Prosím uměl by někdo alespoň rámcově identifikovat typ nebo rok výroby? Polepy a laky jsou původní. Za případnou pomoc děkuji.
Prosím uměl by někdo alespoň rámcově identifikovat typ nebo rok výroby? Polepy a laky jsou původní. Za případnou pomoc děkuji.
Rok máš napsaný na rámu, stači se podívat na střed
To stříbrný/bily je obyč turista asi 90" leta
Modrý a zelený by mohla být f12 kolem roku 70
To poslední je taky turista z 90"
Jak píše Bubaaak.
První ukazatel jsou buďto obyč,,plechový,,koncovky=turista
Kovaný patky = lepší model.
Dle r.v.dohledat co se vyrábělo.
Pánové děkuji za info. Máte recht. To zelené je rok 61, docela pěknej origo lak, stříbrné je 81, modré s polepy je rok 91, a to modré bez polepů bude asi starší. Není značen rok, číslo je: 52533784
pokud tam opravdu máš 52533784, tak je to rok 52 takže to je asi nejzajímavější z toho co tu máš, to zelené určitě nemám původní lak
Díky draku. 1952 To je pěkné staré kolo teda! Hned jsem si ho zamiloval když jsem viděl jak je precizně udělané, Jinak to zelený vypadá fakt lakovaný původně. Zkusím poslat nějaké detaily.
Na fotkach co tu mas se ta zelena leskne, tudiz bude nejspis pod pruhlednym lakem a to favorit nedelal
Stačí to přetřít mastným hadrem a leskne se to. Tohle je původní lak a výrobní číslo Růženky:
bara2: ale no tak
Jak no tak. Leskne se? To je stav před čtyřmi lety, originální lak z té nevyšisované strany.
Neleskne ;-)
Když se dobře podíváš na tu fotku zeleného rámu tak je vidět že vrchní vrstva je bezbarvý lak. Dělá to úplně jinou hloubku té barvy a leskne se to úplně jinak než tvá „mastná“ teorie. Favority se nikdy bezbarvým lakem nelakovaly. U moderních barev je to potřeba protože lak uzavře celou strukturu a barva je pak odolná.
Hurá, děkuji. Dozvěděl jsem se od vás i spoustu nových a zajímavých informací*
Přidávám ještě pár detailů, pro porovnání.
Stale si stojim za tim, ze to puvodni lak neni
Dobrý den všem. Na půdě jsem dělal pořádek a vyndal jsem kolo na kterém jsem dřív jezdil. Už ani nevím od koho jsem jej zakoupil, ani nevím historii ale ani nevím o co přesně se jedná. Pročetl jsem tu několik vláken a popravdě nejsem z toho dost moudrý. Nikdy jsem nikde nenašel aby někdo nafotil nebo dal k dispozici jak jednotlivé favority od sebe odlišit.
Nevím jestli je lak původní, ale na sedlové trubce je vyražené číslo.
Pro představu posílám fotky komponentů. Co se o tom dá říct?
Nedalo by se nahrát pár fotek, kde by bylo stoprocentně zřejmé jak od sebe favority rozeznat?
Tipoval bych to na nejakej porevolucni Favorit Passat, kdy to placali ze zbytku co vystrachali ve fabrice a pak zkrachovali.
Podle směšný komponentů bych to spíš tipoval na nějakou stavbu na obchodě.
Kdo vi cim to kolo proslo a kolikrat bylo prestaveno. Muj tip se tykal puvodniho modelu.
Ty zbytky ve fabrice jsem myslel napriklad pouzity mustek zadni brzdy, korunka vidle, ktere puvodne davali na F1, pak to praskali na Passaty, spolecne s napojenim zadni stavby ala F1.
Jasně, kdo ví, co se s tím dělo. Passat měl na rámu nápis. Tohle vypadá na stejný nebo podobný rám určený k samostatnému prodeji. No, v každém případě to není klenot.
inu, máš totéž v dvou vláknech.
Jak se dívám, píšu totéž co Ti píší zde.
Myslíte že tento rám je dobrá volba ? Teď jsem na to objednal nové pláště a duše. Pláště jsem vzal od Michelin 700×28.
Jedná se mi hlavně o to, jestli si ho vyšperkovat a spokojeně si na něm jezdit, nebo jestli by mělo za větší smysl pořídit něco jiného a na tom stavět. Nepotřebuji nic extra drahého, chci to jen tak jako doplnění k horskému kolu. Předpokládám že na tom najedu tak 20km každý třetí den.
moc dobrá volba to není, ale jezdit se na tom dá, ale cokoli jiného pořídíš bude lepší :D nervat do toho peníze, jen udržovat v provozu
na podobném kole jsem jezdil kolem roku 1993.
Doba je dnes sice jinde, rámy jsou tužší, k řazení se nemusíš ohýbat, ale tehdy to bylo trochu lepší kolo z toho co se dalo po obchodech koupit.
Pokud k tomu kolu nemáš citovou vazbu, prostě čisti, udržuj a jezdi.