Stala se mi celkem nepříjemná věc. Objednal jsem ze zahraničí balíček v hodnotě kolem 110 USD a pošta ho někde zašantročila.
Dle čísla zásilky měl být doručen 24.10.2012. Zjistil jsem to v pátek (9.11.2012) a hned volal k nám na vesnici na poštu. Tam mi paní řekla, že takové číslo zásilky vůbec nemají v evidenci, že si mám zavolat na městskou poštu, která má podrobnější informace. Tam jsem taky rovnou zavolal a bylo mi řečeno, že ten balíček měl být dle systému 24.10.2012 doručen. Když jsem paní diplomaticky vysvětli, že mi prostě nepřišel ani balíček, ani nějaké oznámení, tak slíbila, že se pustí do šetření.
Dneska mi bylo sděleno, že balíček prostě doručen byl (***** nebyl!) a šmytec. Je to prostě tvrzení proti tvrzení.
Setkali jste se s tím už taky někdo? Jde po poště nějak vymáhat ušlou škodu? Kdyby to byla zásilka za 10 USD, tak to neřeším, ale vyhozených 110 USD je na moje poměry už celkem dost na to, abych nad tím jen mávl rukou.
Díky za rady a připomínky k věci.