mám doma rám favorit rok 1959 .ale nevím estli ho mam nechat opískovat a stříknoiut komaxitem nebo si to udělat ručně vím že ručně to bude kvalita k ničemu ale zas nevím na kolik vyjde pískování a komaxit
mám doma rám favorit rok 1959 .ale nevím estli ho mam nechat opískovat a stříknoiut komaxitem nebo si to udělat ručně vím že ručně to bude kvalita k ničemu ale zas nevím na kolik vyjde pískování a komaxit
zakonzervovat pro dalsi generace:)
nasadit blatníky a jezdit
na starém favoritu jsem absolvoval dvě zimy, akorát se to člověku znechutí, jak to kolo zoufale nejede. Pak šel do šrotu. Tak na ježdění do hospody je to dobrý, ale tři,čtyři hodiny na tom je utrpení.
jezdím momentálně na Favoritu z profilu každý den 2× 19 km do práce … člověk nesmí koukat že má místo průměru 29 jen 24 a někdy i míň :) pak to jde
opiskovat, nalakovat a povesit na stenu, zadne jine smysluplne vyuziti nevidim
no ja mam doma eště f1 a ta jezdí perfektně
:-)
vyvracet ti to nebudu, ale svez se na necem modernejsim, pochopis
ja vim jako určitě jsou lepší kola ale myslim že f1 lepena sříbrem není nejhorší ani nejlepší
zimáček fajný…
na zimu nebo na pivo fajn
nevidím jediný důvod pro ježdění na pivo na starém silničním střepu :-)
tak jezdit na pivo na slušném kole je ještě větší nesmysl
S tím ježděním v zimě to je těžký… Ale než na něčem podobném, tak to raději nic :)
1959? Nechal bych to tak jak to je. Takhle starý fáčko nemá každý a jetelný to už asi moc není.