Zdravím prosím radu:
chci si koupit toto kolo:
nebo stojí za to přidat peníze a koupit toto:
Díky za názory.
Zdravím prosím radu:
chci si koupit toto kolo:
nebo stojí za to přidat peníze a koupit toto:
Díky za názory.
Bral bych to LTD, už jen kvůli kolům a elektrice
Stopro…a taky o dost líp vypadá:))
Těžko radit, moc si nám toho neprozradil. Já bych si nevybral ani jedno z uvedených…
Doporučuju prostudovat.
https://www.youtube.com/watch?…
borec má vybrán konkrétní model a řeší výbavu a ty mu pošleš video s indem šišlajícím něco o tom jestli na kole bude dojíždět do rachoty?
jestli nyhao není ten Ind:-)
Na LTD jsou podstatně lepší kola, lepší odpružení…ale elektriku bychvzatim nechtěl-pořad dávat pozor zda je baterie nabitá.Vzal bych LTD a vyměnil řazení za mechaniku,ale to je jen můj názor :) .
mas tam 2 baterky :D takze i sedlovku?
..můžu tě ubezpečit, že kdyby jsi elektriku vyzkoušel, tak zjistíš, že kontrola nabití baterky je malichernost, kvůli které nestojí za to si elektriku odpírat…navíc v sedlovce si vozíš rezervní kus pro pohon…
S baterkou ze sedlovky je to pravda a šla by použít .Jo elektriku jsem nezkoušel a věřím že řazení je parádní ale ten komfort si zatím odepřu a mám míň starosti s dobíjením (už tak občas si hlídat mobil ať je před vyjížďku trochu nabitý,kdyby něco).
Mobil a razeni je nesrovnatelny na vydz
Doporučím vozit drátový telefon, ať odpadne problém s nabíjením
Chtěl jsem silnici na kotoučich, tak jsem vyměnil silnici. A klasicky salamovou metodou jsem se propracoval k 2×12 Di2. Kotouče dle očekávání super, ale z řazení jsem nadšený. Než jsem prodal staré kolo tak jsem si zkusil mechaniku a už bych se nevrátil.
Věřím že elektrika je přesnější.Třeba elektrice někdy propadnu ,ale teď nechci před vyjizdkou kontrolovat stav baterie.Chci aby kolo sloužilo mě a ne já mu,toš tak.
Tvl…nabijes jednou za měsíc preventivně.....a to najedu 10 tis ročně… maximálně při jízdě prohodím baterku ze sedlovky...... nikdy bych se k mechanice už nevrátil. A to rozhodně nejsem pracháč, ale investice do AXS řazení a sedlovky vůbec nelituju.
jeto presne tak jak pises
…navíc elektrika je v této době relativně dostupná záležitost…Např el. 105ka je tuším v DE za nějakých 1.000,– EUR, což je cena, za kterou jsem před 10lety kupoval mechanického Chouruse na čelistech…
což je teda celkem super sada na bika.
…tak bylo to myšleno elektrické komponenty obecně jako příklad, kam se doba posunula, což jsem myslel, že je pochopitelné, ale dobrá, chceš li – Sram AXS upgrade sada se dá pořídit za kolik? 10 táců?
…nehledě na to, že Popokatepetl stočil diskuzi k silniční DI2, takže doporučuji číst pozorně:-)
jj moje chyba… jsem nějak reagoval na obavy z nabíjení. Na biku bych měl strach ze zničení přehazovačky o klacek. Už to není nejlevnější sranda.
Mě baví, že třeba T-Type je opravitelný. Jop, ramínko stojí jako dvě mechanický GX nebo jedna mechanická XTR/XX1. Ou jé.
Když elektriku, tak všechno včetně locků vidlice a tlumiče. Pak jsou to 4 bambule, s waťákem a garminem 8 baterek celkem.
8 baterek, není to už potom vlastně elektrokolo ? :-)
Jeste budete jednou sedet u ohne a vzpominat na dobu, kdy kola byla KOLA, měla 400 převodů, vážila jako kráva a nikdy se nerozbila :D
Nerozumím, proč nikdy ještě nevyrábí upgrade kit pro bezdrátové zamykání vidlice a tlumiče.
A co je asi FA?
ceny za FA jsou tale taky luxusní :-) proti tomu je lektrické řazení úplně zadarmo. Je fakt že je to novinka a za 2–3 roky ta cena snad bude někde jinde a začne to být dostupný kousek vybavení
Cena snad spadne někam na úroveň FA Zeba
https://r2-bike.com/…-2020-2022_1
Což ve vysledku vlastně není zas taková raketa, když ultimate klasická vidle + tlumič stojí v akcích tak 1000 euro.
Jen teda u Zeba je to podle mě proto, že to nikdo nekupuje, k čemu taky na enduro.
Pánové děkuji za názory, objednáno CF LTD.
Pokud si chceš udělat radost, tady jsi správně. Vždy vyhraje ta dražší varianta, ideálně aspoň 20% nad původní limit(pokud nějaký byl) :))))