Ahoj,
zeptám se na zkušenosti s Formula RO – spolehlivost, seřízení atp. Plus na případnou kompatibilitu s kotouči Hope Floating.
Díky za postřehy.
Ahoj,
zeptám se na zkušenosti s Formula RO – spolehlivost, seřízení atp. Plus na případnou kompatibilitu s kotouči Hope Floating.
Díky za postřehy.
Up.
Nikdo nejezdí?
Potřebuji akutně nové brzdy…
Nemam je dlouho a poradnou zatez teprve dostanou ale sila je strasidelna dobre davkovatelna. S hope kotoucema staci lehce upravit trmeny pilnikem .
Škrtají nýty? Nebo něco važnějšího? Mám V2 kotouče, tam by to snad nemuselo, ne.
Ja mel floating saw a klasika, jak pises nyty. Ted jsem ale nahodil nove formulacke dvoudilne kotouce. Jezdil jsem pred RO T1 asi e roky. Ro jsou zas o krok dale. Membrana expanzky a jeji uchyceni coz bylo bolave misto T1 je vyladeno. Ja bych je doporucil. Bojuji s malou mezerou proto bych uz ted koupil jedine model 2013 tam je to zda se vyreseno. Z casti jsem tomu pomohl zdrsnenim povrchu pistu ale stejne si pockam do konce kvetna kdy by mely byt u Bartonicka nove pisty a tesneni ktere to zda se resi uplne.
Aha, a dá se poznat rozdíl mezi 2012 a 2013? Případně vyřeší ten problém 2012 nové písty a těsnění?
Co jsem zatím objevil tak kromě OEM sad třeba pro moondraker (modro černá) se 2013 vyrábí leštěná z černou, ale jestli je to spolehlivý ukazatel nevím, těch barevných kombinací se dělalo hafo. Já má celé lesklé a jsou to ty staré, kde je mezera malá, ******** malá. Upravil jsem pístky a je to o něco lepší, ale není to ono.
u Ro neni rozdil mezi 2012 a 2013 podle toho co sem cetl.
ale mrknu na rozkres dilu pro jistotu
Na netu jsem se z vícero poměrně důvěryhodných zdrojů dozvěděl, že model 2013 má pístky s upraveným povrchem, jiné Q-kroužky a dokonce některé prameny uvádí i rozdíly ve drážce pro tyto Q-kroužky ve třmeni. I bartoníček už nabízí konverzní kit(pístky a kroužky) pro rok 2013 ale budou až koncem května. Formula tímto reaguje na problémy s malou mezerou mezi deskami.
Ještě mě napadá, nevíte někdo, kde v Čechách Mixmaster na RO? U Bartoníčka mají jen na R1 a RX.
no :-) ja mam z R1 a pasuje jak prdel na hrnec,
mas to i v popisu jiny ani neexistuje
Paráda, to za ten litr stojí. Co ty a mezera mezi deskami? Stejný problém jako Gazman?
loni sem mel stribrne, letos cerne a mezera vetsi nez u R1 bez problemu
S jakými kotouči to vozíš?
Formula s alu unašečem 180/180
a daji se nekde za fajn sehnat? spis zvedavost nez nutna potreba. videl jsem je jen OEM sundane a nebo ebay.
Otázka je, co je za rozummě. Oem jdou i pod šest za pár.
Kupoval jsem v rajchu na bazaru za bůra obě. Jina jsem je nekde dneska videl nove 2013 za 180 € kus bez kotoucu.
Měl bych mít oem (asi Cube) z 5700 pár. Nové, bez kotoučů.
slušná cena
Jj, přijde mi. Akorát jsou černomodré, takže je v zimě budu muset poradit eloxem.
no ty černomodre mam taky :D
vičko brzdiče jde objednat není až tak drahé, a to kolečko na páce taky
barvy mě od bartonička potvrdily tyhle:
černá
zlatá
stříbrná
modrá
No chtěl bych červenou. Uvidíme, třeba umí i tu..
