Ahoj, nikde v rozsáhlých vláknech o Epiconu a podobných vidlí od Suntouru jsem nenašel odpověď, tak zakládám nové vlákno… Mám Epicona, předělán na olej (10W40 – 10 až 15ml do spodních nohou, molitánky pod stírákama napuštěny olejem), chod je znatelně lepší od vazelíny, ale… Už se mi to stalo na předchozím kole kde jsem měl Raidona s identickou vzduchovou pružinou, teď i na Epiconu… Po chvíli se mi sníží vzdálenost korunka – stíráky asi o 5mm, když silou povytáhnu nohy ven na původní zdvih, je slyšet odfouknutíz negativky do spodních nohou… Mám za to, že tento problém vzniká tím, že prostor mezi spodkem nohou a negativní komorou s pružinou, kdy prochází pístnice našroubovaným víkem kluzáků není dokonale utěsněn. Při kompresi se tak do tohoto prostoru najebe olej a poté při dekompresi je v negativní komoře vlivem najebaného oleje kterej dotěsňuje mezeru mezi pístnicí a víkem větší tlak, takže díky takto posilněné negativce se mi snižuje zdvih. Pomůže, až když vytáhnu kluzáky rukou, to se přebytečnej olej cákne zpátky do spodku nohou. Někde jsem tady viděl fotografii, kde je právě to víčko negativní komory s pružinou zespoda navrtané, asi právě kvůli snadnějšímu odtoku oleje. Zajimalo by mne, jak vypadá vnitřek vidle upravené od Milana? Nevrtá právě on takhle to víko? A má někdo stejnou zkušenost? Díky dík a přikládám fotky, ať je jasné, co myslím… Vidli teď provozuji s olejem tak napůl, futra maži jemnou silikonovou vazelínou a molitánky napouštím olejem… To je takovej kompromis, kdy se vidle nejebe a chodí lépe než se samotnou vazelínou… Ale rád bych v tom měl jasno…