Bezdušáky z pláště s kevlar patkou

14 nepřečtených
  • pajan

    Zdar,

    chci si koupit nevý kola (Fulcrum RM3). Tato kola jsou UST a jediný, co řešim je obutí. Jelikož jsem maximálně spokojenej s Michelinama (XC Dry / Country Trail), tak bych to nerad měnil. Tyhle gumy jsem však nenašel v 2Bliss ready verzi.

    Už mi pár lidí řeklo, že se to dá udělat z prakticky všech plášťů, s kevlar patkou. Chci se jen ujistit, abych zbytečně nekoupil sadu plášťů, kterou pak už neprodám vzhledem k ceně těhle gum.

    Samozřejmostí je použití mlíka ;).

    Předem děkuji za odpověď.

    PS: Nedoporučujte mi jiný pláště ;)

    0 0
    • jIrI___  

      Letošní Micheliny jsou už snad všechny TLR. Jinak bych se nebál nasadit ani ty obyčejné kevlary.

      0 0
      • MlokCZ  

        A to já bych se zase bál. Na UST ráfku jsou pláště bez TLR patky někdy hodně problémové a nemusí to fungovat spolehlivě vůbec. Záleží na daném plášti, zejména jak moc volné má patky.

        Po zkušenosti s volnější patku, která není TLR bych dnes do ničeného jiného než TLR/UST patky už nešel.

        0 0
        • pajan  

          Já mám teď RedMetal 5 a vozim XC Dry v kevlaru celou sezonu. Po několikanásobnym vyzutí a nazutí je patka už měkčí, ale když byl plášť novej, tak se nedal vůbec nazout. Nemluvě o tom, že se na ráfek vždycky nepochopitelně přicucne a jde „odlepit“ jen velmi špatně. :-))

          0 0
          • MlokCZ  

            A jak to souvisí s tématem a UST ráfky? Nemáš UST ráfky. A ani nevím jaké mají ty pláště patky, jestli jsou TLR nebo ne.

            0 0
            • pajan  

              Mno, předpokládám, že ráfek bude mít stejnej profil patky…

              0 0
            • Paja  

              Ja teda zatim na UST rafkach „obycejny“ kevlary treti rok bez problemu – vepredu Conti MK Protection i obyc. kevlar, vzadu WTB NR. Obzvlast NR je obcas problem dostat z patky ven…

              0 0
              • MlokCZ  

                Jak jsem psal, rozhodující je jak je volná/těsná patka daného kusu pláště.

                U volnější patky jsem bojoval několik hodin vůbec už jen s nasazením pláště (mám kompresor s velkým vzdušníkem) a to jsem použil všechny známé pomocné metody. A když se nakonec povedlo, tak to špatně těsnilo kolem patek a ani bych tomu moc nevěřil, plášť by se poměrně snadno mohl svléknout z ráfku.

                A hlavně když je dnes už větší množství plášťů dostupné s TLR patkou, tak nevidím jediný důvod jít jinou cestou. TLR patka je nejen větší jistotu jak nahození, tak že to nesvlékneš, ale i lépe těsní.

                0 0
    • Carloss  

      mám mišáky viz profil.. bezduše fungujou nádherně

      0 0
    • mirav  

      nechci blbě hlásit, ale micheliny ve verzi 2bliss ani koupit nejde, protože je to vyhybka firmy Specialized.

      Michelin používá origo Tubeless a ty XC Dry Tubeless například na biku normálně vozím.

      Ale třeba Ti jen nerozumím

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.