Anketa na nejlepší Gravel kolo do 50K

34 nepřečtených
  • RevR

    Ahoj, delší dobu čekám než bude skladem Canyon Grizl 8, ale myslím že se toho tento rok nedočkám a tak se dívám na další alternativy které by mohli být podobné. Měl jsem horské kolo, ale tady kde bydlím to je tak 75 pro silnici a 25 pro terén a tak jsem horské prodal a uvažoval o silničce nebo gravel, ale myslím že díky gravel nebudu tak omezený a mohl bych objevovat další místa které ještě neznám.

    Pročetl jsem všechny možné fóra, díval se na různé srovnávače jako 99spokes apod. ale v těch komponentech se až tak nevyznám a podle různých debat jsem usoudil, že tyto modely jsou za cenu do 50 tisíc nejlepší. X-ROAD Team Comp GR je nejdražší, ale lze ho sehnat na různých webech z 62 na 50.

    Mohl bych prosím poprosit o vložení svého hlasu který byste si vybrali vy? Děkuji

    Kola:

    Kellys Soot 50

    Cube Nuroad Race

    Giant Revolt 1

    X-Road Team Comp GR

    Anketa: Jaké kolo byste si vybrali:

    0 0
    • RevR  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • MTBIKER doporučuje
    • bluerider  

      Pokud by ti stačil hliník, tak za 35k je podobně vybavený Cube jako ten Superior, je to jen o půl kila těžší, a ušetřený peníz můžeš časem vrazit do upgrade jako je AXS a tak…

      1 4
      • LM  

        Na gravelu jezdím převážně když je v lese moc hnusně na bajka a NUROAD PRO FE nevypadá pro tento způsob použití vůbec špatně.

        Jen bych sundal ten stojánek :-D

        0 0
        • LM  

          Teď jsem si všimnul, že to nemá hydraulické brzdy :-/

          0 0
    • ceo  

      Kam se vlezou 50mm pláště

      1 4
    • Hnoj  

      Co nový český kolo https://sabro.bike/ :-)

      4 1
      • Johny.Merida  

        Mě tam nesedí to..... každé kolo je ručně vyráběno :-) ale za pade s AXS… dobrý

        4 0
        • Tomcat  

          každéj rám přeci ručně lepil 100%ně fairtrade a bio Ujgur :)

          5 0
        • Hnoj  

          Dobrá poznámka. Text změním!

          0 0
          • Johny.Merida  

            Ta barva je top ...…ještě kola DT a snad bych do něj i šel… počin dobrej.

            0 1
            • Hnoj  

              Proč kola DT?

              Náboje jsou v top kvalitě a další várka bude se 120POE, o tom si může DT nechat zdát.

              1 0
              • Johny.Merida  

                Mám prostě z uživatelského hlediska DT rád a mám je na všech svých kolech…nic vic, nic míň.

                0 0
        • Greyhound  

          Já se byl osobně podívat na montáž, dělají to fakt rukama ;-)) Naživo to vypadá moc pěkne, barva je top, komponenty dávají smysl a váha kolem 9kg. Kdyby se někdo chtěl přijít podívat na XL kousek v centru Prahy (Florenc) at napíše…

          2 0
        • POC74  

          Docela pěkný.. Ještě jaká je pila… Ale vypadá dobře. Elektrika nejlepší.

          0 0
          • Hnoj  

            Myslíš převodník? Klasika 42z narrow-wide, china. Nějak tu cenu na 50K dostat musíš :)

            0 0
            • cyklista86  

              Lidi si priplacení za tu značku protože to je ověřené, testované. Jakou kontrolou projde ten tvuj ram?

              0 5
              • Hnoj  

                Přeplať kolik chceš, jsou to tvoje prachy.

                Rámy prošly stejnými testy, jako všechny pro EU trh.

                0 0
                • cyklista86  

                  Takže výstupní kontrola a testování je stejne u všech značek od těch no name po ty největší značky? Já myslel že tomu tak právě není..

                  0 1
                  • Hnoj  

                    Nemůžeš tady prodávat rámy, jejichž etalon neprošel standartním EU testem.

                    Samozřejmě, že „lepší“ výrobci můžou třeba dělat rentgen každého kusu, což si já samozřejmě dovolit nemůžu.