Co jsem koukal na stránky Formule, tak minimálně na páku obě točítka v červené umí.
umí, ale podle toho comě psali neumí objednat? nechapu
ty točítka mám vyřešené měním s kamošem z R1 co chce modré
a víčka brzdiče jdu objednat černé nebo stříbrné
No v nejhorším galvanika Fiala…
U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…
No v nejhorším galvanika Fiala…
U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…
No v nejhorším galvanika Fiala…
U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…
gazman radil upraveným plocháčem :D
s ohledem na cenu nové se to nevyplatí, snad jedině že není červená.
i když na e-bay sem ty brzdy viděl i s červeným krytem brzdiče
Červený jsem viděl RXO, což je snad třmen z RO a páka z RX.
Nemáš ještě? Vzal bych hned!
mrkni na cyklobazar, pisou taky nove sundane z kola
i kdyz tem prekupniium z cyklovrakoviste neverim ani slovo po nekolika zkusenostech
Já mám po skušenosti s těmi co mám teď trochu obavy z těch starších modelů, potřebuji zaručeně rok 2013. Tu jistotu na bazaru mít nebudu.
Hele přesně od nich. Beru je osobním odběrem, tak uvidíme.
Dnes jsem vzal písty přední brzdy smirkem 400 místo 800. Mezera je teď úplně v pořádku, dokonce jsem musel přitáhnout štelung aby brzda zabírala dříve. Jestli to nepoteče, nebo se intenzivnějším provozem mezera zas nezmenší tak mám vyhráno. Jdu to zažhavit tady za barák na trail.
Tzn drsnější píst = lepší mezera? Nestálo by za to je udělat na soustruhu a neleštit?
Jako bych nic neřekl – oválné písty :-)
Tak tak drsnější povrch=větší mezera, kromě tvaru ringu a drážky, všechno má vliv. I kdyby to šlo, tak myslím že soustruh není dobrý, vznikne v podstatě šroubovice a tou může teoreticky lépe ven brzdovka. Dělal jsem to tak, že jsem položil na rovnou plochu čelem píst a na stejnou plohu k němu položil smirek upevněný na dřevo. Pak jsem otáčel pístem, aby na něm smirek udělal po obvodu rovnoběžné, vodorovné drážky, teď jsem se vráti z kopce, zdá se že to funguje o dost lépe než z povrchem 400. Pokud by to takhle zůstalo, je to v suchu. Spára je taková, že jsem musel nechat tak do třetiny přitažený štelung, jinak by šla páka skoro až na grip.
stelung chodu sem zahodil, zbytecna vaha navic stejne sem to i loni vozil uplne zavrene a paky skoro pritazene nadoraz k riditkum
Spíš než sundané z kola budou oem nenamontované. Vedle mu leží ještě v pytlících Formula.
A podle barev a těch bílých RC tipuju Cube.
To že mu tam vedle leží v pytlích formula mě ni nenapovídá, první co mě napadlo, když jsem se na tu fotku podíval bylo, že je to divné jak k tomu cpe ty origo pytle, já mám například v dílně taky několik pytlů formula:-) Myslím že ty brzdy ale budou v klidu.
Uvidíme, jak říkám, mám to na osobní odběr a novou brzdu snad ještě poznám.
Tak mám brzdy, nové oem, v zavařených pytlích formula.
supiš, udělej pls foto desek, podle toho se možná pozná ročník
Zkusím zítra večer. Jediný, co mi schází, je ten plastový bazmek mezi písky pro odvzdušnění. Nemáte někdo?
Jake byste doporucili kotouce k The One 12?
Na klasicke jednodilne vetsina nadava, ty dvojdilne s hlinikovym unasecem by mohly byt vpoho, ale stoji za dvojnasobek ceny?
Dale premyslim jake rozmery, 203 nebo 180 dopredu bude stacit? Musi to vydrzet bez prehrivani sjezdovou trat.
