Geometrie ocel.29" na zakázku - rada

108 nepřečtených
  • frbiker

    Chci si nechat vyrobit ocelový rám 29“ od WERKu (Tina) a chtěl bych poradit s úpravou geometrie. (sama Tina píše, že takhle je to chrtí ). Bajk by měl být doplněk k enduru na pohodové XC(/trail?) + tahání Croozera, žádný chrcení ani maratony – hravý kolo ale zároveň mu nebudu nakládat, od toho mám fulla. Chtěl bych teda víc položenou hlavu, nejspíš 69°? Vidlice bude nejspíš 100ka možná ale 120… Krátkou zadní stavbu, ale takovou, aby se tam v pohodě vešel 2,2 plášť – je tam teď 428 mm, nechat? A teď to v čem úplně tápu – poradíte mi, jestli nechat délku TT 600 mm a STT 458 mm nebo nějak upravit? Měřím 179, nohy od rozkroku na zem 83,5 a natažená ruka od ramene po střed zavřené dlaně 66,5 cm.

    Za každý rozumný názor a radu předem díky.

    0 0
    • Chaingang  

      Nejsem si jistej jestli se tu dozvíš něco rozumnýho. Geometrie na míru má podle mě smysl v případě, že moc dobře víš co chceš nebo si necháš poradit přímo stavitelem. Jinak 100 lidí, 100 názorů a budeš z toho mít akorát ještě větší zmatek…

      0 0
    • Breakpain  

      Jak pise kolega, nechal bych se promerit a pokud nemaji tu moznost, tak se nech zmerit jinde, napr u Festky (ramy na zakazku a mereni delaji).

      0 0
      • kubad  

        :D takže místo 3–4t zaplatí několíkrát víc?

        0 0
        • frbiker  

          +1

          0 0
        • Breakpain  

          ? Když mám kolo na zakazku, chci aby perfektně sedlo? Asi ano … A pomuze mereni? Ano … Sám jsem sel na BG Fit, a sedi se mi lepe, jezdí se mi lepe … Mne to pomohlo a pokud se sam pta, asi v tom nema také jasno. To mereni je drahé, ale prepocitej si v poměru, kolik je to v nakladech na cyklistiku…

          A je to jen návrh :-), ja ho nenutim ;-)

          0 0
          • frbiker  

            Podívej, já to stavím jako hodně lowcost dvojku kolo na „ vyzkoušení “ 29 " HT a oceli. Takže když je možnost si nechat přizpůsobit aspoň trochu geo na mě tak jsem rád, jinak bych bral něco hotovýho

            0 0
            • Breakpain  

              Ach tak – to pak beru zpet.

              0 0
            • Pac029  

              Ten Werk je za 3.5–4 litry, ne? Delfyn ma za 5 litru z noname CrMo s geo dle prani, jeho geo pak za 4.5, Mrazek pripadne dalsi nevim, to jen tak BTW. Jestli se vyplati ten rozdil 1 litr za HiTen x CrMo, hm …:)

              0 0
              • jIrI___  

                Nevím, kde jsi vzal ty cenu Delfynu, ale dle jejich ceníku mi to vychází na 9500 Kč v základu (bez vlastní geo, základní barva, standardní vedení lanek apod.), na nižší cenu jsem se nedostal.

                0 0
                  • jIrI___  

                    Aha, v tom jejich ceníku nejde zvolit nic jiného než Columbus, proto ta vyšší cena. Pak je všechno v pořádku :)

                    0 0
                    • dancing dog  

                      stačí napsat jim mail nebo zavolat.. zeslabovaná ocel na těch necelejch 10, nezeslabovaná za těch 4500, to asi na těch stránkách nemá.. osobně mám s jednanim s Delfynem výbornou zkušenost..

                      btw:

                      Já preferoval pevnost před váhou- kvuli své tíze, kvůli zatížení bagáží a potenciálnímu předělání na elektrokolo a samo i kvůli penězům jsem vzal tu neodlehčenou versi a na ničem jinym už skoro od tý doby nejezdím…

                      0 0
          • oddie  

            Jo jo, BG fit je super, ověřil mi, že mám kolo nastavené správně :D ale aspoň jsem si vybral lepší sedlo, což jsem dlouho odkládal a furt „neměl čas“, v tom mi to pomohlo, že se to udělalo při jednom.

