• Favf1

    Může mi někdo poradit, jestli se zde nejedná o nějaký lepší kousek ? Favorit je vyrobený v r. 1992 a našel jsem ho ve zbědovaném stavu vyhozený u kontejneru v Praze a dal ho trochu do kupy. Vypadá to na luxusnější kousek se sedlem z velmi jemné pravé kůže atd. :). Sedlovka je elipsa o rozměrech 19×26mm.

    Je to ještě originál výroba Rokycany, než se dostala fabrika do rukou moravského tuneláře z Kunovic a vykradená zanikla. Viz. foto.

    0 0
    • Mig_all  

      Víš co Suku, jdi už doprdele!

      0 0
    • Vilém  

      Normalni porevolucni Favo. Bude to o neco lepsi, jak ty obycejny predrevolucni.

      Co je napr na sedle luxusniho to netusim, beztak pochazi od tech cinskejch smejdu, takze nestoji ani za rec, se super kvalitou z rokycan, kde museli vsechno obslehnout, se to neda srovnavat.

      Ohledne tech tvych blabolu o tunelari z Moravy ti preposlal uz nejake info Kubad, tak tu furt nemel stejny blaboly.

      0 0
      • Favf1  

        O tom tu to fórum je, o cyklistice, o kolech a výrobcích kol a jestliže nějaký tunelář a podvodník vykradl továrnu v Rokycanech a zřejmě i státní dotace, co dostal, tak je dobré když se o tom napíše. Že přišel krást až z Moravy je pravda. Nebo leží Kunovice v Čechách ?

        0 0
        • Vilém  

          Kopirovat ti to sem nebudu, takze ve zkratce, ta firma zkrachovala sama. Az pak ji koupil, pokud se nepletu, Kozumplik.

          To ze zkrachovali je souhrada okolnosti, protze po krachu RVHP nemeli komu prodavat, jejich vyrobky byly nekonkurences­chopny.

          0 0
          • Vilém  

            …a kdyz budu pokracovat ve stejnem duchu jako ty, tak prazskych Pepiku bylo mezi tunelarema rozhodne vic.

            0 0
          • Vilém  

            Jo a taky na nic vlastniho se nikdy nezmohli, pouze na kopirovani osvedcenych konstrukci jinych vyrobcu (rozumnej kradeni, tak jako dnes cinani). Jediny co dokazali tak udelat ze zapadniho matrose par slusnejch ramu, protoze to nebylo az tak tezky a dovezt je jen tak nemohli.

            0 0
            • Janes  

              Nebudu Fávo hodnotit, protože je to pro mě srdcovka (narozdíl o mlaďase mi jednu dobu málem přirostl k zadku :-) ) Ale musím říct, že většinou byl porevoluční vývoj a následný konec „kultovních“ značek už dopředu daný dlouhodobým pobytem ve všeobjímající náruči RVHP. Bez konkurence, bez strachu z toho, že neprodáš, tím pádem i bez vývoje(téměř)a znalostí, jak se chovat na otevřeném trhu a jak to přežít…takových značek bylo hafo, nejen Fávo.

              0 0
            • Favf1  

              Každá firma si hlídá konkurenci a můžeš tomu říkat třeba kopírování. Ty se v managementu firem moc nevyznáš, viď ? :)

              0 0
              • kali222  

                ty ses uplne mimo. konkurence se nehlida cistym vopalovanim vyroby(ikdyz z hist hlediska…). nekdo tady daval navic scan z novin, ze favorit v roce XY „mozna dokonce i prejde na samofinancovani“. uvedomujes si ty „managemente firem“, co to znamena? :DD

                0 0
    • scalar  

      Tak přesně tenhle rám jsem měl někdy začátkem 90. let jako tréninkový (i v téhle barvě), celkem se na tom dalo jezdit, ale úplně jsem zapomněl, že jsem ho měl…

      0 0
      • Favf1  

        Je lehounké jako pírko, jedovaté brzdy a nádherně žehlí terén. Dnes jsem na něm jezdil a byla to pohádka :)

        Když jsem venku viděl kluky s těmi mohutnými tanky – MTB, jak jsem se kolem nich jen mihnul na svém subtilním závodním Favoritovi, no to byl zážitek :)))

        0 0
        • pepek  

          Na svátek vás nechali jezdit v Bohnicích po zahradě?

          0 0
          • Mig_all  

            +1 pepku tebe nemusím ale ted jsi to vystihl naprosto přesně :-D

            0 0
            • Janes  

              to Fav1: Závodním???? Víš vůbec, o čem mluvíš???

