Ahojte,
chcel by som vediet preco niekto nepreferuje karbonove riadidla, predstavec , kluky, … a este nieco?
Dakujem za odpoved
Ahojte,
chcel by som vediet preco niekto nepreferuje karbonove riadidla, predstavec , kluky, … a este nieco?
Dakujem za odpoved
Nepreferuju je kvůli ceně :). Jinak nevidím jediný důvod, proč karbon odmítat.
napr. preto ze carbon predstavec sa pri mojich kilach citelne kruti. ale inak mas pravdu.
to by mě zajímalo co máš za carbon představec ? :O)
ziadny, mam hlinikovy s-works s titanovymi srobami. skusal som carbonovy ritchey 4 axis. citelne sa krutil.
to bude tím že ritchey nedělá carbonový ale jen alu potažený carbonem a to je to na co jsem chtěl upozornit moc značek carbec představce nedělá a ty co je dělaj tak stojej opravdu raketu :O(
to je pravda ze cisty carbon to nebol.
mám čistý carbon představce a nekroutí se , ale jak píše Roud stojí ranec
Pravda je takova, ze karbon dily v naproste vetsine pripadu nemaji tak dobrou tuhost jako hlinik. Nekde se to hodi (viz sedlovka nebo vidlice), nekde je to fuk viz sedlo a nejaky doplnky a nekde je to spatny, viz riditka, predstavec a kliky. Navic specialne u predstavce jsou karbony casto i tezsi jak hlinik, takze tam bych karbon urcite nebral.
Kliky jsou kapitola samy pro sebe, protoze u karbonovych je obrovsky rozsah co se kvality tyce – je mozny sehnat takovy, ze jsou tuhosti naprosto k hovnu (pod urovni klik typu Veloce nebo SH 105), ale i takovy ktery odpovidaj zavodnimu vyuziti. Tam nezbyva nez najit nejaky test a smejdy vyloucit – to se tyka i hliniku – klasika byly kliky Tune Big Foot, ktere sice staly 15.000 a byly lehoucke, ale tuhosti to byly prakticky nejhorsi kliky na trhu (i taiwan za 800kc byl funkcne lepsi).
Ale prd s prominutím ale meleš tu sračky :O(
asi tak
Tomu rikam konstruktivni prispevek
Nechtělo se mi to rozepisovat ale ok vezmu to bod po bodu
sedlovka- neni problém sehnat sedlovku tvrdou jako šutr např. ritchey WCS nebo naopak krásně pružící např easton
sedla u nich je práce karbonu dost znát např. speedneedl
rodla – zřejmě si nikdy nevozil např scandiový nebo nějaký jiný rodla ze kterej tě pak akorát pěkně bolej tlapy u carbonovejch je sice tuhost o něco menší i když taky se daj najít kousky tvrdý jako šutr ale pohodlí pro ruce je zas uplně někde jinde
pžedstavce- v carbonu je skoro nikdo nevyrábí většina na trhu je alu potaženej carbonem nebo nějakou pleteninou a ty co jsou opravdu carbonový stojej ranec nvm kolik jsi jich měl v ruce ale tipuju že minimum
kliky – jde o to po čem šáhneš ale kvalitní carbonový kliky budou min na srovnatelný úrovni jako jejich alu kolegové (bude dost záležet i na použitý konstrukci toho co porovnáváš a na cenový hladinbě)
Jsi to asi moc dobre necet.
Sedlovku vubec neresim, tvrda jak sutr neni zadna a karbon uz tuplem ne.
Speedneedle je zrovna dost tvrdy sedlo a minimalne u nekterych modelu nejsou lyziny full carbon. Navic je to uplne fuk, jezdim i total carbon sedlo, ktery je fakt ‚jak sutr‘ – ma ovalne karbonove ‚oversize‘ lyziny ktere nepruzi prakticky vubec a jezdi se na tom dobre.
Riditka – na pohodli kaslu, nejsem turista. Chci maximalni prenos sily.
