Obracím se na ty, kteří mají Epicona z TT a současně si na kole dávají do těla (sportovní šlapání, žádná kochačka nebo focení blbostí vůkol, domů přijedu odpálenej, že po 2 hod mě bolí nohy cestou do schodů). Pokud foukáte dle doporučení, nemáte problém s nepříjemným pohupováním?
Situace: Rychlé tempo, rovina, lesní cesta, kamení a díry. Při doporučeném foukání nemám problém s kamením, ale mám problém s dírami. Vjetím do díry se vidlice rozhoupe tak, že mne to rozhodí z tempa a další metr dva silně cítím, jak se síla vložená do šlapání ztrácí někde v pohupující se vidlici. Pak se vidlice „ustálí“, šlapu zase pěkně v tempu až do najetí do další díry a tak se to furt opakuje.
Aby se vidlice moc nerozhoupala, musím ji silně přefukovat, SAG mi v takovém případě dělá asi 1cm, zdvih bych viděl tak do 5cm „maximální průměr“. Takové nastavení mi ale moc nesedí v prudkých rozbitých výjezdech, kde se vidlice pohupuje sice tak, jak mi vyhovuje, pravda, ale je tvrdá, musím zatnout zuby a snášet klepec.
Tedy otázka zní, zda-li je možné TT Epicon vyladit tak, aby neokrádal o výkon a současně z člověka nevyklepal duši? Co třeba použít fintu při dalším odeslání na servis a nechat vidlici naladit na +15kg aktuální tělesné hmotnosti?
Mám pocit, že TT ladí defaultně vidlici spíše pro cykloturisty apod. než pro raply, jako jsem já. Uvítám vaše názory, děkan.