Ještě jedna otázka. Opravdu je nutné při odvzdušnění sundat páku z řídítek a otočit jí odvzdušňovacím šroubem nahoru? To mi přijde poněkud nepraktické…
vzduch musí ven, a logicky dírou která je nejvýš :D
to samé platí pro brzdič, a dej sem foto desek
Jako je mi to jasný, spíš mi se.. , že si rozhodím nastavení pák. Jsem totiž úchylnej puntičkář a nastavení pák mi zabere dost času.
Si nastavení poznač na řídítkách, pak není po demontáži problém dát to zase stejně:-)))
Foto desek hýr.
2012 s velkou pravděpodobností
Myslis ze vsechny 2013 jsou od vyroby vybaveny temi semimetalic cernymi deskami s tvarem plechu prizpusobenym ovalnym pistkum? Jedny jsem koupil budu je testovat a jsem zvedavy jake budou.
nevím, to je právě otázka
Nenarazil si nahodou nekde na tyhle desky s upravenym plechem pro RO pisty v jine nez semisintered smesi?
nehledal sem to ještě, mám tu vcelku zásobu desek různých směsí takže nákup neplánuju
Jo je to tak je to si 15 vterin navic nedelal bych si s tim hlavu. Pri plneni brzdy je dobre mit paku normalne aby nebyla bublina v hadici a pak pri odvzdusneni hore kokotom aby nebyla v expanzce odkud se pak muze dostat
i do vysokotlake casti..
A za 5 vteřin to zahodíš a koupíš si pořádnou brzdu s kterou se nebudeš furt j…t :-))
Já určitě ne, dneska jsem provedl první ostrý test, jsou perfektní. Musel jsem je vykunit, ale to není pro mě žádný problém, rád upgraduji cokoliv.
Já zas nejsem příznivcem tuzingu,když to jde jsem rád,že to funguje hned od začátku i když možnosti mám dost velké.
Jo tak kdyz to fungu je tak to funguje a kdyz ne tak to zahodis nebo nekomu prodas co:-) No ja chtel silne a lehke brzdy. V hledacku byly jeste jakesi ty HOPE ale design a vaha nadiktovaly ty od cikanu. Nic s takovou vahou a powerem neni. T1 jsem vozil 4 sezony a v podstate pohoda.
tak tak kdyz ono to tem talianum fakt funguje RO brzdi jak das a pri tom pohodove davkovatelne.
Ono i ferrari funguje prvních 5000km,jedny formuly jsem jezdil a stačilo.
Se moc snadno vzdavas:-)
tak tak :-) sere se vsechno
Doufám,že až si budeš kupovat náhradu za T4,budeš postupovat podle stejné filozofie a koupíš ducato :-))
Tak Ducato je zrovna dobrej stroj… Ve statistice spolehlivosti vychází těsně za VW a Mercedesem daleko od všeho ostatního…
nevim jak statisticky, ale myslim, ze poslednich par let jsem neslysel na VW a Mercedes zadnou chvalu:)
Ja jsem poslednich par let neslysel na zadny novy auto chvalu :D A naprosto opravnene :D
Tak to nebudu protoze pro rencka hovori oproti VW pouze cena zatim co u diskutovanych brzd je to proti jinym krome ceny vsechno ostatni. Snad:-)
Taliani no.1
První postřehy po krátké jízdě.
Ergonomie, pocit na páce, možnosti seřízení páky – vše super. Relativně krátký krok s jasným kontaktem desek a kotouče. Moc pěkná dávkovatelnost. Co se výkonu týče, zatím najeto příliš málo, než abych ho mohl posoudit, nicméně po těch deseti km okolo baráku (žádný delší sjezd) se předchozím Avidům Ultimate minimálně vyrovnají. Oboje ježděno na 203 mm kotoučích Hope V2.
Mezera je opravdu malá, pomalu neznatelná. Ale zatím mi to extra nevadí.
Ty Ultimate byli pochopitelně zajeté…
Byly…
Zas…j Ipad…
ROval a Ultimaty je úplně jiný level :D
ale s kotoučema Formula mě fungují líp než s Hope a nevím jestli je dobrý nápad je vozit s V2
Proč? Nýty neškrtají, plochu mají dostatečnou.
Jinak věřím, že až se RO zajedou, budou velmi silné.