• Insider

    Cau,

    dneska se mi povedlo pichnout pri skoku ze schodu dusi myslite ze to ma cenu lepit nebo mam koupit novou ? ja si myslim ze kdyz to zalepim tak to nevydrzi kdybych jezdil normalne tak jo ale ja hodne skacu :)

    0 0
    • reborn_biker  

      dusi bych zalepil a priste bych nafoukal na vetsi tlak. jelikos si tu cernou mrsku spis prorazil/skrip­nul ;)

      0 0
    • sway  

      Jde o to, jak moc je praskla/propichla. Ja defekt vzdycky zalepim doma, a pak mam nahadni dusi…vyjde to rychlejs a lip, nez lepit v terenu

      0 0
    • fousek  

      Az ji budes lepit tak hledej 2 diry naproti sobe, budou tam na 99%, jinak cenu to ma, ja mel na dusi klidne i 15 zaplat az pak sem ji vyhodil, nidky nepraskla na tom samym miste

      0 0
      • kámen úrazu1  

        Sice se věnuju biku krásných dva a půl roku, ale počet dírek v duši po cvaknutí je jedna z věcí, který mně jsou nejasný a pořád zapomínám se na to někoho zeptat. :-)

        S jistotou jsem cvakla jen jednou, a to na asfaltu. (Musel mě zachraňovat kamarád, v době defektu vzdálený patnáct km, protože jsem si nevěděla rady :-)).

        Pak jsem měla jen pomalý defekty kvůli trnům, párkrát protočený dosloužilý plášť (na mokru, po mytí kola) a až letos přišel nový typ defektu.

        Dvakrát jsem cvakla Ralpha na zadku, aspoň jsem si to myslela, než jsem narazila na další, tentokrát Tvoji, informaci o dvou dírkách v duši. :-)

        Pokaždý byla v duši jen jedna větší dírka, tak teď celé dny v práci nemůžu neklidem z neznalosti stylu defektění prospat. Dírky byly poblíž středu pláště. Jeden defekt byl na pěkný polňačce, kdy jsem si při kecání s kamarádkou matně uvědomila, že přejíždím něco velmi ostrýho a že to asi není dobře. Druhý byl tuhle neděli na pěkný silnici po rovině. Duše prázdná hned, plášť mokrej, voda i uvnitř ráfku. Neuvědomovala jsem si ale, že bych něco podezřelýho přejížděla. Říznutí pláště jsem nenašla, ale nehledala jsem pečlivě. Oba defekty byly při větším nahuštění pláště než jsem jezdívala dřív.

        Musí vždycky být při cvaknutí duše dvě dírky? Pokud popis odpovídá spíš říznutí přes běhoun, začnu se pomalu poohlížet po jiným plášti než už trvh ojetém Ralphu.

        Je to kolovina, já vím, ale vážně se mně to honí hlavou, v pátek nemusím řešívat vážnější problémy. :-)

        (Třeba mně to odborně vysvětlí homat?) :-)

        0 0
        • homat  

          tady teď řeším materiální otázky a to není žádná sranda.

          Ale náhodou jsem v německým časopise kolo-časopis četl dlouhodobý test duší …

          0 0
          • kámen úrazu1  

            … ten od Dr. Dusche? Slyšela jsem, že nějaký test probíhal, víc ale nevím. :-/

            0 0
            • homat  

              ne, ne doktor Dusche je uzhávaným specialistou na sprchování. Ten test vedl v té době ještě asistent Mgr. Schlauch

              0 0
    • roud  

      Kup novou a nic neřeš :o)

      0 0
      • Dados  

        moje řeč – nelepim..

        0 0
        • ropman  

          tak to já zas lepím, na duši mám aspoň 5 fleků, to je tak akorát obsah běžné lepící soupravy za dvacku. 5 duší á 60 Kč by mě vyšlo na 300, zůstanu u lepení …

          0 0
    • homat  

      Přidám se s trochu souvisícím tématem, a to sice cena duší. Nikdy jsem to nesledoval protože jsem měl zafixováno, že to stojí pár korun. Duše vždy kupuju s něčím dalším a prostě řeknu jenom lehkou duši dlouhým ventilkem nebo tak něco. Teď jsem projížděl účty a zjistil že za ty lehký duše s dlouhým ventilkem si běžně účtují od 150 – 250 kč a to se mi zdá moc.

      0 0
      • Dados  

        já je kupuju za 80,– CST a drží v poho..

        0 0
        • homat  

          neříkám, že nedržej, ale byl jsem zaskočen tou cenou. Občas si beru kolo když jsem delší dobu služebně ve Francii a tam kupuju ultralight duše za 3 € v normálním obchoďáku.

          0 0
          • Ladap  

            Teď jsem koupil Ultralighty od Maxissu kus za 125,– Máte s nima někdo zkušenosti co se týká defektů ? Přiznám se, že mám trochu obavy.

            0 0
            • Dados  

              Tyjo podle mě hrozně záleží na plášti, na tlaku a vyšší moci :) Trny a hřebíky stejně projdou vším…

              0 0
            • medved.m  

              Nejake ty zkusenosti mam. A myslim, ze daleko vic zalezi na plasti nez na 0.2mm tloustky duse (teda pokud je radne nafoukana a mluvim spis o propichnuti nez prorazeni o rafek). A taky – hlavne – na stesti :-) Pojezdil jsem bez defektu 800 km na Maxxisech Flyweight330 s Ultralight dusemi – akorat jednou, kdyz jsem s nima prolitl v Bohumilicich silnici v cele sirce pokrytou strepy, jak asi chlapci slavili kaceni maje, jsem si vzpomnel i na modleni! – abych pak na druhych kolech hned prvni vyjizdku pichl a po lepeni pri foukani vlastni neopatrnosti ulomil ten drik galuskoveho ventilku :-( No a pak se v tom vyznejte…

              0 0
              • Ladap  

                Já teď píchal s klasickejma každou chvíli. Ale asi je to opravdu jen o štěstí nebo smůle. Neprocvak jsem už přes 2 roky. Musím to zaklepat.

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.