U predstavcu je jeste 1 typ, a to lepenej predstavec alu-carbon-alu, nicmene taky nic moc. Mel jsem na kole full carbon predstavec Ax lightness Zeus – vazil krasnych 70g, ale kroutil se jak had a nakonec prasknul v objimce u vidle. Na reklamaci mi napsali, ze jsem na nem asi jezdil moc tvrde a ze novej neposlou a prachy nevratej – ale ty jsi fanousek carbonu, mel bys ho mit.
Kliky – napsals to co ja, kvalitni = kvalitni.
Jak jsem psal zkus si klidně tu WCS je fakt neskutečně tuhá…
Jinak píšeš tu dost velký protiklady na jednu stranu tu píšeš že chceš max přenos síly a koupíš si zeuse buď seš magor nebo nevíš co chceš aneb jeden z nejlehčích gramařskejch silničních představců (nepamatuju si váhovej limit) si na kolo nikdo normální nedá…
Jinak doporučuju ti ozkoušet nějakej tuhej carbon rám myslím že budeš trpět jako pes hehe
Když už tu řešíme ten přenos síly šoupni jsem fotku svýho kola tipuju tě na nějakou gramařskou úchylárnu hehe :O)
Neni to zas takova uchylarna, ram carbon Bianchi 928, Duraace, riditka Deda hlinik, prestavec ted uz Syntace hlinik a zbytek ruznej carbon.
Ten predstavec byla kravina, ale zvedavost cloveku neda, kamos ma brzdy ax lightness a brzdi slusne i na carbonovych rafcich, tak jsem tomu dal sanci :D
třeba syntace hliníkovej představec mi přišel jako žvejka :O( jinak je něco jinýho vozit carbon věci na silnici a na biku tam jsou ty požadavky na výdrž a jejich vlastnosti dost umocněny…
No tenhle zvejka neni, i s riditkama jsem spokojenej, jedny z mala co sezenes 46cm a tuhy jsou supr, i tvar oblouku mi sedne.
Blby je, ze kdyz jsem toto doladil, tak jeste vic vynikne bocni pruhyb ramu kdyz jedu ze sedla :( Mam skoro ‚top class‘ karbonovej ram, ale ta bocni tuhost mi pripada slabsi jak u staryho RB 1400 co mam jako zimaka. Pohodlnost je ale uplne nekde jinde, Bianchi je zehlicka a hrbolatej asfalt skoro necitis, i diry typu zeleznicniho prejezdu to pekne prejede – proste ram delanej na zavody 250km – do nasich pomeru kde se jezdi do 120km je mozna to RB i lepsi – sice cejtis kazdou nerovnost, ale ty 3 hodiny se to da vydrzet.
Nejdřív napíšeš, že mele sračky a pak napíšeš skoro to samé.
Ale prdek jen jsem upřesnil že se daj sehnat komponenty který budou měkkčí než ale ale i tužžší ale že je to zas o tom vybrat si správný vlastnosti pro každej komponent…
tak řídítka proto že: jsou tužší, nezohnou se po každém pádu jak hliník,karbon se neunavuje, je to lehčí, a skoro aji levnější když si to člověk sečte
sedlovka proto že nádherně pruží, je lehká
sedlo- protože je lehké a nádherné:-)
„chcel by som vediet preco niekto nepreferuje karbonove…“ :)
aha no jo no:-D jsem nesvůj, dneska jsem poprvé přetrhl řetěz, ocelový:-D
karbon nebrat praská to
hliník nebrat praská to a zohýbá se,
karbon jsem ještě nezlomil ani nezohnul:-D
A ram?
Cela tato tema ma zaujima, pretoze 99 percent cyklistov chce mat karbonovy ram ale ostatne komponenty uz skor hlinik.
jak víš co chce mít 99% cyklistů?
Ano, to mas pravdu.
Ospravedlnujem sa za moj zly vyrok.
