jaký sestém odpružení má vaše vidlice?

44 nepřečtených
  • Miky

    Pokud máte někdo kombinaci systémů, tak napište to to převažuje.

    Anketa: Jaký sestém odpružení má vaše vidlice?

    59x
    48%
    58x
    47%
    0 0
    • Jane  

      Sid Team tedy vzduch – olej

      0 0
    • Elwing  

      chybí mi tu možnost „vůbec netušim“

      0 0
    • cabbage  

      bych potřeboval hlasovat pro všechny možnosti…

      0 0
      • Chlebovnik  

        A co třeba One side Coil, One side Air. Nebo třeba Coil with Air Assist… Hm, chtělo by to rozšířit. Já mam Olejovou Coil s External Air preload. =)

        0 0
    • Pekáček  

      Marzocchi MX Comp ETA 04, v jedný noze vzduch, v druhý pružina. Která převažuje jsem ještě nezkoušel :o)))

      0 0
    • enjoy  

      jedine pruzina olej.nic jinyho nemuze fungovat tak jak vidlice ma.

      0 0
    • fousac  

      vozim system blato-voda.. to patri kam??

      0 0
      • goofy  

        Pod jine systemy…

        0 0
      • Pekáček  

        Systém bláto-voda mi připomíná bráchovo RST Gammu po jízdě v nepohodě :o))) Dala se z toho vykydat plná hrst tohoto systému :oD

        0 0
    • goofy  

      Este mne tak napadlo, jake systemy tlumeni vozite… Ja momentalne SSVF a celkem mi vyhovuje, ale HSCV by mohlo byt lepsi… ;-)

      0 0
      • enjoy  

        a rozdil?myslim pri jizde:-)

        0 0
        • goofy  

          Vetsi zehlivost…

          0 0
          • enjoy  

            veris tomu? moje vidlice ma stelovani reboundu,coz neni nic vyjimecnyho:-)).nastavis jak chces a hotovo,ne?

            0 0
            • goofy  

              No co jsem mnel na chvilku moznost se projet, tak byla nastavena na totalni zehlicku, a pritom pri vetsi rane nesla nejak moc do zdvihu… To bych u SSVF nedokazal. Jako rebound mam taky, ale jedna se o tu udajnou funkci tlumeni, kdy podle vyrobce male razy zehli, ale pri vetsich brani prorazeni. Holt verim reklamnim hlaskam… :o) P.S.: nemyslel jsi misto rebound compresion? ;o)

              0 0
              • enjoy  

                ne to jsem nemyslel,to nepouzivam. tak mi teda asi neni jasny,cemu rikas zehlivost.ja posuzuju zehlivost z toho hlediska,jestli vidle dost dobre raguje na podnety a potom jestli nekope.jedno ma na svedomi pouzity zpusob pruzeni a druhy tlumeni.a prave tlumeni si nastavis a jezdis.tim to pro me hasne. nastaveni komprese pouzivam jenom pro lockout.vyjimecne. jestli jsem vedle,tak prosim milana at mi to vysvetli.

                0 0
                • goofy  

                  Ano, zehlivost je podle pruziny a podle rychlosti komprese dane vidle. Ja ale nemam kompresi stelovatelnou zvlast, a tudiz aby mi vidle nesla moc do zvihu, tak musim trochu pridat na reboundu. Tohle uz ma nastesti SSVF trochu lip vyresene, ze lip bere mensi razy. HSCV by mnelo mit prave u komprese tu funkci, ze zezacatku hodne propousti olej, a pak pomoci druheho pistku (?) to dotlumi, takze by clovek nemel chodit na dorazy…

                  0 0
                  • enjoy  

                    tak bud mam nejak moc vychytanou prachobycejnou pruzinu-olej anebo nevim:-). porad jenom netusim,v cem zavisi chozeni a nechozeni na doraz na reboundu.respektive na tlumeni.pokud mas vidlici bez stelovani komprese,tak jakou ma tlumeni spojitost s chodem vidlice smerem dolu? musim si zase precist manual k vanille,uz si zase nepamatuju k cemu jsou 2 kolecka:-)))

                    0 0
                    • goofy  

                      On ma ten olej totiz i nejaky odpor pri stlacovani, pokud se nemylim… No ale ted jsi mn uplne dopletl. Zeptame se asi Milana… :o)

                      0 0
                    • lubos  

                      Chozeni na doraz by nemel byt zavisly na rebound, pokud tim neni mysleno spis to, ze pokud jedes rychle dolu, pres nejake solidne sutry, v takom zvlastnim usporadani, ze kdyz nemas dostatecne rychly odskok, tak postupne vidla pujde vic a vic az na doraz. Jinak tlumeni na to samozrejme vliv ma :), vzdycky nejakou uroven komprese tlumic mit bude.

                      0 0
    • Vrci  

      Přirozená pružnost použitého materiálu.

      0 0
    • JMT  

      ja mam pero, elastomer a olej (fox vanilla tuned)

      0 0
    • Meesha  

      ja vozim Pruzina – sracky :-)

      0 0
      • Meesha  

        ale chod to ma luxusni! takovy Meeshalogic by nepoladil ani Milan…

        0 0
    • Pinocio  

      Pche:-DD můžete, mi někdo říct co je ve Foxce FRLT?? díky:-)

      0 0
      • enjoy  

        to je takovy to OEMko ze?:-))

        0 0
      • zac  

        nic… :) reps. vzduch.. :)

        0 0
      • VencaV1  

        Podle toho „T“ na konci tam je urcite turbo. :)

        0 0
      • JMT  

        f je jako vzduch, r tam je dycky, l je lockout, t je nastevni locku

        0 0
        • goofy  

          R je rebound

          0 0
        • enjoy  

          osekavka bez nastaveni locku:-).mam o pismenko min a umi vic:-)). jo,mel bych prosbicku:-).ted pred chvili jsem zjistil,ze mi nejde tocit s koleckem reboundu(cerveny) a mam dojem,ze ani to vetsi modry(taky nahore) na kompresi nic nedela.no aspon se toci:-). myslis,ze to mam dat na reklamaci nebo to zvladnu sam?zaruka konci v cervnu,jaka to nahoda:-)

          0 0
    • RomanH  

      Z3 Coil 100mm – Obe nohy pruzina + otevrena olejova nadrz

      0 0
    • Luka  

      mx comp 03. obe nohy pruzina, obe nohy vzduchovy plunzry, volne plujici v oleji ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.