Mám jeden problém, chci udělat ze svého horáka bezdušáka, ale bez výměn gum, jen tam dát těsnící vložku pro snížení váhy kol. Ale nikde nemůžu najít kdo je sem vozí a jaké jsou s nimi zkušenosti. Za každou odpověď dík
Mám jeden problém, chci udělat ze svého horáka bezdušáka, ale bez výměn gum, jen tam dát těsnící vložku pro snížení váhy kol. Ale nikde nemůžu najít kdo je sem vozí a jaké jsou s nimi zkušenosti. Za každou odpověď dík
Anketa: Co je nejlepší ?
Stan's No tubes vozi maxcursor jestli myslis tohle. Vozim to asi 2 roky a zkusenosti vesmes pozitivni :) Teda tmel u znacky Dan's mi prijde lepsi, ale zatim sem nevidel ze by to nekdo dovazel.
Je toho tu dost … např. zmíněno min ve 109 diskusích. www.bike-forum.cz/…7/forum.html#… www.bike-forum.cz/…0/forum.html#… www.bike-forum.cz/…5/forum.html#…
Ne zcela chapu, co mas na mysli… Chces sve stavajici kupr. kevlarove plaste zbavit dusi a ziskat UST provedeni bez toho, aniz bys musel jit do novych rafku a plastu? Ja cca mesic jezdim na novych plastich pro toto pocasi Geax Argo 26×2.00, poridil jsem si (dosti drahou, nevyhoda) sadu Stan´s Tubeless System www.notubes.com/…oducts_id/30 diky ktere jsem ziskal neuveritelnou jistotu pri jizde v terenu – nebojim se cvaknuti, bezneho pichnuti. Po prvotnich problemech, danych uniky mezi rafkem a patkou jsem dosahnul stavu, kdy vzduch drzi bez jakychkoliv problemu, za posledni dva tydny jsem na tlak nesahnul. Dle tveho prioritniho zamereni vice informaci na www.notubes.com/…s_system.php?… Osobne doporucuji, bez problemu, za ty penize, co jsem usetril na novych rafcich, to dle meho stoji. Yarda.
100%souhlas
Nechapem co si usetril na rafikoch. Ja ked cvaknem, tak mozno nepichnem dusu, ale ak narazim do niecoho velkeho, tak rafik rozbijem tak ci tak, ci mam bezdusaky, notubes alebo klasiku.
přečti si jeho příspěvek ještě jednou…
Zapomnel jsem dodat, ze jezdim na Mavic XM 317. Klicovy fakt spociva ve skutecnosti, ze bez ohledu na jejich pocet, jsou v nem nepochybne pruchozi otvory pro draty. Tudiz – nez abych investoval do vyvojove a technologicky vyspelejsiho reseni s hlavickou UST, vyjde me, za soucasne situace, No Tubes system nepochybne jako ekonomictejsi reseni. Nemam pred Vanocemi v kapse zbytecnych cca 8.000,– Kc za prachobycejne „znackova“ zapletena UST kola, v pripade Mavic-u skacene na cifru pres 10.000,– Kc. Takze cena cca 1.800,– Kc za No Tubes je v tomto ohledu smesna, nemohu si pomoci… Yarda.
Moje skusenosti z pouzivania notubes by som zhrnul: Vyhody: Nizsia hmotnost Nizsi valivy odpor?? Aspon mam taky pocit Vacsia odolnost proti defektu, pichnutie aj snakebite
Nevyhody: Trochu vyssia cena Zlozita instalacia, kvoli tomu sa mi nechce tka casto menit plaste. Nekompatibilita s niektorymi rafikmi a plastami.
Když budeš chtít tak mám dvě nové 20" duše s gal.ventilkem vhodné pro No tubes home made(použijí se jako vložky do ráfku).Mail mám v profilu.
Jak resite vymenu kol (napr. treninkove a zavodni) kdyz ty zavodni (lehci) jsou bezdusove a treninkove jsou normalni dusaky. Jde mi hlavne oto ze mam zadni stvbu do S a jak chci vytahnout kolo musim ho nejdrive vypustit. Nebude to u tech bezdusovych vadit (vypousteni a opetovne nahusteni)?
pokud to nevypustíš úplně tak ne, ale s NoTubes je občas boj
Tak jsem byl celý den na Netu firmu Eclipse s tubelless kit za dobrou cenu a váhu. Má někdo s touhle firmou zkušenosti
Eclipse je určen jako konverze obyč ráfku na UST za použití UST pneumatiky – sice to funguje i s normální pneu, ale není to ono. Tmel má NoTubes výrazně lepší. Páska Eclipse má cca 28g páska NoTubes cca 54g obě včetně ventilku. Tmelu dáváš cca 60g a víc :-)
kubad – a tvůj názor Eclypse nebo noTubes co je lepší?
Tmel určitě NoTubes – Eclipse má lepivou latexovou sračku – hnus Pásky sou celkem jedno
přečti so tohle www.bike-forum.cz/…6/forum.html#… dej do vyhledávání:NoTubes home made
No a jaký jsou zkušenosti s tmelem a páskou od Maxcursor. Zatím jsem slyšel jen chválu
beru zpět nějak se mi to popletlo
Pokud použiješ normální plášť jako bezdušák, tak to má jedno negativum oproti klasickému UST plášti. UST plášť má boky udělány tak, že ho lze bez rizika vozit tak okolo 25 PSI, takže získáváš pohodlí a trakci. Obávám se, že pokud budeš vozit běžný plášť předělaný na bezdušák nafoukaný 25 PSI, tak to nemusí dlouho vydržet.
