REKLAMACE- nejlepsi pristup v republice

28 nepřečtených
  • speedy gonzales

    takova mala glosa

    je zajimave jak se vsichni boji reklamaci v i-shopech, snad kazdy jsme si tim prosli. proc se nebojime reklamaci v kamenych obchodech?! protoze majitele i-shopu jsou zlodeji a kluci z kamenaku jsou spravnaci?

    kamos se zlomily vnejsi nohy vidle a tak to sel reklamovat do obchodu kde ho koupil- Juvacyklo v Uherskem Hradisti. poctive se chodil ptat, jestli to uz nahodou neni. muka z nejezdeni rostly. po mesici mu rekli, ze to vlastne jeste neposlali, ze zapomneli. tak mily kamarad chodil dal. za dalsi dva mesice mu rekli ze teda reklamaci uznali. super jen tri mesice a budu zase jezdit, zvolal mily kamarad… brzdi hochu!… no ale oni tam nemaji ten potrebny nahradni dil takze musi pockat az jim nekdy dojde vidla a z te to vykuchaji…prijd za tyden..

    kdyz mi to vykladal tak mi docela sklaplo tohle uz snad neni ani pribeh pro COI (nebo jiny organ), ale spis namet na maly lidovy lynch..

    0 0
    • hanz  

      Po jednatřicátém dnu bych požadoval peníze zpět, všechny jejich námitky jsou jen jejich problem. Když by řekli ne, tak ještě od pultu bych zavolal na COI a měl bych vyřešeno. COI poslední dobou mně neustále překvapuje o tom že opravdu dělají svojí práci.

      Jinak ten obchod znám, tváří se tam všichni jak profíci, ale jinak to jsou vesničtí balíci(alespon všici se kterími jsem mluvil)

      0 0
      • speedy gonzales  

        no jasne.to same sem mu rikal nejmin tisickrat.jenze on je takovy flegmatik ze na to sere…a pak nadava ze nemuze jezdit

        jinak jeste k tomu pristupu. neni to jediny skvely zazitek.

        0 0
        • hanz  

          To máš to samé jako mojmu kamošovi ve Zlíně v extremu odmítli vyreklamovat mechanickou kotoučovku, že prej on je velkej drak a moc brzdí takže to vyreklamovat nepude a hned mu tam začli cpát jakousi hydru. Koupil si nakonec avida přes tinka a je spokojenej, ale hádat se tam prej nebude. Tož tak- taky jsem mu říkal že je vů.l.

          0 0
      • stréc od piva  

        COI by ti moc nepomohlo.To reklamace vubec neresi :)))

        0 0
        • Snowball  

          ale moze potrestat obchodnika ak vidi ze reklamacie neriesi ako ma. Je pravda, ze o konkretnom pripade reklamacie nemoze rozhodnut, ale dohliadne, aby napriklad neprekracovalo jej vybavovanie lehotu atd atd.

          0 0
          • kubad  

            stréc od piva || 16.08.2004 21:33:22

            pochybuju že ti odpoví :-)

            0 0
            • roud  

              jen ho nech lepší když se dohaduje s někym kdo tu už roky neni než když se sere jinam ;O]

              0 0
            • Snowball  

              ok, som prehliadol, ale ved ja som sa ho v zasade ani nic nepytal…

              0 0
    • RomanP  

      Dělám teda do výpočetní techniky, ale to platí o zboží obecně. Když je zboží v záruce, tak od přijetí do reklamace běží měsíční lhůta po jejímž uplynutí má zákazník nárok na vrácení peněz v původní výši.

      Druhá stránka věci je ale třeba to, že jsem jednou reklamoval svojí soukromou základní desku a aby mi nemuseli dát peníze, dali mi ji asi tři dny před koncem této lhůty a až doma jsem zjistil, že je to sice jiná, ale taktéž nefunkční. A oni už měli důvod mě ***** dalších 14 dní.

      Bohužel zákony a vyhlášky jsou jedna věc a podobné kličky věc druhá. A záleží na tom jak moc člověk umí řvát a hlavně kde :-)

      0 0
    • Stenlli  

      A na jakém kole to bylo? co to bylo za vidlu?

