• Dzanek1998

    Zdravím Vás přátelé,

    potřeboval bych od Vás poradit a rozsoudit zároveň.

    Chci si vybrat elektrokolo na cestování do práce (většinou cyklostezka, ale 30% cesty tvoří kopcovitá polňačka a kamenitý terén. kde bych využíval potenciál elektromotoru jako asistenta, v cenové relaci od 30 000 do 40 000 a vážně váhám nad dvěma adepty.

    První adept je kolo od značky KROSS, většina dílů Shimano, kapacita baterie 522Wh, elektromotor Bafang (32nm) nábojový motor v zadním kole

    Odkaz s detaily kola: https://www.mojekolo.cz/…t-1-0-522wh/

    Druhý adept je kolo od značky Crussis, kapacita baterie 468Wh, elektromotor Bafang M400 (80nm) středový motor uprostřed.

    Odkaz s detaily kola:

    https://www.axit.cz/…e-largo_5-6/

    Budu rád za jakkékoliv jiné doporučení popřípadě Vaše Postřehy

    Děkuji Vám

    Anketa: Kross Hexagon Boost 1.0 522Wh

    0 2
    • Jáchym 1  

      Žanku,že Ty si děláš p…l

      Ale je1.4. a tak se to může.

      2 0
    • Kouba_2005  

      Určitě bych volil motor ve středu, nikoli nábojový, Crussis se mi líbí i víc.

      0 1
      • Lance  

        Co je nábojový motor. Proč je ten ve středu lepší?

        0 0
        • Vrci  

          Nábojový je motor v náboji kola. Většinou zadního.

          0 0
          • Lance  

            Díky a ještě prosím vysvětlit ty baterky.druhy. jak má crussis tu hrubou trubku a pak ty baterky co jsou jakoby z vrchu nasazene

            0 0
            • Vrci  

              To je jen o vzhledu.

              Podstatnější je:

              od koho jsou články (životnost, vyrovnanost kapacity),

              jak jsou sehnatelný baterky na dnes pět let staré kolo,

              jaká je kapacita baterie,

              0 0
            • jeniiiik  

              Integrovaná, pokud má pitomé vyndavání, se třeba blbě dobíjí v hotelu pokud nemají zásuvky v kolárně. Navíc při skladování kola v nevytápěném prostoru není tak jednoduché ji na zimu vyndat a donést domů. Ale zase se většinou dá namontovat košík. Neintegrovanou vyndáš, kdykoli nabiješ i třeba v restauraci u stolu.

              0 0
    • Cavendish  

      Taky bych šel do motoru ve středu kola. Sám mám crossové elektrokolo Apache Kolla s motorem Bosch ve středu a baterkou na rámu. Se správnými plášti zvládne i terénní přejezdy.

      Jinak levný Bosch Active bývá celkem hlučný, Bafang M420 je zase velmi tichý a příjemný motor.

      0 0
    • Baf13  

      Hlas byl omyl, ale radši toto

      https://sport.bazos.cz/…10-se-29.php

      Vse jde časem upgradovat

      3 0
      • Cavendish  

        Velmi dobrá nabídka

        0 0
      • Dzanek1998  

        Děkuji za reakci

        Dívám se na další nabídky tohoto prodejce viz odkaz zde

        https://sport.bazos.cz/…-emr-427.php

        a tohle kolo mi za příplatek 3k přijde o mnohem lepší než Kross (motor a baterie Bosch)

        0 0
        • Kouba_2005  

          Bosch dobrý, ale chtělo by to novější generaci s větším převodníkem, tenhle malej se musí už z principu ojet mnohem rychleji. Novější generace bude ale zase o dost dražší :-(

          0 0
          • Jáchym 1  

            Ten motorovej pastorek stojí do 500,– Při včasné výměně řetězu vydrží 3 řetězy.

            To bych neviděl jako problém.

            Ale ty CX4 motory jsou výrazně lepší.Ale tam bude cena za kolo od 70 000,–

            jak píšeš.

            1 0
        • Cavendish  

          Já bych zůstal u toho Krossu

          1 0
        • Hedus  

          Určitě vezmi středový motor. Kross jsem prodával. Ten Level je jako základ super. Motor Shimano 8000, baterie úplně stačí. Je to lehké kolo a dá se jezdit v pohodě za své a pošetřit baterii. 120 km není problém. Časem jen vyměníš třeba brzdy, hazku. Je to opravdu parádní, lehké kolo a má už dobrou geometrii. Kross je také kolo od firmy s vývojem a historií, Ondra Cink na něm jezdí svěťák.

          0 0
    • Chlebovnik  

      Třeba napsat, kolik měříš, by neuškodilo.

      Už v úvodním příspěvku motáš dohromady 29" na S/M rámu 17" a 27,5" s Lkovým 20" rámem.