Tvůj nick mluví sám za sebe…
já je preferuju na kvalitní carbon máš klidně 5–10 let záruku a na rámy klidně celoživotní,,,,
karbon nebrat rozlepuje se a praská !!!
na tos přišel kde já myslel že se rozlepujou jen spoje carbon hliník :O) a při doživotní záruce na rám v tom nevidim problém hehe :O)
třeba tady :-)
A ty nemas nemas na svojich bicykloch karbonovy ram?
Mal si cestny bicykel KUOTA a ten mal karbonovy ram.
:D A ty se mu divíš? Karbon je úplně na hovno, vždyť to musí prasknout když poprvý spadneš…
praskl
Takze ty si absolutne proti karbonu?
na 100% nic karbonového mě na kolo nesmí :D
ani sedlovka, ani sedlo, ani řídítka, ani představec, ani kliky, tfuj :D
to mě už zas nic hliníkového na kolo nesmí:-D
ráfky? představec? vidlice? máš toho z hlíny na kole kopec :D
boužel
aha tak proto máš alu rodla potažený carbonem na tvym koel prakticky nic carbec neni bu´d je to alu potažený carbecem nebo laminát aneb vítej do reality LOL
:-D a život zničený.
to kolo co mám v profilu už už vubec nevypadá jak moje kolo:-), ten hliník portažený karbecem jsem zlámal(********* kliník) koupilj jsem celokarbon, sedlovku mám taky celokarbon s titanem, sedlo taky celokarbon, časem rám atd:-)
To je ta Čína na bazaru?
ale tam trocha carbonu na laminátovém jadru fakt je :D
no laminátu asi těžko, spíš skelé vlákna, jako všude u všeho
a skele vlakno je co když né laminát?
vlákno ze skla:-)
a laminát je podle tebe co? taknina ze skelného vlákna pojená pryskiřicí, ve finále je to o tom vláknu
nevím to mě nezajímá:-)
to by mělo když 90% tvých řídítek je z tohoto matroše :D
A když z toho chce ještě rám a spoustu dalších komponent, jak tady psal.
mě je to jedno, kdybys o tom něco věděl tak víš, že skelná vlákna mají skoro stejné vlastnosti jak karbon, akorát jsou o trošičku těžší a o hodně levnější
:-) Tak to pak jo.
no je fakt že to i stejně vypadá kromě barvy teda :)
Nedá se obecně říct carbon je lepší a skelné (nebo jiné) vlákno je o něco horší. Je spousta výrobců carbonových vláken s různými mechanickými vlastnostmi (skvělými i horšími). Obecně ale platí, že záleží na kvalitě výroby (platí pro všechny kompozitní materiály) při spojování vlákno- pojivo a pak dále při výrobě- konstrukci konkrétního výrobku. Největší výhoda tohoto materiálu je ta, že výrobce dokáže udělat (pokud to umí) výrobek s vlastnostmi které požaduje (např. rám z carbonu Specialized Roubaix bude pohodlný a bude tlumit rázy a naopak rám na časovku Specialized Shiv bude maximálně tuhý bez jakýhkoliv ztrát výkonu ale také méně pohodlný). Stejně tak sedlovka může pružit, nebo se vůbec nehne! Udělat takto rozdílné rámy z oceli nebo duralu není možné. Další výhodou je samozřejmě váha a velmi pozvolná křivka únavy materiálu. Za mě carbon ano, ale kvalitní a od osvědčených výrobců!
jn, kámoš má ten rám od číňanů už asi víc jak rok a v poho, a to když jsem spolu jezdit tak děláme pěkné hovadiny:-D
Neříkám, že rám od Číňanů musí být špatný. Ale otázka je zda má vlastnosti kvalitních značkových rámů. Záležitost výroby a konstrukce je dost alchymie. Dalším parametrem je kvalita bezpečnosti. Od některých výrobců je možné získat záruku třeba i 10let (někde doživotní). Kde je u úplně neznačkového rámu koupeného někde na ebay záruka, že rám třaba ve sjezdu nepraskne? Kde budu pak za xlet shánět výrobce?? Nejde jen o cenu rámu, ale i o případnou újmu na zdraví.