              0 0
              • Favf1  

                škoda že ho nemám čím zvážit, ale tipoval bych ho na 7 kg. Takže závodní váha.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • scalar  

                  Dobrý tip :-))))

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • alinceb  

                  :D

                  0 0
        • kubad  

          Sorry, ale to tvoje pirko je těžší nez ty mtb tanky, tak tu nesir bludy.

          jinak lehké jak pirko je podle mě 6kg silnicka :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • borda  

      Tak favo do mesta dobry. Obzvlast v praze bych ani nic jinyho neuvazoval :-).

      Anketa mi prijde jako vyplod choryho mozku

      A s tim sedlem, no, co k tomu rict? Tos me dostal :-) To nemuzes myslet vazne :-D

      0 0
      • Favf1  

        Hele sedlo bych nepodceňoval. Je to jeden z nejdůlěžitějších komponentů a musí ti sednout tvar, náklon, výška i povrch sedla – klouzavost atd. Navíc ve velkoměstě musí sedlo oslnit, je to to první na co se ti skoro každá holka podívá :) Tohle je pravá kůže San Marco, made in Italy.

        0 0
        • Janes  

          Ale prd, holka se Ti na sedlo v žádném případě nekouká, kouká tím směrem,to ano, ale na to, co jí zajímá rozhodně víc, než sedlo…až to pochopíš, prozřeš :-)))

          0 0
        • Mig_all  

          Jakto ze na tom legendarnim zavodnim kole favorit není legendarni zavodní sedlo favorit?

          0 0
          • Favf1  

            I téměř dokonalý Favorit jde vylepšit …

            Dnas jsem se zastavil v jednom velkém obchodě s koly a projel nějaké silničky na jejich zkušební dráze v krámu a ani jedno se tomuto Fačku nemohlo rovnat. Buď byly prkenné a neměl jsi kontakt se zemí, nebo byly těžší než Fačko atd. Kvalita průměrná, ceny horentní :))

            0 0
            • Janes  

              A teď tu o Karkulce…pro­ooosíííímmm..

              0 0
              • Janes  

                Kua, to patřilo pro ten post pode mnou..

                0 0
                • Janes  

                  co dneska to forum dělá s řazením, to mi hlava nebere..

                  0 0
            • nooski  

              To musí být matroš :-)

              0 0
    • jecnak  

      Asi prodam svoji prkennou silnicku, ztracim obcas kontakt se zemi. Houstone, mame problem. Spis ji asi postavim ke kontejneru k plastum, beztak na ni moc kvalitni oceli neni. Vedle si zdarma vezmu favorit a to teprv bude jizda. Pruzny ram co kopiruje teren a je lehky jako pirko, klouzave oslnujici sedlo, jedovate brzdy no proste kam se na to hrabou dnesni kapitalisticky srace. Nesmi se taky podcenit obleceni. Na nohy jarmilky a do nich samozrejme zeleny vykslajvantovy armadni ponozky. Cerveny trenirky a modry teplaky. K tomu z tuzexu flanelovou kosili. Kolem krku satek. Na hlavu burtovku a jedem.

      0 0
      • alinceb  

        Spodní část tvého popisu poměrně věrně popisuje jednoho fixkaře ze Štatlu…:D

        0 0
        • pepek  

          ten už vozí helmuta

          0 0
          • JSt  

            podstatny jsou cerveny trenagle, pak je jedno jak uz. ;-)

            0 0
        • Excel  

          :-D

          0 0
      • Favf1  

        Na nový kolo se ti nikdo dnes nepodívá a ani se nezastaví. Trubky jak od lešení, hlavně aby to bylo "10× prkenněší (tužší) než ocel a pod. a vidíš pak funícího cyklistu s drapáky jak na sněžným skútru na Aljašce, tak to je k uzoufání :))

        Když jedeš s Fáčkem s trubkami jako špejle a filigránovým rámem co mají dnešní kola za 1/2 melaonu a jen prosvištíš kolem, tak všichni zírají v němém úžasu.

        Je to jako když kolem tebe prosviští elegantní subtilní Ferrari :))

        0 0
        • jecnak  

          Nepridal by jsi se nekdy k nam? Jezdivame v nedeli do Podebrad viz http://www.bike-forum.cz/…ma-2013.html#… podle me nam tam nekdo jako Ty chybi. Jezdime pomalu a porad cekame na nekoho, kdo by nam ukazal jak lehce jezdit rychle.

