Koupim Mavic X517 v cerne barve na 28 der.
Koupim Mavic X517 v cerne barve na 28 der.
na co to chces clovece? dyt uz se nedelaj .....si kup 717, nebo remerx eagle
má pravdu, předsedo, ..... o)))
S keramikou , by to bylo super. www.bicy.cz/…-10040-1.jpg
Tak znovu
dyt mas na fotce ty 717ky, tak tomu ted nejak nerozumim ??
No dyť jo 717 s keramikou, čemu nerozumíš
no nadpisu threadu třeba ? mrkni na www.kastar.cz třebytam najdeš odpověď
X517 se už nedělá, nahrazuje ho X717. Vím že keramika na 28 děr není, Prostě jen foto
jo, v pohodě, vyzkoušel jsi nás pěkně ..
Je to nejlepsi rafek ktery jsem kdy jezdil a 717 je moc tezka 420g a remerx neberu ze je vubec rafek ten vazi kolem pul kila…
Zhodnocení rozdílu X517–395g a X717–420g slovy moc těžký, mě připadá trochu divoké. Ale hodně uspěchů při shánění, třeba ještě někde budou.
Když byly tak skvělý, tak proč se už nedělají?
Na tech 20g se muzes vykaslal naprosto klidne.
717 je tezsi protoze ma zesilenou oblast kolem niplu. Tam totiz 517 az moc casto praskaly ;)
517 mi popraskaly kolem niplu asi po 200 km. meky sou az beda a neustaly skrtani gumicek u V pri jizde ve stoje se mi taky moc nelibilo. jedina vyhoda tehlech rafku je to ze sou lehky. jinak samy nevyhody – meky, drahy, praskaly…neni o co stat
ale skrtani brzd je dany uplne necim jinym, nez tuhosti kola, nejvice tim, ze kdyz vidle propruzuje, tak ten bovden, co vede k brzde s ni sakra mava do stran, musis mit brzdy serizeny na stred pri ponoreni v klidu (sag), ne bez zatizeni, pak to neskrta ......jinak se mi vzadu taky zacaly vytrhavat niple a to u dratu prave strany, ketre jsou samo vic utazeny, ale teda az po par tisicich km a po asi tretim dotazeni vypletu (predek stale uplne v poho), ted tam mam remerx eagle a dobry, o tolik tezsi neni a ta vaha navic je hlavne zpusobena dvojitym kaliskovanim, uz delaj i verzi pouze nytovanou, ale hmotnost sem nikde nenasel, tipuju tak 450g
nevim nevim, to s tim bowdenem ma mozna vliv, ale nevim jestli by kvuli tomu skrtaly spalky na obou stranach a navic vzadu to dela taky a tam nic nepropruzuje, teda krome rafku…
Ale jo, tuhost vypletu se na tom podepise hodne :)
no to ho musis mit sakra povolenej :))) to potom pardooon, pak mate pravdu predsedo
sem zapomnel napsat: .....ale my se tu bavime o tuhosti rafku :))) a ta ma vliv hlavne na tlumeni vibraci
coz ti na biku s 2.0 gumama muze bejt jedno, 99% vezmou prave ty plaste
Klid, psals „uplne necim jinym, nez tuhosti kola“. Proto jsem psal o vypletu. Povolen neni, ale neni ani utazenej. Kdyby byl utazenej, praskali by mi spice a rafek (517). Ale pravda, uz se mi zda na muj vkus nejakej mekkej :) Nechci se ale nejak hadat :)
jo, pokud je vse v poradku, tzn i dotazeny vyplety, tak lze vliv tuhosti kola zanedbat, zapomnel sem teda na zadni kolo (uznavam, ze zadek je vzdycky dik mensi rozteci prirub min tuhej do strany, nez predek), jelikoz tam me to neskrtalo nikdy, vepredu jo, dokud sem to nesesteloval, jak sem psal .....kdyz na kole nesedim, tak predni brzda jakoby „kulha“, teprv po nasednuti musi jit celisti stejne
Hmmm, mozna to bude tim SIDem :)
no, jestli myslis, ze sem nejezdil i na jinejch vidlich .....
nebo jinak, ten bovden funguje trochu jako pruzina, kdyz ho stlacis (coz pri stalceni vidle udelas, ze :)), zacne on vic tlacit na celisti a vychyli je, to proste funguje at mas vidli jakou chces (takova mala zkusenost z cca 10ti let opravovani kol :)) ze je SID mekkej a ze se „hada“ tlumeni v jedny noze s pruzenim v druhy vim taky (ale mam o dost min, nez 90kg, tak to ani nepoznam), ale tohle serizeni ten problem vyresilo, tak na tom asi neco bude, kdyz to uz neskrta :))))
MÁM NOKONY A TY URČITĚ NEPRUŽÍ :-) takže já bovden vylučuji. Marzocchi Maraton S 2003 80mm olej pružina v obou nohách+eta není zrovna z měkých vidlic, takže tou to taky nebude, a Duratec Sonic C12 19" je jak šutr.
Jo, vlastne myslim, ze to asi bylo prave bowdenem, kdy me skrtalo po zapnuti ECC a zajeti vidle dolu. Ale to jsem nemel nokony tehda. Ja jsem jinak taky jezdil tri vidlice a ani jedna mi neskrtala a nemusim resit nejake specialni staveni predni V brzdy. Tak nevim.
S tím bovdenem bych to neviděl tak černě, Nějek sem nepostřehl , že by mě při pružení vidle štrtali špalky, ale pokud du ze sedla a pořádně zaberu :-) tak na to šup.
Mne spalky o rafek skrtali jedine kdyz jsem zapnul ECC na maratonke a vidle zajela niz, a jel jsem ze sedla. Jinak myslim nikdy.
Asi nemáš 92 kg a výplety s 28 drátama. A nohy jak sprinter :-)
Jo, to verim, ze mit 92kg, tak to bude poznat dost.
uz remerx eagle delaj i bez kalisku, jen s nyty, tj jako mavic a ta hmotnost bude podobna (kalisek bude minimalne gram mit, takze 480–36=444g, to zas takovej rozdil neni, zato rozdil v cene zavratnej… navic eagle a sunbow a ted jeste neco se dela z tvrdsi slitiny, nez zbytek jejich produkce
Srovnávat Mavic a Remerx ??? Nevím nevím možná tak kvůli ceně.
srovnával jsem pouze hmotnost, jestli sis nevsim …jinak ja sem jezdil oboje a dle me to srovnatelny je, minimalne eagle nepraska …vlastne srovnavat muzes cokoli, treba trabant a ferrari, zalezi na vysledku, urco by se naslo hodne lidi, pro kery by zvitezil trabos :)) klidne dal jezdi mavicy, je to tvoje vec
Jo je fakt, ze trabant bude alespon o pul tuny lehci :-D