            0 0
    • scalar  

      Zadní stavbu bych prodloužil na 435mm. Já mám 180cm a vnitřní délku nohy 86cm a u 29er mám (a sedí mi) 18" a 600mm horní rámovka. Takže pro Tebe by možná bylo lepší malinko zkrátit sedlovou trubku (17,5") a prodloužit horní rámovou (605mm).

      Vidlici spíš 100mm.

      0 0
      • frbiker  

        Díky. A co doporučíš za úhel hlavovky?

        0 0
        • scalar  

          Při těch 71 st. je moc krátký rozvor, takže raději 70st..

          0 0
          • maajkee  

            A čemu by to mělo vadit? Na Agangu mám 71° a nechal jsem si to tak i na rámu od Tiny, naopak mi to vyhovuje a kolu to dodává živost. Takže bych to neviděl tak jednoznačně. Při 70° se to možná při rychlý jízdě trochu sklidní, ale ani tak mi to nepříjde nějaký neklidný a s 720mm řidítkama nemám problém s pilotáží.

            S tou zadní stavbou souhlas. Taky jsem si to nechal zvětšit na 435mm, to je tak akorát, není podle mě potřeba kratší, ještě se tím získá možná kousíček pro plášť navíc.

            Jinak délka a výška to už je na každým, Já si nechal udělat sedlovku 19" a délku jsem nechal jako u 20", tedy těch 625mm.

            Takže co se týče mě, kromě hmotnosti to vypadá na rám mých snů :)

            0 0
            • scalar  

              Já bych ani tak neřešil ten úhel jako rozvor. Těch 1075 mm u 18" se mi zdá na ježdění v terénu málo, i když se prodlouží zadní stavba na 435 mm, tak to bude 1082mm. Chtělo by to tak o centimetr až dva víc.

              Můj zájem ochladnul, když jsme zjistil, že to není Cr-Mo :-)

              0 0
              • scalar  

                Podívej se na rozvor u toho A-gangu v 19"…

                0 0
                • maajkee  

                  Však jsem se díval. 1108mm.

                  Werk bude mít 1120mm čili ještě víc při stejném úhlu hlavy.

                  0 0
              • Lister  

                Z čehokoliv to vlastně vaří?

                Jestli je to nejaka základní ocel tak to musí mit přes 2,5 kg.

                0 0
                • mitch  

                  Možná jako ta 27,5 co má v profilu – ocel Mannesmann Hi-Ten

                  0 0
                  • kubad  

                    tak za tu cenu co bys chtěl, je to levný rám prostě

                    0 0
                    • oddie  

                      Teď na to koukám, kolik stojí, skoro bych si za tu cenu ten rám mohl vzít na městského trekkinga na dojíždění do práce…

                      0 0
                      • maajkee  

                        Já to tak plánuju. Otestuju jak se na tom bude jezdit a kdyžtak z toho budu městský přibližovadlo :)

                        0 0
                        • oddie  

                          Já toho trekkinga mám, jenže má děsně krátký rám. Dal jsem na něj představec 14cm, ale při zatáčení kopu špičkou do předního blatníku, což mě poněkud se*e i na tom městském… Ale rozhoduju se, jestli si to vůbec nechat, nebo jestli to spíš neprodat (zase ale, je to téměř komplet STX z r. 96–97, což se mi nechce dávat pryč za cenu šrotu, když je to výborně funkční).

                          0 0
                  • Lister  

                    To mě právě překvapilo, rám kategorie těžké dětské kolo do 2 litrů a osazení z původního závoďáka.

                    Jestli je tohle jediná možnost materiálu, tak do toho bych se moc nehrnul. Zase jako levný zimák na odpovídajících vyježděných komponentech by to úplně marné nebylo…

                    Dvacetdevítkovou ocelovou jedničku bych si ale asi nechal postavit jinde.

                    0 0
                    • kubad  

                      přesně tak

                      0 0
                    • maajkee  

                      Tak vem si, že někteří tady utratili daleko víc za defakto stejně těžkou mrchu od On-One :)

                      0 0
                      • alinceb  

                        On-One zas o tolik dražší není. S poštou kolem 5k…

                        0 0
                      • Kubiczech  

                        Pomineme-li další rozdíly, tak minimálně zpracování je úplně někde jinde. (:

                        0 0
                        • maajkee  

                          Tak nad zpracováním si můžu leda doma pohonit brko, při jízdě je mi to fakt jedno :)

                          Ale je jasný, že tady na B-F je cool efekt na prvním fleku :)

                          0 0
                          • Lister  

                            Zpracování zvláště u ocele je docela důležité, pokud nedokáže udělat pořádný svár, tak kdoví jak to bude držet, a jestli s podobnou „pečlivostí“ přistupují i k povrchové úpravě, tak může člověk třeba po jedné zimě hodně zaplakat.

                            jako stavitel přece sám víš, že celkové efekt ke kolu neodmyslitelně patří. Přece bys zákazníkovi nepředal kolo s plandajícím vedení, nezkrácenými hadicemi a bez koncovek na lankách.

                            0 0
                            • maajkee  

                              Ale tady se bavíme o rámu za 3,5 tisíce, vždyť to je dneska pár peněz.

                              0 0
                              • Lister  

                                To 5 tis za on-one taky. A jestli rozdíl 1500 znamená řádově jiné zpracování tak je to příplatek akceptovatelný a majitelům toho rámu bych se pak rozhodně nevysmíval.

                                0 0
                                • maajkee  

                                  Já si rozhodně nikomu nevysmívám. Já bych byl bejval taky koupil on-one, pak se ale naskytlo tohle a radši dám vydělat Tíně a nějakýmu pánovi na Slovensku když to nechci jako primární bajk, ale jen tak z plezíru.

                                  0 0
                                  • Lister  

                                    Ony se kola kupují i jinak, než jen tak z plezíru? :-)

                                    Jsem magor, jestli se jednou to té dvacetdevítky dokopu, tak vím, že na ní skoro nebudu jezdit, že ji moc nevyužiju, ale stejně vím, že budu chtít něco s pořádných trubek a v hezkém zpracování a že tak budu muset počítat s rozpočtem přes 10 za rám.

                                    Jinak ale jestli jsou veškeré úpravy geometrie v ceně tak to zase poklona, to tak často nebývá. Stejně si ale myslím, že kdyby byla možnost lepšího materiálu, tak by se třeba odhodlalo ještě více lidí.

                                    0 0
                                    • maajkee  

                                      Však Tina psala, že časem snad budou i lepší trubky.

                                      Já jsem magor, já nemůžu dávat do kola extra velký prachy, za půl roku bych to prodal a děsně na tom prodělal! :)

                                      0 0
                                  • scalar  

                                    Seš grand, litr a půl Tině, litr a půl pánovi na Slovensku…dvě stovky za lak…tři stovky za materiál :-)

                                    0 0
                                • maajkee  

                                  A především, on-one by byl o 1500 dražší, ale co je podstatný s nemožností vlastní geo, nejde vybrat barvu. Další skoro nejpodstatnější fakt, že inbread má zadní stvabu 444mm, a takovou 29ku bych raději už nechtěl.

                                  0 0
                            • Tina  

                              S pevnosťou zvarov a celého rámu si nemusíš robiť starosti. Tento výrobca je na slovensku známy hlavne dirtovými a street rámami. Produkuje napr. a pre poľský destroyer

                              Surová úprava je určená hlavne pre tých, ktorí chcú surový a industriálny vzhľad. Pre ostatných je možnosť si nechať rám nastriekať práškovou farbou.

                              0 0
                              • scalar  

                                U rámů pro Destroyer je uvedeno, že jsou z Cr-Mo oceli, to jsou tedy jiné trubky, než ty, ze kterých se vyrábí pro Werk?

                                0 0
                                • Tina  

                                  Internet znesie všetko ;) Myslím, že nikto nezistí či je to naozaj noname CrMo alebo HiTen.

                                  0 0
                                  • scalar  

                                    A bylo by to z nějaké noname obyčejné 4130 Cr-Mo oceli o moc dražší?

                                    0 0
                                    • Tina  

                                      To neviem, ale momentálne proste lepší materiál nie je skladom. Ale keď kúpiš iba jednu alebo dve už narezané sady tak je cena úplne niekde inde a rám nebude stáť 3,5tis Kč a nebudú možnosti geometrie na mieru. Materiál za lepšie peniaze musíš kúpiť vo veľkom množstve. Ani cena za materiál na 20 rámov nie je ešte veľmi dobrá.

                                      Momentálne sme však chceli v prvom rade ponúknuť lacný, ale pevný oceľový rám s možnosťou vlastnej geo za čo najnižšiu cenu. Výrobca nie je žiadny nováčik a rámy vyrába viac ako 20 rokov. Menová politika českého ministerstva financií nám to však dosť kazí a pravdepodobne sa cena tohto základného rámu v blízkej budúcnosti trochu zdvihne :( Dokonca tohto mesiaca však cenu ešte určite podržíme. A od února sa uvidí.

                                      0 0
                                      • scalar  

                                        S tou pevností si právě nejsem tak jistý, nelegovaná Hi-Ten ocel má jiné parametry pružnosti a pevnosti než Cr-Mo ocel.

                                        Jsem zvyklý ji vídat spíš na rámech nejlevnějších kol (Liberta, Velamos, Favbike)…prostě kola v cenové relaci 3–5 tis. Kč.

                                        0 0
                                    • Tina  

                                      Tento Hi-Ten materiál je rokmi preverený a určite spoľahlivý. Tiež som mohla napísať, že je to noname CrMo a nikto by nevedel či naozaj. Toto však nie je spôsob akým fungujeme. Čo je to za materiál som už písala v minulosti. Navyše to nie je len tak zvariť rám z nejakých noname trubiek niekde z čínskeho výpredaja. Čo keď nebude mať deklarované pevnostné vlastnosti a nejakému týpkovi sa po nejakom skoku rozpadne a ja budem čeliť žalobe za ublíženie na zdraví?

                                      Klame a podvádza sa dnes v toľkých odvetviach až ma z toho mrazí. Od predajcov ojazdených áut až po v súčasnosti najvýnosnejší biznis na svete, ktorou je výroba potravín.

                                      Ak by však mal niekto záujem viem dodať aj rám z kvalitných nerezových trubiek. Rám taktiež s možnosťou geo na mieru a varený u kvalitného renomovaného staviteľa. Avšak cena nerezového rámu by bola cca 12tis.

                                      0 0
                          • kubad  

                            :D

                            chápu

                            0 0
                          • Kubiczech  

                            Ok. Chápu to tak, že máš objednáno a dokud se ten tvůj verk neobjeví v bazaru, bude ve všech ohledech nejlepším bicyklem pod sluncem. Známe. (:

                            0 0
                            • maajkee  

                              Ale houby. Jak jsem psal, vždyť je to rám za pár kaček. Jako měšťák nebo zimák bude dobrej, já od toho narozdíl od jiných zázraky nečekám.

                              Prostě si chci jen vyzkoušet ocelovej rám, ideálně s pevnou ocelovou vidlicí. Když to chci na zkoušku, tak nebudu přeci kupovat rám za 20 tisíc od BeOne :)

                              0 0
                            • jIrI___  

                              .

                              0 0
                • jIrI___  

                  Hmotnosti Tina psala tady

                  0 0
      • Lister  

        Tady prakticky 100% souhlasím.

        Jestli měřil správně, tam má spíše kratší nohy ke svému tělu. Rám tedy nižší a delší. Vycházel bych z toho, co má doma.

        Místo horní rámovky by mne spíše zajímala hodnota reach, ale ta tam uvedená není. Rám mu nebude dlouhý, i když 600mm už je docela dost, zase to dává možnost nasadit krátký představec, což asi bude potřeba při tom uvažovaném úhlu hlavovky.

        Zadní stavbu prodloužit, protože do tohodle bez prohnutí zadní stavby pořádnou gumu asi nenacpe.

        0 0
        • VanVren  

          Na kolik to u nich přijde, smím-li se zeptat?

          0 0
        • maajkee  

          Někdo tam posílal foto a třeba RaR 2.25 se tam vejde. Tlustší pláště tam bude dávat asi málokdo. Každopádně každej mm místa navíc bude dobrej :)

          0 0
          • Lister  

            435mm nebo prohnout sedlovku (což bude asi problém).

            0 0
            • oddie  

              Že by neuměli ohýbat trubky? :)

              0 0
              • Lister  

                Musíš přizpůsobit celou geo, aby pak nějak slušně vycházela poloha sedla a to problém být může.

                0 0
                • oddie  

                  To je mi celkem jasné. Zkouším si představit, zda by se vešlo tu trubku prohnout do „S“, jen kvůli kolu, ale zachovat úhel vršku…

                  0 0
                • MlokCZ  

                  U rámu na míru máš ale daleko větší možnosti, protože předem znáš výšku umístění sedla.

                  Takže si můžeš dovolit i daleko větší prohnutí sedlové trubky, protože nebudeš řešit problém extra malého úhlu rovného konce sedlové trubky, který bude výrazně měnit předozadní polohu sedla dle vytažení sedlovky (s předem známou výškou sedla se to trefí bez problémů).

                  0 0
            • MlokCZ  

              S rovnou trubkou bych pak i na 435mm chtěl ještě direct mount přesmyk, jinak to pořád vyjde blbě.

              0 0
            • maajkee  

              Oni to maj řešený tím, že sedlová trubka je celkově jakoby předsanzená kousek před středovou osu.

              0 0
          • MlokCZ  

            To by mě zajímalo nějaké fotu jestli někdo má.

            Nedokážu si dobře představit kombinaci 428mm zadní stavba + 73,5° sedlový úhel + rovná sedlová trubka, jak se tam může rozumně vejít RaR 2,25 a to i kdyby se použil direct mount přesmyk.

            I na 435–440mm je potřeba pro rozumnou rezervu prohnutou sedlovou trubku nebo direct mount přesmyk, aby byla rezerva mezi pláštěm a rámem a i mezi pláštěm a přesmykem + vedením lanka.

            Pro jeho výšku bych ale klidně dal 435mm zadní stavbu, to je kolem 180cm postav podle mě takový rozumný kompromis (aby kolo byl hravé a současně se nezvedalo ve výjezdech na zadní).

            0 0
            • Tina  

              Veľkosť rámu 16,5", zadná stavba 428mm a plášť RaR 2,1"

              0 0
              • MlokCZ  

                Z těch fotek se nepozná jak to vyjde v té nejhorší situaci, tedy na nejmenší placce, kdy se přesmyk více přiblíží.

                Oproti rámu to vychází celkem ok, tam to asi vyjde i pro 2,25". Oproti přesmyku to bude horší. Po přehození jde přesmyk blíže a k tomu současně 2,25" je širší.

                U 440mm + trochu prohnutá sedlovka + přesmyk na objímce tam nemám žádnou velkou rezervu mezi přesmykem a 2,25 RaR.

                Ale jak je vidět z té fotky, tak v tomhle případě bude úplně jedno jestli bude 428mm nebo 435mm s tou rovnou sedlovou trubkou, protože přesmyk stejně přesahuje plášť už dost a posun o necelý 1cm dopředu nic nevyřeší.

                A ještě je otázka jak vyjde u 2,25" místo mezi pláštěm a lankem od přesmyku.

                Nejlepším řešením je kombinace prohnuté sedlové trubky + direct mount přesmyku, tam vyjde místa nejvíce.

                To ale nedělá skoro nikdo.

                0 0
            • Pac029  

              Nevim jak ten RaR, ale MK 2.2, 435–440mm, se 72o, horni presmyk, lehce bokem navarka na lanko a je to v poho. Ono na te oceli dost IMHO dela i to, ze ta trubka sama o sobe je o cirka 0.5cm tenci

              0 0
              • MlokCZ  

                Průměr trubky ale nijak nepomůže místu mezi vodítkem přesmyku a pláštěm.

                Já třeba nepotřebuju až tak velké rezervy s místem, nejezdím moc v bordelu.

                Jezdit hodně v bahně, tak bych už asi s rezervou mezi vodítkem přesmyku a RaR 2,25 spokojený nebyl (konkrétně reálných 56mm šířky, to se také může lišit případ od případu) ani na mojem Scalu 29.

                0 0
                • oddie  

                  Já mám třeba přesmyk se spodní objímkou, ta je dost daleko od pláště, to taky může pomoct. Mám jej tedy především z důvodu, že na to zmetku, co mám, vycházel smyk s horní objímkou přesně do navařeného očka držáku na flašku, jestli ujel stroj nebo se vožral návrhář nevím, ale tohle bylo nejjednodušší, jak to vyřešit…

                  0 0
                • Pac029  

                  Sorry tomu nerozumim, voditko se mi vzdy kryje uz s plastem, je rovnobezne bez jakychkoliv odchylek a nastavene dle klik a jejich retezove linky, tak mi prijde, ze je vzdy ve stejne poloze nezavisle na delce zadni stavby a sirce sedlove trubky, ani nevim, jak by tomuto pomohla navarka… tu je omezeni hlavne sirka zadni stavby a retezova linka ne?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Vodítko se nemusí vždy krýt s pláštěm nebo je to na hranici (tím myslím, že to nemusí být i v nejširším místě pláště).

                    Předsazené sedlové trubky (hlavně zahnuté, kde je možné větší předsazení) to dokážkou posunout celé hodně dopředu a když současně není super krátká zadní stavba, tak to tak vyjde.