njn, tak ono to je MRX akorát bez nálepek…
taky je otázka jestli za rám dáš 8 000 nebo 18
Já ale netvrdím, že tvůj rám je špatnej. Nejezdil jsem na něm a možná bych to ani nepoznal (možná ale jo, protože pár cabonových kol jsem už jezdil- první cca před 13lety). Moje reakce se týkaly kompozitů obecně. Osobně se mě osvědčil kvalitní MTB hard duralovej rám s FSA carbonovou sedlovkou s velkým offsetem (skvěle tlumí). U fullů taky dural (50tis za carb.rám nedám)a váhu doženu komponenty. U silnice šetřím na carbonový Trek Madone OCLV.
no já mám hliníkový MRX, váží 1350g ale je to *****:-D zadní stavba se mi zkroutila, tak už měsíce laboruju s tím jak vypilovat patky aby tam kolo sedělo rovně a jízdou se zase nevracelo do špatné polohy
zkroutila pádem jsi zapomněl dodat
to bych neřekl
tyjo ty jsi jediný komu ten rám váží 1350g, každý který jsme měli na krámě my vážil o 400g více.
no tak dobře kecám, váží 1355g
s tou první částí věty souhlasím:-D ani bez laku a těch debilních polepů by nebyl tak lehký.
tak máš asi blbý rám:-)
a kde mas zaruku, ze ti ve sjezdu nepraskne ram od renomovanyho vyrobce? mas akorat tak zaruku, ze ti da novej
Jistotu nemáš nikdy s ničím. Ale když porovnám třeba Trek, kterej vyvýjí vlastní carbon od r.91(vlastní vývoj materiálů, konstrukcí, výroba a výstupní kontrola) a k tomu noname z Číny (kde nevýš kdo-jak-kdy), tak mě přijde že riziko u zaběhlejch dodavatelů je menší. No
name auto z Číny bych taky nekoupil…
a třeba křuplý BMC Vokra na Malevilu nebo Hartlův Kellys rozložený ve sjezdu na Beskydu jsou prostě ty přehlídnutý špatný kusy…
a to jsou jen ta fakt případy kdy to kolabovalo hodně. Přeražený scale Scanie nebo authory u patek od Alpine radši nepočítat. Sem tam nějaký SJčkou sedlový/rámový, Treky v prodloužení sedlový trubky.
na to kolik jich jezdí to jde ***** na můj vkus příliš. Ale zase elita a top hobíci tomu nakládají za hranou toho na co je to dimenzovaný
Ono is podle mě nevybereš loni na sporlifu jsem řešil sborcem co mi dělá cannon ve spojkách a jak jsem byl překvapenej když mi odpověděl že už má třetího sparka na reklamaci bohužel už jsem viděl i epika na kusy :O(
nemáš na to mentálně???
jojo, potřebuju širší, 660mm
ot mi ukaž sedlovku s titanem hehe :O)
titanová šroub v sedlovce vole nééé :D
http://www.tandem-bike.cz/…c-34–9–400mm
minimálně titanové šrouby to má:-)
mám tu samou jen s jinym logem a myslím že titan bys na ní těžko hledal heh :O) jo ty šrouby možná ale ta kvalita titanu bude prachbídná :O( a ta cena je k smíchu pells ji má za polovinu hehe :O)
hm:-) všecko to seká čína a jen se na to lepí jiné značky:-)
tjn al jen tak proprdel pells to prodává za polovinu a tím že ta moje je v rozumnym rozměru tak váží o 40–50g míň než ta mrx hehe :O)
MUHEHE : http://www.pells.cz/…objimky/cr4/
:D
kolik stojí, taky 2300 jako MRX? :D
1300,–
mrx se da koupit levneji nez ten pells :)
tak on i pells se dá koupit skoro o 40% levnějc než je ofiko cena na stránkách hehe :O)
Za 2300 by je tenhle carbon měl mít ze zlata.
