nevíte jak bezpečně dostat mazivo ve spreji ven.chci ho použít,ale jenom kapátkem.dík.
nevíte jak bezpečně dostat mazivo ve spreji ven.chci ho použít,ale jenom kapátkem.dík.
vystrikat:)jinak to snad ani nejde,ne!?kdybys to otevrel pilkou na zelezo,tak ti to hodi vsechny steny:)!!
…tak ti to ohodi vsechny steny:)!!
mně se to povedlo dostat ven a nic jsem neobhodil,ale problem byl v tom,že se nad hladinou kapaliny držel pořád ten hnací plyn a jakmile jsem s tím trochu pohnul tak to okamžitě bublalo a nešlo s tím nic dělat.
Souhlasil bych s Jimmym, nejjednodušší mi připadá vysříkat sprej zblízka přímo do lahvičky, co na ni můžeš našroubovat vršek s kapátkem …
Tohle jsem resil taky. Vystrikal jsem to ze spreje do kapatka. Bohuzel, jak nekdo tady psal, se tam ten plyn porad drzel, takze me to nekolikrat vystrelilo zatku. Nechal jsem to chvilu otevreny, ale pri nahnuti lahvicky to porad bylo pod tlakem a olej byl vsude jinde, nez na retezu. Nechal jsem to otevreny pres noc v domneni, ze ten plyn vyprcha, ale nejakym zahadnym zpusobem vyprchal i ten olej. Nejaky dalsi napady?
:-)
Dostal jsi mne. Jak může vyprchat olej, nesmažil jsi na něm topinky ? Já žil v tom, že mazivo (speciálně na řetěz) bude mít takové složení, aby mu kontakt se vzduchem moc nevadil … ještě nikdy se mi nestalo, abych večer stříknul řetěz a ráno ho našel suchý. Takže už jen jeden nápad … jiné mazivo – mně skvěle funguje Pedro's … je v lahvičce s kapátkem :-) …
Psal jsem ze vyprchal nejakym zahadnym zpusobem…:).
Mam jednu teorii: V tom oleji ve spreji je plyn, ktery to udrzuje pod tlakem a taky neco jako redidlo, ktery to mazadlo udrzuje v tekutym stavu. Po aplikaci na retez to redidlo vyprcha a na retezu zustane jen to mazivo. No a protoze jsem to nechal pres noc otevreny, tak asi vyprchalo redidlo a olej zatuhl na stenach kapatka. (V tom kapatku toho bylo tak 1 cl. Tak ze dost malo na to aby to vyprchalo.
To redidlo je zároveň plyn. Směs alkanů- propan až hexan. Některé nízkovroucí, některé vysokovroucí. Nízkovrouci udržují tlak, po dopadu kapiček se odpaří, mazivo zhoustne. Vystříkávání spreje do něčeho je blbost.Taky jsem se o něco takového pokoušel Lepší je použít hustší olej a doředit si ho vhodným rozpouštědlem.Ideální je hexan nebo heptan. Moc nesmrdí (jako tech.benzín) a rychle se odpaří, jedovaté taky zrovna nejsou.
zkus se mrknout jestli nemas namazanej strop (jestli jsi tom mel otevreny pod strechou..)
je třeba nechat to hodně dlouho plobublat vzduchem, a nebo do flašky, přádně zatřepat, vypustit, zatřepat,vypustit – hodněkrát a na druhý den znova a nebo ještě déle nechat volně odvětrat na široké misce (měsíc klidně třeba, ale to do toho nesedá prach) . Pokud to po vyhnání butanu bude „husté“, tak naředit benzinem.
Nešlo by to otočit vzhůru nohama a všechen hnací plyn vypustit (jako když se čistí tryska u barvy ve spreji)? Potom na to můžeš jít pilkou (ale vystříkání bude asi bezpečnější).
Jo takhle to jde, mám to vyzkoušené na barvách ve spreji. Akorát to neřežu, ale kombinačkama uvolním horní víčko. U maziv by to teoreticky mělo fungovat taky.
Jak dlouho je ta barva k použití? Já když si ji nastříkám do mističky, tak většinou po krátké chvíli už najde natírat.
Normalne jsem to prilozenou trubickou vystrikal do kapatkove lahvicky co mi zbyla od chainstaru, jedno odpoledne sem tim semtam zatrepal, aby usla vetsina plynu, druhy den se da zavrit (i ted, kdyz je tam cca 2 tydny a tyden nebyla lahvicka otevrena, pri oddelani cepicky ujde malinko plynu, ale bez oleje – nic nepostrika), olej zhoustl tak akorat aby se dal aplikovat kapatkem (hned po nastrikani je prilis ridky), klidne by mohl jeste zhoustnout.