• jaski

    Ahoj. Tak sem se dal do vymeny oleje v my rebe s u-turnem a po slozeni mi zacal cvakat u turn. vim cim to je ale nevim jak to odtranit. pokusim se to tady popsat a pro lepsi nazornost pridavam obrazek tak doufam ze se v tom aspon nekdo vyzna :)

    vsechno sem rozdelaval podle navodu. komoru s dual airem se, rozdelal presne jak bylo na obrazcich. vyndal sem negativku a potom zeshora vyklepnul pozitivku teda pist s u turnem- B. zbyla mi komora dual airu- A. C je stelovani zdvihu.

    Vsechno sem dal zase dohromady podle navodu a kdyz sem to vratil vsechno do vidle tak pri zvetseni zdvihu kdyz sem vidli stlacil tak to cvaklo. na obrazku 2 je u turn vysroubovanej na max a spravne by se pri ponoreni vidle do zdvihu melo pohybovat vsechno najednou ale to se prave nedeje. deje se to co je na obrazku 3. tzn ze u turn se pohybuje dolu ale komora dual airu stoji a cernej bazmek C se dotkne komory A a cvakne to- D.

    pri nejmensim zdvihu je vsechno u sebe obrazek 4 a proto nic necvaka.

    tak prave nevim jak to udelat aby putovalo vsechno spolecne dolu a ne aby komora stala a pak do ni narazil u turn. pritom sem vsechno delal podle navodu a nic se ulomit nemohlo.

    budu vdecnej za kazdou radu nebo aspon napad. doufam ze je vsechno pochopitelny :) diky

    0 0
    • Zerocool  

      nepochopitelný je, že jsi to nedal do autorizovaného servisu…

      0 0
    • mar_tin1  

      ten piest s uturn zavitom (B) by mal v komore sediet napevno, nemal by sa tocit, ani volne zasuvat do komory… mozno si ho slabo zasunul/naklepol do komory… je to len napad, vychadzam z manualu, air uturn som nikdy nevidel nazivo…

      0 0
      • jaski  

        byl tam docela fest ale jak je v manualu tak sem ho vyklepnul a zase nandal. naklepnout nejde tak aby tam drzel. zkousel sem i natlakovat co nejvic pozitivku ale stejne to tam nedrzi a zasouva se do komory a cvaka :(

        0 0
        • mar_tin1  

          pisu tam Using a long plastic or wood dowel, push assembly up into the air tube until seated flush against rolled end of air tube takze by to tam podla mna malo byt napevno…

          0 0
          • mar_tin1  

            ale je to len moj nazor na zaklade manualu a principu fungovania air uturnu. mozno by naozaj milan1 vedel poradit lepsie.

            0 0
            • jaski  

              to sem taky cet. takze myslis narazit zespoda? ale zase se mi zda ze to dal uz nejde a kdyz sesroubuju zdvih na 85 tak se to presne dotyka jako na obrazku 4 a zdvih je tech 85 jak ma byt.

              0 0
              • mar_tin1  

                podla mna narazit zospodu palickou (drevenou alebo plastovou). je to tam aj na fotke… teda narazit… skor len zatlacit, kym to pevne nesadne do toho zaobleneho konca vzduchovej trubice. k tomu, ze to nejde dalej… moze stacit 1/2 mm… potom by si teoreticky pri zdvihu 85 mal medzi tou vzduchovou trubicou a tou ciernou zatkou malu medzeru, nedotykali by sa.

                0 0
                • jaski  

                  no muzu to zkusit. aby se nejak ta komora nezdeformovala :/ no za chvili se na to vrhnu. je fakt ze pri sundavani to slo docela ztuha

                  0 0
                • jaski  

                  tak at narazim jak narazim porad to tam nedrzi :( sem zkousel i odmastit ten horni O krouzek aby to neklouzalo ale porad to tam nechce srzet. fakt uz nevim

                  0 0
                  • Hynas  

                    Vůbec nepochopím, jak se odvažujete takovou složitou věc, jakým bezesporu odpružená vidlice je, vůbec rozebírat. Po pár zkušenostech a pár pozůstavších kurvítkách nikdy více. A radši nic! :o)

                    0 0
    • Trojci  

      Já jsem tenhle problém měl u svého Revelation Air U-turn. Dal jsem ho do autorizovaného servisu – Hannah v Plzni a do problém mi tam skoro zadarmo odstranili (výměna oleje, odstranění cvakání, odvzdušnění kotoučovky – 400,–).

      Mé doporučení zní: nehrab se v tom, dej to do autorizovaného servisu a nenech se ošidit.

      0 0
      • Trojci  

        A slyšel jsem při tom nějaké řeči o špatně nastavené hladině oleje.. ale víc fakt nevím..

        0 0
        • jaski  

          oleje v cem? to je blbost olej je jenom v komore trochu a na spodku v nohach na mazani. skoda ze si nezjistil cim to bylo. tam prave neni se c vem hrabat ale proste to tam nedrzi. zadna zapadka nebo tak neco tam neni nevim jakym zpusobem by to tam melo drzet. treba by tam mohli udelat takovy to vybrani jak do toho zapadaj ty segrovky ale tam je jenom proste ohlej okraj a ma to tam drzet asi silou vule ci co.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.