jo já ji měl cca za 800
jen tu ne mam ji v 27,2 a je to strasne blato se to krouti na vsechny strany… tak jsem z toho vzal jen ty vrchni „motylky“ zbytek lezi ve skrini mozna ji dam na silnici kde nebude tolik vytazena jeste uvidim…
Ale prdek ty kecko xD xD xD pod tvejma 60 kilama nemůžeš nic cejtit nebo na tom musíš rajtovat jak vietnamská děvka xD
Tý Vietnamce by to ale mohlo dělat dobře :D :D
vietnamky u toho hlavně kvičej jak prasata ale nvm kolik lidí tu šukalo vietnamku :O)
To vim jen z vyprávění, ale vypravěči se v tomto shodují :D
ty a ještě někdo???
mno myslím že pármilionů lidí by se našlo :O)
jak rikam mam to vyzkousene a sla z kola pryc…
ale zas 27,2 400mm vytazena k maximu a 75kg
vozím 27,2×350mm ne uplně na max zámek sice neni nejtužší ale rozhodně v kategorii těhle sedlovek patří k tomu lepšímu a nepozoruju nic co by mi nějak vadilo při jízdě a to mám skoro 90kilo…
tak mi to treba vadilo hodne proto jsem ji sundal… a to tuhost ramu kol… nepoznam vubec… tohle byl ale fakt extrem…
měls to víc dobejčit vydrží to celkem kotel :O)
tuhost kol nepoznáš do okamžiku něž ti to někdo názorně předvede, pak to budeš vnímat taky :D
nikam a za nikym se nezenu takze pohoda :)
nejde o hnaní, ale jde o to aby kolo jelo kam chceš a nemusel ho přemlouvat :D
pššššt to je tajemství opravdovejch bajkerů :O(
tak jako i pevna osa by se mi libila ale co nadelam prachy zatim nesru ale az zacnu tak si jiste nejake lepsi kola poridim… :)
zatim dooufam ze preziju aspon 2 sezony s tema zlatakama od TJK a tema hope/archama co mam…
Ty seš srandista :D
jinak jsem zvědavej co budeš říkat až rozstřelíš carbec ráfek v ceně 10–20 litrů za kus eheh :O)
ale zas takove rafky jsou dobra vymluva proc nemuzes jet wales :D
rafek je to poslední o co mám na Walesu strach tam není moc rychlost na rostřelení, i když netvrdím že by to nešlo :D
pokud se muze vymlouvat na kliky tak muze i na rafky ne ;-)
ja v rychlebkach klikou neskrtl ani jednou ale malem znicil predni rafek…
v Rychlebkách nahoře ani jednou, a u potoka 1–2 každé kolo :D
kolem potoka jsem nejel…
ale jak jsou ke konci sjezdy… tak prvni jsou ty skoky coz je pohoda… ale pak takove vlnky ( pred tou zidkou za kterou je par schodu ) tak na jedne te vlnce jsem se plny euforije odrazil ( jo jsem blbec nevidel jsem doskok :D ) a v celkem slusne rychlosti a ze slusne vysky jsem to zapichl prednim kolem do protisvahu vidla nadoraz plast ven z patek, mliko ven a poradna prda do zapesti :D
myslim ze kdybych mel cresty nebo alpiny ze by se jim neco mohlo stat… jsem rad ze to archy vydrzely :)
noxi já se na nic nevymlouvám příští rok tam velice rád pojedu to jen ty jsi měl hubu plnou řečí a pak ses zalek jen na rychleby s hradečákama hehe jinak je pravda že carbec ráfek bych si na rychleby opravdu nevzal :O(
mě akorát sere, že jsme se nějak minuly, byly jsme tam stejný den :-(
tjn hele příští rok tam máme naplánovanou akcički na tejden písnu ti na FB a pošlu link třeba se tam objevíš :o)
jj příští rok se tam chystám častěji
oki určo se nějak domluvíme :O)
a pinďoura jste si tam nepoměřovaly???????
jo Kubad ho má kratšího ale tlusčího :O)
uz jsem ti rikal ze jsem si kvuli tobe ted zacal delat ridičák :D
chceš se přidat k mýmu fanclubu ?
bych tam nezapadl nejsem tak tlusty jak dotycna… ;-)
a mentálně na to máš???