      0 0
    • Markony  

      Tady je jedno super https://www.bike-forum.cz/…elec-fizz-24

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      2 18
    • Tencovozikmin  

      Kup všechny tři a které ti sedne si nechej,ostatní vrať :-))

      0 1
    • Jano86  

      kolega se vozi na Krosse a rika ze to je nezmar…

      0 1
    • roman 3D  

      nechápu proč se o diskuzi o elektrokolech účastní ti co nemají k tématu ale vůbec co říci, e-kola už vedou v ptodejích a je to budoucnost, ideální mít staré šlapací a moderní éčko, příkladem je třeba Mlok a další

      5 6
      • Cavendish  

        Asi z toho mají nějaký komplex, nevím…

        2 4
        • roman 3D  

          ano, naopak by jsme se jim měli věnovat více, kámoš mé celkem velkou prodejnu a přemýšlí že se bude po sézóně věnovat výhradně éčkům protože klasický jsou hodně na ústupu

          1 5
          • Kouba_2005  

            Byl jsem nedávno v Progress Cycle v Hostivici a po pěti minutách chození po krámě se mě paní ptala, co že to hledám. Tak jsem jí odpověděl, že nějaký kolo bez baterky – tak to prý smolík, že jedině dětský. Jediná věc s beranama tam byla a taky to mělo baterku, jinak „kol“ mraky, krásně vyrovnaný jak vojáci, ale všechno elektro. Ty dětský ale parádní, krásný barvy, jednoplacka, lehký … myslím Woom jsem tam viděl, ale víc to nezkoumal.

            0 0
            • Modus2  

              Nijak zvlášť mě to netěší, ale neviditelná ruka trhu funguje i v oblasti cyklistiky. Kdo nenabízí éčka, jakoby nebyl.

              1 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 8
    • Krutas  

      Nevím proč se smějete postiženým lidem, oni proste nemůžou jezdit na normálním kole, tak si pořídí ekolo a vyváži svůj handicap. Jste zlý, to se fakt jako smějte i lidem na vozíčku?

      1 0
    • exxonvaldez  

      Tak pokud máme dnes přes 40 orientací, mutací,odchylek, třeba to Alžbětko nebo tohoto řízka, ekolo se prostě samo nabízí, nic proti.

      0 2
    • Pepe72  

      Proč se ptáš tady ? Přesně na tvůj dotaz je internetová stránk , kromě toho že nazývají motorku ekolem, tam píšou zajímavé recenze.

      0 2
    • roman 3D  

      chtělo by to na bf výhradně sekci elektrokola, takhle se tady montují do diskuze rozumbradové co na e-kole nikdy nejezdili a furt poukazují na to že ekolo není kolo. Já jsem čerstvě nechal odblokovat na 32 km/h, jsem zvědavej jak to bude na nutných občasných přejezdech po asfaltu odsýpat a o kolik bude 720 baterka se vybíjet oproti neodblokovaný

      1 4
      • Cavendish  

        Až to zjistí orm a cio :) navíc kategorie ,,Elektrokola” už je možnost vybrat při zakládání vlákna. Více asi nelze

        0 2
        • roman 3D  

          škoda no, koukal jsem na nakole a tam mají přímo témata s elektrokolama ale tako lehce turistický, tady Mlok píše zajímavý poznatky, já prozatím zas tak moc odježděno nemám ale letos to doženu, z party už mají éčka všichni a bude sranda

          1 4
      • xtonda  

        Kategorie elektrokola tady je ve fóru i v galerii, provozovatel fóra si tedy zjevně nemyslí, že to sem nepatří. Někteří jedinci to ovšem nedokáží pochopit.

        3 2
        • Chlebovnik  

          Vidíš snad, že by toto téma (o elektrokole) bylo umístěno ve správné kategorii – „elektrokola“?

          0 1
    • Sabulak  

      No, ať je to, jak chce, mohu poprosit o info ohledně prodejce ELS moto? Budu moc rád za zkušenosti… Věcí, co prodávají, poradí? Díkec!

      0 3
    • JaMull  

      Ahoj středový motor je určitě lepší volba. Radši si připlatit. I kdyby to měl být bafang M300, furt lepší jak zadní motor v náboji. Crussis nedoporučuju kvůli konstrukci zadní stavby a úzkým ráfkúm. To už je lepší LF s baterií 720Wh a motorem M420.

      Odkaz: https://e-shop.leaderfox.cz/…O000101.aspx

      LF mají kupříkladu ráfky široké 40mm. A rozdíl poznáš hlavně v servisu po několika stech kilometrech.

      Věci na které si dát bacha popisuju tady:

      https://youtu.be/CXWK4r6Cmc8?…

      Tak hodně štěstí při výběru :D

      0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.