Poraďte mi prosím,v čem se liší přeh.které mají různou délku ramene?…jen pouze tím?…nebo to je spojené s něčím dalším?…funkčně je to stejné?…jak pro 8mi kolo tak i pro 9ti kolo?…zkratka GS a SGS značí jen rozdíl v tahu?…
Poraďte mi prosím,v čem se liší přeh.které mají různou délku ramene?…jen pouze tím?…nebo to je spojené s něčím dalším?…funkčně je to stejné?…jak pro 8mi kolo tak i pro 9ti kolo?…zkratka GS a SGS značí jen rozdíl v tahu?…
cim delsi rameno tim vetsi rozsah prevodu saltr zvladne.
no jo ale jak krátké tak i dlouhé rameno jde na 9ti kolo ne?…a co znamená třeba rozsah napínání řetězu 33 zubů a 43 zubů?…
kratky na 9 jde, ale s jedno nebo mozna s dvouplackou. s trojplackou uz ne.
44/32/22 – 11–32 s krátkým ramínkem funguje bez problémů – délka řetězu 108 článků.(možno zařadit i 44–11) Dlouhé ramínko líp napne řetěz když máš ve předu zařazenou malou placku. Zase na druhou stranu je náchylnější na poškození.
Předpokládám, že mluvíš o „GS ramínku“ – tedy středním…
to spis odpovida strednimu. kratky je to co je treba na silnicnich saltrech a tam pochybuju o takovym rozsahu.
I když: Podle stránek Šimana: SS silniční – kapacita 29z, GS horská – kapacita 33z. Nicméně pochybuju… Já jezdím s SGS.
Samozřejmě mluvím o GS ramínku – silničku sem vůbec nepletu. SGS bych na kolo nechtěl – není důvod. Opravdu v pohodě bez problémů řadím celý rozsah kazety. A 44–32 jde zařadit a jet ( několikrát omylem ověřeno na závodech)
Zrovna včera se tu někdo ptal, tak na to mrkni:
no vida.....moc díky…netušil jsem,že GS je střední rameno a SGS dlouhé…