                    Ale „lacinější“ firmy dohánějí rámy větším množstvím materiálu, aby se zajistilo, že rámy budou držet.

                    Proto taky váží top třeba giant cca 750g a můj rám v Lku 1150g.

                    0 0
                    • PatrikKalista  

                      Hnoj: Řítíš se s ním do smyčky.

                      cyklista86: Škoda, že mě s tou helmou už předběhl…-)

                      0 0
                  • Greyhound  

                    Ne není, u Dacie taky nemáš výstupní kontrolu jak u Mercedesu, nechápu proč se ptáš na věci co jsou průměrně inteligentnímu člověku jasný.

                    2 0
              • embi  

                Ty ses ten king, co jezdi na kole bez helmy a budes resit kontrolu ramu?.))

                6 0
      • Azmir  

        Máš to pěkné. Jenom něco k webu(i když mi je jasné, že to není finální web a tvoří se). Působí to zbytečně jako scam. Aspoň bych někde uved, kdo za tím stojí. V specifikaci bych byl teda dost konkrétnější. Ten formulář s tím pozadím nepůsobí vůbec důvěryhodně. A cenu přece musíš dát baťovskou, psychologie dělá strašně moc ;-)

        0 0
        • Greyhound  

          Souhlas, nemusí to být dojemný příběh, ale jen bych zmínil, že jak dlouho se pohybuješ v branži a co máš za zkušenosti.

          0 0
        • Hnoj  

          Vezmu to odspodu. Baťovská cena je kravina, kterou nenávidím, takže tomu se určitě vyhnu.

          Jo, specifikaci asi rozepíšeme, zas mi přijde zbytečnost vypisovat hlavové složení a podobné díly.

          Mám tam dát svojí chytrou fotku a nebo napsat někde dole provozovatele webu?

          Co místo formuláře? Nechci, aby to bylo jako klasickej eshop, protože ne vždy bude všecko skladem.

          0 0
          • Greyhound  

            Web nikoho nezajímá, ale údaje firmy co je na faktuře.

            1 0
          • Azmir  

            Jestli tím chceš zároveň říct, že opravdový web není ve výstavbě, tak bych asi co nejdřív začal. Web je to, co ti bude prodávat. Tvoje zlaté ruce ocení pár lidí z okolí, ale ty vyčerpáš celkem rychle.

            Nebaťovskou cenou své kolo opticky prodražuješ zbytečně o 10 000 Kč, což je 20% ceny. Vlastní názor by měl jít v tomto případě stranou.

            Nikoho nezajímá hlávko, ale hodně chybí výše zmíněný převodník(spíš počet zubů, než značka) a kliky(délka, popřípadě značka nebo i hmotnost). Ten rám bych aspoň trochu popsal(ve výsledku stačí slovní popis tabulky geometrie). Klidně bych zmínil hmotnost, pokud se za ní není třeba stydět. Vím jak asi budeš reagovat, ale prostě chybí tam brzdy. Zbytek moc nikoho nezajímá.

            Stačí dolů do zápatí webu malým písmem napsat: Sabro s.r.o., sídlo/prodejna: Na Náplavce 4, Praha 22, 711 11, IČ: 11223344, DIČ: CZ11223344, registrovaná u krajského soudu v Praze oddil B č.666. Jednatel: Petr Novák, kontakt: 595 222 333 / 606 666 666, sabro@sabro.cz

            Formulář asi může být, ale tenhle je fakt strašný a to pozadí tomu nepřidává. Mám pocit, že píšu příspěvek v roce 2002 na forum Aštara Šerana a ne, že zadávám poptávku na kolo za 50 klacků v roce 2024.

            13 0
      • Hnoj  

        Odpovím na zakládající.

        Díky všem moc za feedback.

        Hnedka večer to adminovi sepíšu a budeme na tom dělat !

        Nadále vítám konstruktivní nápady !

        0 0
        • Vojtas  

          Možná jestli nezměnit i Admina, když ti vyšvihne takovejhle web bez jakýkoliv identifikace výrobce nebo i spravce webu.

          1 0
    • Greyhound  

      Souhlas, kliky a zuby okamžitě doplnit. Klidně bych tam dal fotku jak to montujete, bude to důvěryhodnější

      3 0
      • LM  

        A i průměr sedlovky, chybějící úchyty na blatníky a zadní nosič a max. průchodnost pláštů ;-)

        7 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.