Da se podle neceho poznat jestli se u brzd Shimano XT jedna o tu vadnouci serii nebo ne?
Da se podle neceho poznat jestli se u brzd Shimano XT jedna o tu vadnouci serii nebo ne?
v mrazu určitě,
To je sice hezky, ale ja to potrebuju poznat jeste nez to namontuju na kolo… chci je koupit z druhe ruky, a nerad bych koupil ty vadnouci…
Tak to nejspíš nepoznáš.
lednice, mrazak…
V tomto pocasi staci vyjst von :-)
Tvůj problém je v tom , že jsi uvěřil.Prostě ty brzdy kup a vyprdni se na to, já je mám a brzdí a to i v mrazech. Kdybych dal na spostu věcí , které se tady píšou, tak pomalu nekoupím nic.
PS: v mrazech je na kole stuhlé všechno i já :)
Trepes sprostosti,nie je to o uvereni,ja som sa celu minulu zimu trapil s tymi brzdami,ked sa dosticky minimalne vracali do povodnej polohy,od cca +5C uz ten problem nebol a vtedy este o tom nikto poriadne ani nevedel…
Na zeninom biku su SLX brzdy a tie v mraze nemali absolutne problem…
Mam doma dalsi dve kola kde jsou Shimano Deore, jedny brzdi v zime OK, druhy maji ten problem s vracenim pistku…
Takze pokud tady x lidi pise ze Shimano XT 2008 ma tenhle problem, nemam duvod jim neverit.
Pokud se nepletu tak zima vadí všem brzdám používající minerální olej ale řešíš chujoviny stačí párkrát probrdit a brzda je zase dobrá…
jj, len pri SH XT08 je problem s tesnenim piestikov,ze sa nevracaju do povodnej polohy,take nervy som uz dlho nemal ako minulu zimu a pritom SLX absolutne bez problemov,co vyvracia aj teoriu mineralneho oleja
souhlas, byla várka XT brzd které měly problémy, ale bohužel poznat to jde asi jedině podle data výroby, a to pochybuju že na brzdách najde :-)
jedinym spravnym testom je mraznicka :-)
Podle výrobního čísla by to nějak vystopovat nešlo?
neslo kedze shimano oficialne nikdy nepriznalo ze by bol nejaky problem. po tom co to v nemecku zacalo sa zmohli na to konstatovanie ze v „nektorych prvych seriach nebol optimalny gummimischung na tesneni“ nicmenej ze ziadna chyba tam neni a cele to preslo v nemecku tak ze to paul lange germany zobral na seba s tym ze komu sa zda ze ma tento problem tak mu ich vymenia. inak nikde nic takze sa obavam ze mimo nemecka by si ani s reklamaciou moc nepochodil. kup si ine. (a to ti hovorim ako niekto kto ich ma a je v zasade spokojny az na to ze jedno prasa musel z dovodu v mraze prasknuteho tesnenia vymenit).
To jsem mel na mysli, jestli tam neni nejaky cislo (seriovy nebo tak neco) podle kteryho by se to dalo poznat…
nejde to poznat, protože ofiko s XT žádný problém není a nikdo nemá údaje které série brzd byly problematické
Já si nakonec koupil SLX a pohoda. Podle informací od Shimana je třmen SLX modernější než XT, jinak udělány dráhy oleje, lepší na odvzdušňování.
mozem povrdit,SLX pohoda aj v mrazoch aj v teple
hlavně co sem měl možnost zkusit SLX tak oproti mejm XTR maj mnohem větší bezdnej účinek což je myslim docela dobrej důvod krom ceny proč do nich jít…
Jestli brzdi vic nevim, ale mam dojem ze ty trmeny jsou stary LXka…
2 nebo 3 čísla zpátky byl ve Velu byl článek s nějakým produktovým? manažerem Shimana a ten říkal, že třmen je nový, že změny jsou uvnitř v dráhách oleje. Taky vysvětloval, že každý rok se snaží obnovit jednu sadu XT 2008, SLX 2009, deore 2010. a že nové poznatky se promítají do konstrukce, takže technologie (nikoliv váha) třmenu nového Deore a slx je dále než XT,XTR, protože není možné každý rok přepracovat nevyšší sadu. Tím zaroveň šetří klienty, že si nemusejí každý rok kupovat nové XTR. prorože to je nové jednou za pár let
:)
V článku je to obsáleji a přesněji.
No nevim, nevim… vzhledemk rychlosti proudeni si myslim ze draha oleje az tak zasadni vliv nema. Hlavni rozdil mezi XT a LX (potazmo SLX) je v tom, ze XT ma trmen z jednoho kusu, takze by mel byt tuzsi.
nejde ani tak o tuhost ale o přesnost vyrobení třemy ze dvou kůsů můžou mít provlém se setkávajícíma se tolerancema vzhledem k tomu že to chrlej po tisících kusech viz. třeba avid. a jejich přidrhávající pístky třmen z jednoho kusu má výhodu že ho projedou jedním vrtákem a nazdar…
Nechci zakládat nový vlákno.
Chci se zeptat na XT 04, jaký jsou na tyto brzdy reference? V historii jsem při zběžném hledání nenašel odpověď.
Mám na kole XT DC s véčkama a uvažuju o koupi přední hydry, ktero jsem našel na bazaru. Prodává to nový, naplněný, bez kotouče, s redukcí na 203mm za 1190,–Kč. Je to rozumná cena???
Tak dokonce by mi ještě trochu slevil, mám to za 1040,–Kč koupit??? Potřebuju rychle poradit, prosím!!!
Za tu cenu slušný pokud jsou v dobrym stavu určo bych se toho nebál…
Pise ze jsou novy.
Mno vzhledem k tomu že to bere z bazaru tak člověk nikdy neví stejnak bych si nechal aspoň poslat fotky a pokud je to někde z okolí vyzved v¨bych si to osobně ale pokud jsou opravdu uplně nový neváhal bych za tu cenu nic jinýho nesežene…
Přesně tak, jsou nový. Zaulalo mě to hlavně proto, že bych měl vpředu kotouč a vzadu hydru a přitom stejný páky na řidítkách… Tak teda myslíte, že za ty prachy dobrý a nemám více váhat?
jj za ty peníze určitě nic lepšího nekoupíš…
Díky. Doufám jen, že za označením „je to za ty prachy nejlepší možnost“ se neskrývá možnost „za ty prachy dobrý, ale stejně je to blbý“:-)
ups, nějak divně se to nahrálo, žádnej odkaz jsem tam nedával. prostě doufám, že tyhle XT brzdy jsou dobrý, bezproblémový, úžasný a skvělý…
Mám to samý v XTR a neměl sem s tim nikdy žádnej problém :O)