      0 0
      • kubad  

        celkem po 5 letech nepotřebná informace nemyslíš :D

        0 0
      • gargamel  

        Ta vidle už se možná ani nevyrábí :-)

        0 0
      • Vilém  

        A co te vedlo k tomu abys vyhrabal 5let starej thread? Zvazujes koupi nejake historicke vidle?

        0 0
    • Honza729  

      Vsichni se divi, ze se takhle obchodnik chova. Ale ci je to primarne vina ? Obchodnika ? Ne. Blbec zustane blbcem at dela co dela. Zakonu ? Ne. Na vsechno tu zakony mame, vic neni treba. Tak ci ?

      Nas, zakazniku.

      Tvuj kamarad je toho zivym dukazem. Kdyby totiz treba uz na skolach ucili neco jako pravni minimum, tak by zakaznik byl daleko sebevedomejsi a tlacil na obchodnika daleko vic nez se deje ted. Myslis si, ze treba v Nemecku, Rakousku, by se delo to co tady ? Ze by si obchodnici ze zakazniku delali…srandu ? Ne. Rychle by skoncili.

      0 0
      • kubad  

        mrkni na datum :-) pochopíš, zbytečná reakce

        0 0
        • Honza729  

          Hele, to je jedno, ja to smazim hlavanehlava :-)

          0 0
          • kubad  

            jinak s obsahem samozřejmě souhlas :-)

            0 0
            • Honza729  

              S tim si tu moc nehraj. Se mnou souhlasit je koleda o věčné BF zatracení :)))

              (Prohlasuji, ze smajlik ma za ucel vysmat se zdejsim pomerum. Nic jineho nema v umyslu)

              0 0
      • drtyc  

        je smutny, ze v obcanske nauce se ma stihnout asi i to pravni minimum akorat na nej nikyd nedojde rada?

        0 0
        • Honza729  

          Nevim. Nas v obcance ucili kde sidli UV KSC, povinna cetba bylo Pouceni z krizoveho vyvoje a kdyz jsem chtel jednicku, tak jsem musel vyjmenovat soudruhy na ÚV.

          Dnes se asi uci pohadky o Kočce a Jirkovi…

          0 0
      • Barak  

        Přesně. Když zákazník dá obchodníkovi prostor na to, aby s ním vyjebával, je jasný, že toho obchodník využije.

        0 0
    • Jenda  

      no vidis, proto prave radsi nakupuju v e-shopech bo jsem tam anonymni jeden z mnoha a kdyz dojde na nejaky dohadovani tak jsem ochonej jit do daleko vetsiho konfliktu nez v kamenaku. S tim jak destruuju material – zejmena ramy bych nikdy nekoupil kolo u kamarada protoze by jsme se na sebe driv nebo pozdeji zacali asi tvarit kysele:-)

      0 0
      • Jenda  

        uf jsem rad ze jsem se nechytil na kostlivce jedinej – kdo to zas vyhrabal?:-)

        0 0
        • Honza729  

          Neni to jedno ? Vzdyt se vlastne jedna o praci s historii, coz se zde velmi propaguje, zvlaste pak jedna bylinkarka :)

          0 0
    • Vlada_K  

      Měl jsem problém s vidlicí REBA SL. Přestala zcela pružit. Zašel jsem u nás do největšího kamenného cyklo-obchodu, protože v návodu bylo napsáno, že jsou autorizovaným servisem rock-shotu. Tam po 14dnech, kdy jsem čekal až na mne příjde řada a budou ochotni se mi věnovat, se na ni ani nepodívali s tím, že když ji rozeberou ztrácím nárok na záruku. Zajel jsem proto 200km do Karlových Varů k panu Gaškovi, kde jsem kolo kupoval. Ten vidlici poslal k reklamaci, ale na tu dobu, co byla v servise, mi namontoval jinou adekvátní vidlici a já měl jaro zachráněno. Tisiceré díky za takový přístup.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.