že se vubec ptaš… :)
je proto vozí carbec sedlovky rodla sedla carbonový páky atd. xD xD xD dělá si z tebe kozy vole…
:D si najdi jeho vlákna a budeš si je dělat taky :D
já je znám ale snažím se na něj bejt hodnej xD
LOL xD
škoda já už jsem si tvůj nick nechal vytetovat naprdel xD
nauč se řadit příspěvky :D
prizpevek je zarazeny dobre jen si pri tetovani v photoshopu spletl nicky :D
hmm jenže tohle neni photoshop :O)
oki v rychlebkach mi to ukazes :o)
Vy o Rychlebkách akorát povídáte… (:
to spíš ty mě ne ? :-o
kurnik nějakej šotek se mi sem vloudil :O)
jenže já nejezdím na bouranym rámu se 130–150 kilama muhehe :O)
muhheh na tvuj stačí 95kg aby 2× odešel :D
nemám probl=em s tím mít každej rok novej rám a problém je se spojema alu carbon u celokarbonu bych neměl strach ( aspoň u nějakýho kvalitnějšího) :O) jinak vozim rodla sedlovku sedlo kliky a bůhví co ještě v carbecu a vše ok a to i po mnoha pádech ale to ty moc dobře víš :O)
muhehehe si řekněm až budeš v létě zase 3 měsíce bez kola :D
proč bych byl reklamuju přez zimu :O) jen počkej si povíme až se pod tebou rozloží ten titan xD
už reklamuješ?
:D
ještě ne ale chystám se abych ne láto měl novýho ultimata xD
:D
Na celokarbonovým Scalpelu jsem jel na testu, o cca 2 hodiny pozdějš se zjistilo, že má prasklou zadní stavbu :D. Jojo, taky bych se toho nebál… (Popravdě to docela podkopalo mojí důvěru v kvalitu značky Cannondale)
u starýho scalpela to byl bohužel rpbléms dna všech generací ale u novýho celokarbec by tenhle problém už měl bejt norpoblem já mám na 09 ±10000km a pořád je v kuce ale už je vidět prasklina na laku :O(
Jojo, jel jsem 2011, to bude tím :D.
potom je to průšvih :O(
podle mě dneska systém scalpel už nemá smysl, ale marketingově to je stále silný to jo.
proč by neměl v současnosti je to nejlehčí použitelnej full ale je pravda že zaspali s tlumičem zasloužil by nějakej inteligentní systém :O(
ta váha je na úkor použitelnosti.
proč by byla ? dřív se závodilo na horších paskvilech a nevidim nic co by na tom nešlo zajet (v daný kategorii pro kterou je to určený) :O)
to je to slovo – dřív. V době, kdy nebyly karbony a 29" kdy se jezdily 1,7–1,9 nabušený pláště. Tehdy měl scalpel smysl.
dneska v době systémů typu epic, zamykání twinlock u scotu a podobně už to kolo nemá tolik prostoru kde vyniknout.
Jede to pěkně to rozhodně, ale jen v rámci fullů s otevřenou zadní stavbou. Už Epic tomu zle šlape na paty a zamčený Sleek, 96 a jiné karbony kolem 2kg jedou stejně, v silovém XC nástupu i líp. Ale s tou výhodou, že je v terénu otevřeš.
největší nevýhodu vidím osobně ve sjezdu, kdy scalpel kope. Pořád méně než HT, ale o žehlení jak ho chápe kategorii 100mm XC fullů se bavit nemůžeme.
