodacich apache jsem videla, ze se vsechny krizi. Pry to neni na ukor kvality razeni a brzdeni. Co si o tom myslite?
Jak resite vedeni lanek v pripade, ze jsou vsechny 3navarky nahore na horni trubce a mate vecka? na zavodacich apache jsem videla, ze se vsechny krizi. Pry to neni na ukor kvality razeni a brzdeni. Co si o tom myslite?
no ja mam vsechny tri lanka vrchem a zadnej problem sem s tim teda nemel…
Brzda vlevo, přehazka uprostřed a přesmyk vpravo.
Taky tak. Prijde mi to nejlepsi. Bowdeny se minimalne ohybaji a temer se nedotykaji ramu.
nemám to tak, ale rozhodně to tak bude na mojem příštím rámu, přijde mi to nejlogičtější :o)
Přesně takto to mám. Nevím, proč firemní skladatelé kol dávají bowdeny naprosto nesmyslně, aby měly větší zatáčky a ještě odíraly hlavovou trubku. To sem nikdy nepochopil.
tam jde o tohle-brzda je furt uprostred a smyk je vpredu vpravo, vzadu vlevo a pak myslim jeste bowden tahnou mezi zadnima vzperama a hazecka je vpredu vlevo a vzadu vpravu…prijde mi to tak logictejsi i co se lamani bowdenů týče. Jen nevim co si myslel o treni tech 3lanek zaroven.
Sice to zní zajímavě, ale 1) na zadní stavbě mám monostay, tudy toho moc neprotáhnu a 2) celkem elegantně docílíš toho, že osa lanka a osa bovdenu jsou v místě začátku bovdenu různoběžné, což podle mne nebude při dlouhodobějším používání zdravé pro ten bovden ⇒ na mém biku se toto řešení určitě neobjeví …
Ja si myslim ze je to uplne zbytecne to takto krizit. Zpusobem co rock napsal se jen prekrizi bowdeny prehazky a presmyku a nevypada to spatne.
Podle me je to lepsi.Bowdeny nemaji takovou snahu se zlomit.Je to trosku tezsi (o delsi bowdeny).Da se krizit,nebo na nekterych ramech udelam na bowdenu smyku vetsi zakrutu.Krizeni neni na zavadu.
Mám křížená řadící lanka na dolní rámové trubce a ničemu to nevadí.
v nějakém časopise jsem četl rozhovor s jezdcem týmu apach a prý to tak jejich mechanik delá,ale neví proč.Taky nepoznal žádný rozdíl mezi vedením rovně nebo křížem. Asi to bude image mechanika :-)
Na novým rámu mám všchny tři navářky na horní trubce vedle sebe, bohužel uprostřed je vedení pro hadičku kotoučovky a po bocích klasické navářky na bovdeny. Proč píšu bohužel: protože jsem chtěl použít pořadí, jako napsal Rock – tedy zleva doprava – zadní brzda, přehazka, přesmyk. Což by znamenalo, že bych musel vést řadící lanko přehazky buď v kuse nebo bych musel dát vložky na běžná lanka a to nevím co by udělal s přesností řazení – má někdo zkušenost. Křížit lanka se mi nechce, nemám pro to nějaký zvláštní důvod jen se mi to nelíbí. Napadlo mě taky možnost mít ty lanka, jak jsem popsal a pak prohodit řadící bovden na přehazku za sedlovkou na druhou stranu, ale vzhledem k umístění navářek na zadních vzpěrách na jejich dolní straně to taky nepůjde.
PS: nějak jsem tam nevypíchl tu hlavní otázku :o) Myslíte si, že by mohlo mít vedení řadícího lanka k přehazce přes ty redukční vložky nějaký vliv na přesnost řazení??
Vliv to nemá, měl jsem to takhle a v pohodě.
díky za reakci, já jsem se tíhmle předtím moc nezajímal, pak jsem si všiml, že se dělej celkem festovní hliníkový vložky, takže by to mělo jít v pohodě. Jen nevím jestli zrovna tohle u nás seženu.
Kdyžtak se mi tady dvě válej.
Jenže to tady, je trochu moc daleko od mojeho tady :o))))
tak nesehnal, ani jsem moc nedoufal. Myslíte že tohle by mohlo být to co potřebuju??? cykloprofi.cz/katalog_img.php?produkty_id=128# cykloprofi.cz/katalog.php?pageNum_katalog=1&vyr=2&kat=20
Tohle se dava do ramu, kdyz tam neni ten uchyt na hadicku od hydry. nebo kdyz ji chces dat vedle. Ale nevm na co to chces, bo se mi to nechce cist znova… :o)
Ja to mam, a zatim to drzi bez problemu. Sice sem se bal, ze z toho bude ta hadicky vypadavat, ale zatim se mi to este nepodarilo…
Duratec Vagrant – vše nahoře, bez křížení. Duratec Career – vše dole, trubka je tam prolisovaná, brzda nahoře uprostřed a řazení po stranách a do kříže. Přišlo mi to tam jako nejlepší řešení.
Tak sem si tedka domu prinesl novej rám Merida Matts Sport 500 a ten má dvě navarky na bovdeny na horni ramovej trubce nahore a jednu na hydrauliku dole, jak se to prichytava stahovacima paskama, ale ja mam večka, tak se chci zeptat jak bych to mel nejlip udelat, dik
Mám to úplně stejně a vedl jsem prostě brzdový bovden v kuse. Šlyšel jsem i názor, že je to takhle lepší, že se do bovdenu míň dostane bordel, zase na druhou stranu to pocitově víc propružuje (vlastní zkušenost). Takže když bych to dával znova dám asi řadící tlustý bovden (prostě s přímým vedením těch vláken uvnitř, ne spirálovitě – brzdový). Nebo zainvestovat a koupit nějaký „lepší“, třeba tolik pružit nebude. A ještě taková malá vychytávka – když jsem to smontoval, ten bovden v první navářce hrozně skřípal při otáčení řídítek, tak jsem tam nalepil malý kousek takové pěnové nálepky. Ale třeba to ani nebude potřeba.
Jak už psáno, bowden v kuse. Slušný bowden nepropružuje u véček zas tak moc a je to bezůdržbové řešení.
no to zas bude penez :( kdyz vezmu bovden co stoji 100kč/m tak to bude stacit ne :)ne ze by se mi chtelo ale lip to asi nepude, proc to musej sakra delat takle blbe, to budu muset usetrit nekde jine, ale kde, 4 * lanka po cca 40 kč/kus, plus tak 200 za bovdeny, no to je parada :(, jedno lanko sice mam, ale stejne, budu asi muset este pritlacit na pokladnu :)