          0 0
          • Janes  

            Ječňáku, a gumicuk máš? Já jen abyste dojeli spolu :-))

            0 0
            • Otto96  

              S jízdou ma gumicuku mám zkušenost :-) Řekl jsem si nedávno, že poprvé od zimy projedu svého horského Authora, daleko jsem však nedoejel, praskl řetěz (to by se u silného řetězu Favorit SUPER nestalo). Domů mě dotáhl kamarád za Favoritem.

              0 0
              • Vilém  

                No retezem jako takovym to byva zridka kdy.

                0 0
          • Favf1  

            No to bych mohl, ale jezdí se mnou víc lidí a hlavně sjíždíme z konečných stanic metra sjezdy.

            0 0
            • jecnak  

              Jako sjizdite eskalatory? No na Favoritu to asi pujde. Ten ram je tak PRUZNY. Jestli je podobnych tobe vic, tak klidne dorazte. Doufam, ze nam na tech Favoritech neujedete. Zvlast kdyz zavlnite ramem a vyhnete se dire. Jen se bojim abyste http://www.youtube.com/watch… nebozaky neztrapnili“.

              0 0
              • kali222  

                tak to svedete kdyztak na ty vase prkeny karbonovy plecky a ste cajk. spis se boj, aby mu se mu moc neblyskala ta vpředu pěkně „opticky efektní brzda“.

                0 0
                • thesecond96  

                  Dyk voe favorit no. 1, jedovaty brzdy, pruzi jaxvina, lehky jak pirko, sjezdy jsou na tom uplne na pohodu

                  0 0
              • Favf1  

                Nevím jestli chápeš dnešní moderní pražskou city-cyklistiku, kterou jezdíme.

                1. Do kopce se zásadně nejezdí, jen v nejnutnějších případech
                2. Nejezdí se se sehnutou hlavou a funěním
                3. Čím kratší (rychlejší) jízda, tím lepší
                4. V polovině sjezdu se dělají přestávky na drink a cigáro
                5. Všemožně se využívají dopravní prostředky pro jízdu do kopců –

                lanovky, metro, vrtulník a pod. /souvisí s bodem 1/

                1. Kola musí být extrémní, musí upoutat a čistota je základ, žádné

                bláto, žádné louže a pod.

                1. Jedním ze základních vybavení je silný zvonek na turisty, ti se musí

                zděšeně rozprchnout po zazvonění do stran, jinak není legrace

                1. Musíš ovládat alespoň 4 světové jazyky, abys mohl konverzovat a

                patřičně turisty pokárat, např: Geh mi aus dem Weg, du Fettsack :)

                1. Členem cyklistického týmu smí být jen v Čechách vyrostlý jedinec,

                bez příbuzenstva na Morave. Nesmí být Žid i kdyby zde vyrostl.

                1. Izraelští turisté se cestou kárají za uřezané pinďoury – to musí

                každý v týmu perfektně ovládat v hebrejštině.

                Je to takové cyklisticko-estetické trávení volného času :))

                0 0
                • Vilém  

                  Aha, tak to vysvetluje vse.

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • cekanka  

                  Jakpak se v hebrejštině kárá za uřezaný pinďour?

                  0 0
                • Janes  

                  Ty už sem raděj nepiš, vypatlanče.. a už vůbec to, co děláš, nenazývej cyklistikou.

                  0 0
                • Otto96  

                  Myslel jsem si, že máš jenom rád Favority jako já a jinak jsi v celku normální, ale zmýlil jsem se. Jinak lepší než zvonek je trumpetka. Na Favu předjíždím do kopců jiné, je škoda jezdit MHD, zdržuje to.

                  0 0
                  • Favf1  

                    Já mám rád především dobrý kola a sport, který je svým způsobem vyjímečný – cyklistiku. S tou trumpetou máš pravdu, ale to už připomíná motorku, nebo auto. Zvonek je cyklisticky stylovější :)

                    0 0
                    • hony007  

                      To, co tu prezentuješ, nemá se sportem nic společnýho.

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • Janes  

                      Další výblitek :-(

                      0 0
    • Ricci  

      JEEEEJ FAVORIIIT NAMBR VANNNNNNNNNN !!!!!!!!

      0 0
    • Favf1  

      Tuší někdo, kolik tenhle Favorit stál v tom roce 1992 ?

      0 0
      • Janes  

        Noooo, asi dost, protože zhruba v tom roce mi ho nějaká ***** šlohla ze sklepa a já chudák si musel nechat udělat u Bareše rám na míru, protože na Fávo už jsem prostě neměl…Sax měl pravdu..

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce