Přátelé, mám na cestě bike s touto sadou a to, co jsem tady četl, mě vyvádí z mé komfortní zóny… Je tady někdo, komu GX řazení funguje bez problémů…? Díky za stovky kladných odpovědí…
Přátelé, mám na cestě bike s touto sadou a to, co jsem tady četl, mě vyvádí z mé komfortní zóny… Je tady někdo, komu GX řazení funguje bez problémů…? Díky za stovky kladných odpovědí…
Dej hned AXS a budeš bez problémů.
Přesně, buď v klidu, GX Eagle není nic, co by nešlo snadno a rychle vyměnit :-)
Díky za nový úhel pohledu
Ano, neřeš a jezdi.
Nesmíš věřit úplně všemu co tady někteří na BF vyplodí. Proč s tim asi spousta lidí závodí? Protože je to krám a riskují nedojetí závodu např v Českém poháru? Až na častější rovnání patky GX Eagle fungoval synovi celou tuhle sezónu bez problému. Letos ji jedeme zvesela dál. Tak se toho neboj.
Např i v tomhle :-)
Dobrý! Díky!
To bude beztak fejk :D
Ono tady totiž neni vidět kdo to jak používá. Míchá se tu xc, trail, enduro; rekreační až po v podstatě profi závodní, lidi co se k tmou chovají citlivě, lidi co to prasí jen co to jde…
Ale pravdou je, že GX 11spd fungovalo trochu lépe. A lidi náchylný na zvuky sem tam musí ohýbat zub na 4. a 5. pastorku. A sem tam někdo vyrve kladku z ramínka…
GX mam jiz na druhem kole, predtim xt 1×11… U xt mi prislo vse takove blbuvzdornejsi, at patka, serizeni, bovden ci lanka… U GX mi take vse funguje, ale vse musi byt mezi 80 az 100% stavu. Takze menim preventivne, ne az se ojede ci tak neco. Tchan si jezdil celou dobu na 3×9… Pak GX a mel neustale problemy, tak si predelal kolo na 3×11, aby mel rozsah jako u gx… Takze jak u koho asi… ;)
3×11? To s tím vyjede i na panelák, ne?
Hlavně vyměnit ten krátký šroub na horní kladce za delší a je to pohoda. Pokud to tedy soudruzi ze Sramu už nepořešili.
https://s.bkfrm.cz/…nobiqgu8.jpg
takto :) fotka není moje, mám ji uloženou na jarní tuning, kdyby si chtěl autor nárokovat práva :)
Pořešili. Na nových prehazkach už je to jinak.
No a ke GX. Mám je na testovací flotile, asi na patnácti kolech. Upadla jedna.
Mám to na dvou GX 11s takhle odlišně, na prvni foto rozhodně více zavitu pro šroub.
Jo to už vypadá dobře
Pokud se závit vytrhne v plechu ramínka,máš jedno jak je šroub dlouhý.
Jenže s tim novym osazenim na novym ramínku je závit najednou 2× delší = je výrazně těžší ho vytrhnout.
U šroubu?
Vždyť to vidíš na tý fotce 1, na vnitřní části ramínka je osazení dovnitř ke kladce asi 2–3mm, dohromady teď ten závit v ramínku má cca 4–5mm, to už je dost
To už ano,zmátlo mě co psal lubosalbi.
No já ti teda nevim, není ta kladka na první fotce spíš jen špatně usazená nebo otočená, ještě jsem neviděl, že by mezi kladkou a ramínkem byla někdy taková mezera.
Hele, říkal jsem si to samé, rozebiral jsem to, studoval jsem to, ale prostě to tam takhle je, tak jsem předpokládal, že je to řešení onoho problému.
Je to ok, já dal akorát spodní šroub z ramínka na horní kladku, bez matky a drží to.
nn, na první fotce je to samozřejmě špatně usazený.
Jinak to tam prostě nešlo a i kdyby, tak na té druhé fotce je plech bez osazení… Ja ty ramínka snad znova rozeberu a vyfotim vedle sebe :-)
Nic nerozebírej, nefoť, Eagla znám dobře:) Ten vylisovaný kousek závitu, který trčí z ramínka má být zasunutý až dovnitř do ložiska.
No to by tam pres tu plechovou krytku musel projit.
vem to kladivem :)
asi špatná krytka, s malým otvorem. Mě normálně projde. Nejsem si jistý, jestli není pravá/levá.
No mrknu
jj, myslím, že na každé straně je jiná, už jsem se Eagle GX hazky po prasknutí horní kladky teda zbavil a nahradil ho Shimanem XT 8100
Mně funguje výborně a tiše. Celou sezónu bez jediného problému. Přešel jsem z 3×9.
Najeto přes 10tkm, střídám 4 řetězy. Na začátku cvakaly 2 zuby na kazetě, pomohlo přihnutí šroubovákem. Seřizováno za celou dobu jen párkrát a bez problémů. Jezdím nenáročné terény, lesní, polní cesty, max je singl pod smrkem, ale skoro za každého počasí. Nic jiného než 1×12 bych už nechtěl a to jsem se tomu zpočátku poškleboval.
Najeto přes 10tkm, střídám 4 řetězy. Na začátku cvakaly 2 zuby na kazetě, pomohlo přihnutí šroubovákem. Seřizováno za celou dobu jen párkrát a bez problémů. Jezdím nenáročné terény, lesní, polní cesty, max je singl pod smrkem, ale skoro za každého počasí. Nic jiného než 1×12 bych už nechtěl a to jsem se tomu zpočátku poškleboval.
Do tohohle terénu ideální :) Jinak nechci nikdy víc jak 1×11. Jen nevím, kde to za pár let koupím.
Na ebiky se to bude dělat ještě dlouuuuho. I letošní top modely jsou „jen“ 1×11, třeba Levo Sworks na 11spd X0.
Jestli chceš 1×11 Sram GX hazku, řazení a SUNRace 11–46 kazetu, vše jeté tak 1000km v moc pěkném stavu do foroty, tak se toho budu zbavovat.
Jestli chceš 1×11 Sram GX hazku, řazení a SUNRace 11–46 kazetu, vše jeté tak 1000km v moc pěkném stavu do foroty, tak se toho budu zbavovat.
Mám na Banditu 1×11 GX nad kazete XD a nešáhl jsem na to celou sezonu. Na Scandala jsem dal 1×12 Eagle GX a taky v pohodě. Ale Scandala nedrtím v lese.
Ale i tak dík, za nabídku.
Ok, já chci právě z 1×11 na 1×12. Takže 1×11 bude k dispozici.
Za těch pár let už bude třeba 1×12 fungovat.
Jo to možná jo, lesy už budou od kůrovce vytěžený…takže minimum klacků :) Ale problém bude stále stejný. Málo místa pro nepřesnosti.
Co na 1×12 nefunguje, mám na něm dvě sezóny, pomalu 8000 km. Vše treily, řadím jako prase kdy potřebuju, kdykoli, kdekoli. Mám s tím míň problémů než s 2×10.
Ano, takové příspěvky jsem si tady představoval! :-)) Díky!
Není zač, vůbec nepřemýšlím, že bych na nové kolo nebo na kolo pro kohokoli dal něco jiného než 1×12. Vůbec v okolí nevidím, že by šel někdo jinou cestou. Ovšem zde na BF se pár výjimek najde.
nemám takový nájezd, za sezónu lehce pod 3k, řetěz držím v čistotě a zkušenost úplně stejná – absolutně bez problémů
Možná blbá otazka, ale zuby na kazetě přihneš jakoby ven, že?
Díky
Ano. ;-)
Na starším kole mám XT, na novém GX.
Obě sady OK, rozhodně z toho nemám špatné spaní.
Určitě to není tak že je nutné něco hned měnit.
Obojí je spotřební zboží, které jednou budeš muset odměnit a až to přijde rozhodneš se pro to, co ti vyhovuje a čemu věříš.
Taky to tak beru. Maximálně bude AXS o něco dříve, no… :-))
Tak ono to jako funguje, jen clovek musi pocitat s tim ze to je tak na urovni Deore a nachylny na serizeni. Pokud by to neslo dobre prodat jeste novy, tak bych to jezdil dokud tomu neodejde clutch a pak teprv resil za co to menit :)
V podstatě ano, moje má cca 5000 km.
Jezdím v podstatě jen maratony, takže případné nepřesnější řazení toho moc neovlivní, na XC už bych dal novou.
No letošní Sudety byl po x letech extrém, takže je to pro GX pochvala.
Někteří komponenty odepsal úplně
Hele, a jak je to s tim šroubem na tu horni rolnu? Je to zapotrebi? Mam jedno gx 2018 konec a jedno 2019 a obe jsou stejny. Tak at vim, jestli to resit? Na jednom mam najeto 2tkm bez problemu, na druhem 0km. Nekde jsem cetl, ze staci sehnat imbusovy sroub se zapustenou hlavou M5×16mm. A zezadu dat uzkou maticku. Nejezdim zadne porno, obyc bajkovani… Diky za pripadnou odpoved.
Prý už to pořěšili, ale to jestli to máš ok poznáš jenom ty třeba dle fotek tady ve vlákně. No těch 10,– Kč bych do toho dal. Já to urval po 500 km na rovině, když jsem se postavil do pedálů.
normální spotřební materiál! Co tady furt řešíte za kokotiny?
Šaltr s cenou 2500 mě jako spotřebák nepřijde…
+1
500 km na hazku ti přijde jako akorát spotřebák? :D
Takze asi new sroub, co?
Podle mě mas pořad ten starej systém
Z toho to není moc poznat, dej to tam, máš klid. Nestojí to nic.
Máme to doma na dvou kolech, problémy se nám zatím vyhnuly. Takže „U mě dobrý“ :-)
Tak asi hotovo…v zelezarstvi jsem nechal 2kc. Origo uzke maticky nebyly, tak jsem brousil. Na spodni kladku ani nebylo treba.
Tak toto bych nemel odvahu zverejnit:)
A to proč. Že to má vošklivě udělaný, nebo že to dělal zbytečně. Ten Orel je podobně čistý…jezdíš vůbec? :D
Proste bych takove provedeni nemel odvahu nekde verejne prezentovat :)
A myslis, ze kdyz ted znam Tvuj nazor, tak to pujdu dat do TOP provedeni? Prdlacky… :) Jeste ze nejsme vsichni stejni. Ps: Kolikrat koukas jinym bajkerum na saltr z druhe strany? A jeste k tomu pod EAGLE kazetou, kde aby jsi videl na horni kladku, tak si musis drepnout? :)
Ja to samy. Evokuje to neblahe vzpominky na sileneho bolsevika. Brr
Proč ne? Mám to na new zimákovy, tam mi je vzhled putna, funkčnost na prvním místě. Ale pokud si mám dávat kolo raději bokem když někde potkám skupinu bajkerů, tak provedu,abych neurazil nevkusným vzhledem… :) :)
Pořád lepší tohle než někde rozbitý a několik km tlačit domů. Mě se podařilo to sešroubovat a dojet na ložisku domů, ale na horní části kazety 15 km nic moc.
Spodní nebylo třeba, ale máš hotovo a neuletí to.