Mám pláště Hutchinson Python MRC High kevlarová patka a na drobném štěrku to dost plave, váha 75 kg, přední a zadní tlak 3,0 baru. Jsou to pláště.
Mám pláště Hutchinson Python MRC High kevlarová patka a na drobném štěrku to dost plave, váha 75 kg, přední a zadní tlak 3,0 baru. Jsou to pláště.
K čemu je dobrý tlak 3 bary u MTB???
A zrovna Hutchinson měl na pláštích napsané, jaký tlak je ideální, aby byly vlastnosti pláště co nejlepší – na Bulldogu to bylo necelých 30 psi a u Pythonu to IMHO bude hodně podobné.
Mně přijde 75 kg na pláště docela dost, to musí být přikovaný k zemi.
:-)
jsou to rovné úseky, žádné zatáčky, takže asi ještě menší tlak, na pláštích je max 3 a vždy asi každý jede do lesa atd,po asfaltu
Já myslím, že když vlítneš na štěrkové podloží, tak plave většina plášťů. Pokud je ještě nabušenej na max tlak, tak to bude o to znatelnější. Navíc když je to jemnější a hlubší provzdušněnej štěrk tak je to o hubu ještě víc jak bahno.
Je to sport:_D
podhustit
a jel jsi někdy v písku?:)
mas to brutalne přefoukane… na tu vahu tam per tak 1,8atm
já jezdím na 3atm/70kg, divím se, že mně to vůbec jede, když to mám tak „brutálně přefoukané“ :D
tak na cyklostezku to staci ;-)
nevím, jak u vás, ale tady má široko daleko nejdelší cyklostezka 400 metrů a vede odnikud nikam ;)
tak trochu ufókni a skus polňačky ;o)
ufókl jsem právě na ty 3 ze 4, a jezdí se teď v hoře jak po kobercu :D
Ale tím kobercem myslíš jekor? :)
upust vic, s batužkem mam cca 80kg a foukam na 2atm a stejne vzdycky jeste upoustim bo se mi to zda tvrde jak šurt :D
Se nediv, když si nebereš pití, pak se odpařuješ a tvá váha klesá, tak musíš odfouknout. :)
Pokud ho umíš ukočírovat, tak si vychutnávej jízdu řízeným smykem, pokud si to jen myslíš, tak zvolni nebo se rozstřelíš.
bike neni auto :D som zvedavy ako ukocirujes podsmyknutie predneho kolesa :D
Musíš dělat tak, aby se ti předek nesmýkl >> http://www.youtube.com/watch…
Já sám jsem proti tomu borcovi na videu úplná lama, ale jsem přesto schopný ledasco ustát.
Celkem normálně, pokud to neustřelí moc…
Pri tom tlaku a navic na sterku. Cemu se divis?
1,8 baru dopredu a 2 dozadu. Zkus a podej report :)
na štěrku se to smeká to je normální :D a máš to moc přefoukaný…
nasadit plavky a plavat s kolem :)
Vážím stejně jako ty a musím říct, že tlaky vozím poloviční. Takže za zkoušku to stojí.
Tak jsem dal vpředu 2,0 a vzadu 2,2 a je to OK, dnes cca 45 km střídavé povrchy, lesní cesty , hlína, šotolina, štěrk, kamení,brod. Díky za příspěvky.
Aspoň někdo si z toho fora něco odnese. Jak dycky potkám nějaké postarší známe a ti mi řeknou že foukají hodně, protože kdyby měli málo tak že hnedka píchnou a podobně a nenechají si to vyvrátit :))
Tak to že když je tlak vyšší nehrozí tolik cvaknutí duše to je prostě pravda, zrovna tak s vyšším tlakem to po tvrdým povrchu jede prostě rychleji, sice míň pohodlně, ale rychleji.