uznávám, že 30km testovací smyčky není plnohodnotný základ pro srovnání. Je to prostě můj pocit, bez ohledu na navíc přemrštěnou cenovku.
takže zbývá 300gr váhy, kde exceluje. To není moc, uvážíme-li cenu.
však sem psal že je škoda že nedostal nějakej inteligentní systém typu epik :O( a cena nvm kde žiješ ale to co stával dřív samotnej rám za to koupíš dnes celý kolo nedávno jsem v kameňáku viděl nový scalpela v carbonu s alu lefty a ± střední třídou komponentů za 70 bez slev což je cena možná i nižší než u spešlu za epika :O(
Asi proto, že se zdvihem 80mm při 2cm sagu jsem to při jízdě pohodlím sotva rozeznal od flashe :D. Na druhou stranu jede fakt pěkně. Možná kdyby se dal vyšší sag, tak to začne bejt citlivý, ale zbyl by už tak malej zdvih, že už by to Flash s tou jejich pružící sedlovkou možná i vyrovnal :). A o trochu míň ztlumený rázy do šlapání už by mně osobně za těch 800g dolů stálo určitě.
tak původní scalpel měl 63mm a taky to fungovalo takže bych o to neměl strach jinak je něco když to projedeš na testovačce a když to máš doma a můžeš si pořádně vyhrát s nastavením je to v podstatě už spíš softail ale pořád váží tolik co průměrný HT …
Fungovalo… I Scalpel je super chrtí kolo. Ale v okamžiku, kdy je suprově pohodlnej Flash o 800g lehčí a Scalpela dali na 80mm už podle mě pro většinu využití ztrácí smysl.
čas ukáže jak dobrej to byl krok taky mě překvapilo že snížily zdvih :O( třeba spark šel letos opačnym směrem a navýšil zdvih na 120mm… jinak flash patří mezi top v HT spousta top rámů jako trek atd se běžně pohybujou na hranici 1300–1400g a ve srovnání s tím vzít za tu cenu scalpela kterej bude mít o 100g víc ale i o 80mm vzadu víc bych to viděl jako jasnou volbu…
trek nevím, ale dá se vybrat v solidní nabídce HT kolem 1100gr v Lku s lakem :)
dá se sehnat i lehčí ale je to o tom co chceš za značku atd a co čekáš že to vydrží :O)
Nový Treky pod 1200g v L-ku, moje 2009 9.9ka má 1260g. Ale jasně, proti Flashi je to bída. Ale tak když už srovnávám Scalpela, tak s Flashem, ne? ;-)
to neni tak jednoduchý ukaž mi jinou značku která má takhle lehký HT a fulla cannon je vyjímka max ještě scott je na tom dobře…
Merida ;-)
Merida nedělá kola podívej na jejich stránky www.merida.cz většina věcí se hodí max tak na hajz nebo na hovno :O)
ale no tak. Doufej, že nepřijde doba, kdy bude Merida dělat Cdale rámy :)
hezky se rozlepil :-)))
Pokud ovšem po tom rozlepení neskončíš na vozíku,jinak za mě taky karbon.
Mě by zajímalo, zda se rozlepují bezplášťáky od Josepha de Sachse. To je otázka pro všechny, kdo do toho trošku vidí !
nabízel jsme joskoj laboratorní testy jeho kol bohužel se toho zalek:O( PS: klidně bych to udělal zadarmo :O)
Chci se zeptat co je doživotní záruka na rám, není to jen hezká reklamní fráze, nemají výrobci někde maličkým písmem napsané např.životnost rámu je 5let nebo je to jinak, chápu že asi málo kdo půjde reklamovat 10let starý rám ale?
