Túto dušu mi poslali ako rezervnú do plášťa 2,4. Môžem ju tam dať, alebo vymeniť za väčšiu. Máte s tým niekto skúsenosti?
Túto dušu mi poslali ako rezervnú do plášťa 2,4. Môžem ju tam dať, alebo vymeniť za väčšiu. Máte s tým niekto skúsenosti?
mám jen zkušenost 1,9 v 2,25 a bez problému, prostě to riskni :o)
Takto hubená duše to vydrží, nebouchne, ale materiál duše bude hodně napnutý a dá se počítat s větším ůnikem vzduchu. Když jsem dal do 2,35" pláště duši 1,7"-2" tak jsem dofukoval každých 14 dní.
14dni ? Vau, to asi musi bolet :)
To bude dobrá duše, když by podle nápisu na krabici měla jít nacpat i do 650×45 :) Mám zkušenost, že duše s nápisem 1,75–1,95 sloužila v plášti 2,35 (60–559, Fat Albert) zcela bez problému.
z vlastní zkušenosti: v 2,5 a 2,7 gumách sem v klidu vozil nějaký obyč. Kendy do 1,75 pneumatik a pohodička…
jinak, pokud seš vyloženě detailista a rejpal, tak je tam možná větší náchylnost na defekty díky většímu napnutí stěn duše a větší napnutí stěn se nepatrně projeví i na jízdních vlastnostech… ale tohle bych fakt moc neřešil… jezdi a neřeš;-)
Toto som chcel počuť. Mám ju iba ako rezervu v cameli. To len pre prípad, že by som ju musel meniť niekde v lese. Bál som čo potom, ak by nevydržala. Vďaka všetkým. Budu jezdit a neřešit.
666er for ever!
Aky rozmer duse dat do 28mm cestneho plasta (ale aby to sedelo aj do 25mm). Kazdy vyrobca ma znacene ine rozpatie:
23–25 (conti),
25–28 (conti, michelin),
18–28 (schwalbe, vittoria)…
je nejaky kvalitativny rozdiel medzi vyrobcami dusi? Continental/vittoria/michelin/schwalbe
Pozn.: klasicte duse, nie light ani latex.