cvaknuti je chyba jezdce a kdo na to ma mentalne nema moc co cvaknout… ( abys cvakl plast tak potrebujes poradnou prdu už…)
jinak s vyssim tlakem to jede jen pocitove rychleji realne je rozdil 00nic…
ono kdyz si to vezmu celkove tak rozdil mezi silnici a 150mm fulem s „podhustenyma“ plastema mi dela na rovne ceste cca 3km/h rozdilu u rychlosti 27km/h a 24km/h kdo jezdi jeste pomaleji pozna naprosty prt :D
cvaknout můžeš i na skoro rovné polnačce, když jedeš dostatečně rychle a nevychytneš nějakou hranu…
no sry, ale srovnavat silnici a am fulla na podhustenejch balonech se vzorkem? rychlost můžeš mít možná skoro stejnou, ale jak dlouho a za jaké úsilí? to je přece jasná blbost…ale treba uz pristi rok se pojede Peklo severu na fullu:)
beru samozrejme pri stejnych tepech :)
jinak jo srovnavat to muzu, taky me to prekvapilo ale je to tak… rozdil je az v kopcich nebo kdyz fouka ale jinak je to skoro jedno ( rozdil 3km/h jak pisu ) :)
jaky rozdil si myslis ze to dela podle tebe na rovne ceste bezvetri? na silnici 30km/h a na AMku 15km/k? :)
tak ale zkus zrychlit na silnici na 38km/h :)
takovy vykon nemam :) takze pro me je rozdil zanedbatelny :)
Ono stačí jen jít ze sedla a pořádně zrychlit. Full na těch poloprázdných gumách nemá šanci. Mám docela chrtí MTB a vždycky jsem zoufalý, jak to nejede.
Ono stačí jen jít ze sedla a pořádně zrychlit. Full na těch poloprázdných gumách nemá šanci. Mám docela chrtí MTB a i tak jsem vždycky zoufalý, jak to nejede.
na ceste do práce(15.56km na nejkratší variantě) mi to dělá víc jak 3,5km/h v průměru když je bezvětří, s větrem i 5+km/h…a to, že jezdím jakésik amht a jakésik 29cross…když bych cestu natahoval, jde průměrka jasně nahoru ve prospěch krosu a to i když do trasy zařadím lehčí terenní pasáže…tam je to spíš o pohodlí, než o rychlosti… prostě je to nesrovnatelné: jiný posed (rozdíl na rodlech 12cm, bez sagu), jiné kola(2,25 vs 1.6, vzorek vs. snake), jiná váha(14++ vs 11kg), a tak i jiné zrychlení a jiná setrvačnost…
no a v tvém případě: full vs. silnice to musí být ještě markantnější rozdíl…
100km zvlněná trasa (1350m nastoupáno) celá po asfaltu:
Vše při ± stejných tepech.
U silničky jsem na tom nejlépe (největší rozdíl oproti bikům) na rovině díky spodnímu úchopu. Full a celopevňák na rovině téměř stejné. V kopcích pak na silničce oproti celopevňáku rozdíl minimální, skoro žádný. V kopcích zase největší rozdíl u full x celopevňák.
Ve zrychlení je samozřejmě rozdíl velký. Na vyjížďky ale nejezdím zrychlovat a na všech kolech se snažím jezdit efektivně (tedy na fullu žádné časté dupání ze sedla). Více zrychluju kupodivu pouze na fullu a to v náročných technických výjezdech, kde nemám fyzičku držet celou dobu větší rychlost a musím pořád zrychlovat na překážky, konkrétní místa.
zavádějící
ze zkusenosti si troufam tvrdit, ze lecktery plaste s vetsim tlakem jedou i vyrazne hur – nobby nic treba..
a ani jiny nejsou rychlejsi – ralph, ron, krosovej ritchey excavader…
takze to sice neni rychlejsi, ale aspon to neni ani pohodlny a nedrzi.. ;)
v posleni dobe sem videl spoustu procvakanej zadnich kol a v 90% pripadu to byla chyba jezdce… lidi sedi jak pecky, neumi zvednou prdel ze sedla a zapracovat nohama…
hurá…:)
nauč to kolo plavat i na vodě a můžes s tím jít do cirkusu
Drž rodla a šlapej. To mi připomíná jednu „divku“: Dala bych si jehněčí, ale mohlo by to chutnat nějak jinak? Mě jehněčí smrdí. :-) … Štěrk plave a jehněčí hold chutná jako jehněčí. To je život. Nebo hold jezdi jinudy.
plav s nim