některý lidi vyreklamovali i desetiletej rám ale jsou to spíš vyjímky :O( ale pořád lepší 5let záruka než dva :O)
jo o tom žádná ale spousta lidí se ohání že mají na rám doživotní záruku a přitom jsou třeba druzí majitelé to myslím taky hraje roli tak jsem chtěl jen vědět jak to je
je to složité a u každé značky trochu jinak, vyreklamovat 5 let starý rám už je většinou problém. jinak většinou platí na 1 majitele, ale to se blbě prokazuje kdyý má doklad kde není jméno :D
já tam jméno mám (Canonndale)
chudáku cannondal je ***** :O(
prdni sem foto originál C zaručáku, tam je to popsané, já mám můj v kanclu a nepamatuju si přesně jak je to formulované
zítra to klidně najdu ale dneska na to seru :O)
jo je tam jméno adresa tel.č.v té knížce co slouží jako záručák a o záruce na rám tam je napsané mimo jiné že je doživotní že se vztahuje na prvního maj.a spousta dalšího
nevidím problém pokud předchozí majitel neni ***** určo se neni problém domluvit aby ti to vyreklamoval za nějakou odměnu :O)
asi jo ale už je to komplikovanější
tjn ale pořád lepší jak vyhodit rám do popelnice: O)
tak ono většinou neni problém domluvit se s reklamací s prvním majitelem za nějakej bakšiš :O)
kua inac pises ja dilino. az teraz pozeram " preco niekto nepreferuje karbonove riadidla, predstavec , kluky", uz komplikovnajesie sa to povedat neda?
koupil jsem vsechno karbonovy co bylo k mani na karbonoveramy.cz, nejsou na tom zadny napisy, cena dobra, po dvou letech zatim nic neprasklo
zaprvé běž s tou reklamou někam a zadruhé proč to kupovat od tebe když na tom máš 100% marži ?
já kupuju na ebay je to tam tak o 50% levnější:-)
Chytrej kluk :O)
to každej kdo není dement
jn
nebo každej komu nebylo 18 ;) Ale máte pravdu ebay 4ever :)
na co potřebuješ 18?
Třeba na registraci?
?? pokud vím tak 18 mít nemusíš:-)
JSesš na ebay? Jestli ano, máš při registraci potvdit, že jsi dovýšil 18-ti let ;) Vím, že jeden kamarád z toho měl nějaké opletačky (sice to bylo přes aukro, ale i tak)
na ebay nejsem protože nemám čas se registrovat, ale objednával mi z tama kámoš kterému je o rok míň:-)
btw, ebay není aukro takže bych se toho vůbec nebál
No právě, že to neí aukro, o to bych se bál ještě víc (: mě stačí jak se kontroluje síť např. na googlu, takže si radši zahrávat nebudu ;)
a co ti může kdo udělat:-D určitě tě za to nezavřou a ostatní bych neřešil…
jsou tam registrovaných miliony lidí pod 18 a ža by našli zrovna tebe, a ještě z ČR je téměr nemožné:-D, protože tam budeš jen kupovat
Jasně, jenže stačí jen když si zapomeneš vyzvednout balík (nebo nějaký jiný problém s dodáním/objednávkou) a hned si začínají zjišťovat informace… Potom platíš nějaké pokuty a balík ti nedají. Navíc ebay má pobočku i v ČR ;)
Jak se kontroluje síť na googlu?
Konkrétně na chromu na tebe najdou úplně vše co si hledal… :)
Můžeš to něčím podložit nebo je to klasika jedna paní povídala? :) Jinak nedělám si iluze, dneska je mapované v podstatě úplně všechno.
Podložit přímo nemůžu protože ITéčka (převážně sítě) dělám teprve třetím rokem, ale jeden náš učitel dělal čtyři roky právě pro google a to, co nám o nich vyprávěl je docela tragický… takže OPERA 4ever :))
Takže je to opravdu ta agentura JPP :)
najdou to i v jiných prohlížečích a nemusí to být jen prohlížeče, dneska každý web sleduje návštěvníky. Bud na základě cookies nebo serverových logů, když máš cookies blokované :) a oni na to mají nástroj (Omniture třeba). Držet databázi párovaných hledání s IP v čase je pro vyhledávače snadný. Přiřadit si ke konkrétní IP uživatele jde taky a nemusí to být jen od providera