25 PSI? Aky plast na akych rafikoch tak vozis? :) Ja si to predstavit neviem, vozim Pythony 2.0, teda celkom balony, a pod 2,5 bar nejdem nikdy. Co myslis ze nevydrzi? Ze sa moze vyzut z rafika? Nemas problem s tym, ze ked to napalis po kamenoch, tak rozmlatis rafik?
Schwalbe Nobby Nick 2.25. 25 PSI bez problému a ráfek jsem neomlátil. To nevydrží jsem myslet tak, že bok prostě nevydrží mnohem větší namáhání, ke kterému dochází, pokud jezdíš na měkkém plášti.
No stalo se mi – ale jenom jednou- ze jsem opravdu hodne prasacky seskakoval z vyssiho obrubniku dolu, ale pri nizsi rychlosti a dost silne do boku. Plast se vyhrnul (!!), silne odfoukl, jenomze jak zabral hranu, odrazil jsem se a uz se valel na zemi, ani jsem nevedel jak. Nicmene i kdyz z plaste usel skoro vsechen vzduch, porad drzel dobre na rafku (kola American Classic, plaste Schwalbe NN 2.1, NoTubes, foukam na cca 2,3 baru), stacilo jenom dofouknout. Tohle je nevyhoda techhle bezdusovych systemu oproti klasickym UST, ze nemaji patku, za kterou to drzi mnohem lip. Jinak kola prezily na maratonech hrozny rany a maximalne si trosku odfoukly, s dusi uvnitr bych je uz nekolikrat procvakal.
Znám kluky co to tak udělali se spojením s plášti Schwalbe a nemají vůbec žádný problém
mezi ty patřím taky
Hodně záleží na šířce – od toho se odvíjí tlaky, ale všeobecně by se mělo foukat dle toho co je na boku pláště. a nejít pod minimální doporučený tlak ať už s duší nebo bez.
U objemnějších plášť je dolní mez poměrně vysoký tlak. Jak jsem teď psal, tak na předním jezdím těsně pod dolní mez vlastně pořád (myslím, že je 30psi u Schwalbe plášťů) a už hodně km a žádný problém. Manželka jezdí dokonce sem tam na 20psi (u ní cvaknutí při jejím stylu jízdy nehrozí a ještě nikdy necvakla) a také žádný problém.
Mezi 25–30psi (foukám většinou na 30psi, ve chvíli když dofukuju, tak je tam už právě jen těch 25psi a sem tam foukám těch 25psi rovnou) jsem vozil po celkem cca 8tis. km všechny Schvalbe 2,25 na předním kole co jsem tam vozil (tedy NN, chvilinku RR a teď už zase delší dobu Alberta). Žádný z plášťů nevykázel zkrácenou životnost a všechny se dožili sjetí vzorku (takže jeden i 3,5 tis. km). Vše tedy ježděno s duší.
Neviděl bych tedy kolem 25psi pořád žádný problém.
od aprila vozim no-tubes domaca vyroba a vobec nepouzivam tu gumovu pasku, čo tam dava origoš no-tubes a ani doteraz nechapem, na čo tam tu pasku všetci cpú, zbytočná váha navyše :-)
tmel už používam originál no-tubes, HUTCHINSON sa neosvečil!! je uplne na prd
tmelu davam až 4 odmerky namiesto dvoch, lepšia a rýchlejšia inštalácia, rýchlejšie a spolahlivejšie zacelenie prípadných defektov (a o čosi vyššia vaha, čož ma pri 9 kilovom bajku až tak moc netrápi :)
ventilček mam vyrezaný z duše (70,–SK) + tesnenie (2,–SK) originál ventilček stoji u nás cez 300,–SK a tolko za to urcite nedam, ten výrobený drží spolahlivo, prípadné očiatočné malé úniky spolahlivo zalepil tmel
co sa tyka tlaku, tak uz som skusal aj pod jednu atmosferu, skoky aj zjazdy v pohode, nic sa nevyzulo (ale vazim len nieco cez 60kilo :-)) tak si to mozem dovolit)
ked zjazdim moje micheliny, tak výskúšam pokus s klincom, ako na tom videu a dám vediet ako to dopadlo :-) stansbikeparts.com/rim.wmv
a ešte moja oblubená fotka aby som nezabudol :-)) www.maxcursor.cz/…19607147.jpg
toď vše, pripadne bližšie info v mojom drede www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…
Hřebík naskrz to v pohodě snese ale nesmíš s ním někde škrtat nebo ho vytáhnout pak to ujde:).
Ja ten hrebik dovezl az domu, nasel ho, vytahl – a zacelilo to.
www.pbase.com/…85623064.jpg www.pbase.com/…85623070.jpg www.pbase.com/…85623072.jpg
to je priam neuveritelne. Na aky tlak si to potom nafukal?
ja mam podobnu skusenost s velkým hrdzavým klincom, ked tam bol hutchinson tmel, tak sa ten tmel uz pri 3 atm v diere neudrzal a vystrelil von, lebo moje zadne koleso sa skor podoba na cedník, uz je v nom tolko dier. Ked som dal original tmel, mozem nafukat kludne aj na 4,5 atm a tmel v tej diere drzi ako „priklincovaný“ (diky kubad, ze si mi poslal rovno 2 litre tmelu na Slovensko, už mám z defektami na dlhu dobu vystarané:)
25–30psi
Bohužel jsem s sebou neměl foťák a byla to tak 80,šla od středu do boku skrz.Kolo mi neprošlo přes V tak jsem musel hřebík vyndat a ušlo to.
Teda hoši to jsou chvalozpěvy. Já snad na jaře ty duše taky zahodim. Ty mý UST ráfky by si to zasloužily. A vozíte někdo NoTubes s gumami WTB ??