                    Navárka určitě pomůže samotnému tělu přesmykače, to vychází znatelně jinak.

                    Jestli vyjde o trochu posunuté i vodítko teď z hlavy nevím, to bych musel přesně srovnat (to ale asi spíš ne).

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Mně tam taky u přesmyku ještě malý přezsah vodítka a pláště (2,25" RaR) vychází. Už je ale minimální a při větším předsazení už vyjít nemusí (Scale 29 má předsazení sedlové trubky jen malé).

                    0 0
                • Lister  

                  Máš pravdu, tohle může být problém někdy stačí málo a z fungujícího celku je najednou celek nefungující.

                  Na kole se stavbou 420mm jsme po změně z RR2,25 na MK 2,4 málem nedojel první vyjížďku – bylo mokro, bahno vše šlo z pláště přímo na smyk a následně i řetěz, který ke konci už skoro neřadil. Plášť šel dolů a nikdy se mi nic podobného už nestalo.

                  0 0
        • MlokCZ  

          Dlouhé to určitě nebude. Na 29" bych vůbec obecně dával kratší představec.

          Nohy mám jen o 1cm delší než on, k tomu i přes 182cm o 4,5cm kratší ruce (to ty moje extra krátké ruce).

          A vozím 17,5" rám s TT 600mm + 75mm představec a posed mám průměrný (tedy ani nějak extra sportovní, ani jak na židly).

          Při jeho délce rukou bych vzal klidně o něco málo ještě delší rám než vozím, ani 620mm bych se nebál.

          0 0
          • oddie  

            620 délku rámu mám já, o moc víc bych nechtěl, ani s kratším představcem.

            0 0
            • MlokCZ  

              To nic moc neřekne, když neznám tvoje proporce.

              0 0
              • oddie  

                Už jsme to kdysi někde řešili, hodně dlouhé ruce, celkově dlouhé nohy ale kratší stehna, čísla nepamatuju…

                0 0
                • MlokCZ  

                  To vím, ale nějak už ztrácím přehled kdo měl jaké, těch případů se tu řešilo už hodně.

                  0 0
    • frbiker  

      Super, díky za názory. Takže se to začíná rýsovat: Zadní stavba 435 , hlava nejspíš 70°, možná malinko zkrátit sedlovou trubku na 445 mm (17,5")a délka rámu asi 605 (610?) – krátkej představec je jasný, ten chci stejně.

      0 0
      • scalar  

        Jestli chceš krátký představec, tak dej tu horní rámovku 610mm.

        0 0
      • MlokCZ  

        Záleží co znamená krátký představec. Pro 75mm a uvedené proporce bych volil už 620mm.

        0 0
        • frbiker  

          delší než 75 mm určitě ne, délku rámu teda ještě rozmyslim

          0 0
          • MlokCZ  

            Ono tedy je ještě trochu zavádějící, že neznáme hodnotu reach.

            Já to tedy jen odhaduju z kombinace TT + sedlový úhel (srovnání s mojím rámem).

            Jenže když majkee píše výše, že je sedlová trubka předsazená, tak v tu chvíli se to komplikuje a TT i sedlový úhel jsou zavádějící.

            A o to více by to chtělo srovnat hodnotu reach.

            0 0
            • scalar  

              Taky záleží na tvaru a šířce řidítek.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ano, to souhlas.

                Doplním pro moje srovnání. Vozím spíše užší (62cm), takže mi nenatahují posed. Ale zase na druhou stranu vozím minimální zahnutí k jezdci (nejmenší co v podstatě v daném segmentu existuje).

                0 0
                • frbiker  

                  půjdou na to 710, málo zdvihlé a málo k jezdci (přesné úhly nevím) co mám doma

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak to trošku posed natáhne a až tolik nemusíš prodlužovat rám.

                    0 0
    • jecnak  

      Zrovna na zimaka nechapu, proc si nekoupit nejakou duralovou konfekci, ktera vazi o pul kila min a zpracovani nevypada jak kdyz nekdo ram vytahnul z popelnice.

      0 0
    • frbiker  

      Tak díky všem za názory a připomínky. Výsledná podoba teda asi bude: 435mm zadní stavba, hlava 70°, 445mm sedlová trubka a délka rámu 610. Na to představec 70mm a 710 řídítka. Povrchovka lesklej (průhlednej) komaxit…už se těším

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.