Zdravím všechny, měl bych dotaz zda-li je opravitelné poškození zadní stavby karbonového kola zřejmě tam praštilo něco kovového. Jsou tam takové jako jamky.
Případně uvítám doporučení na šikovnou firmu v Praze a okolí.
Zdravím všechny, měl bych dotaz zda-li je opravitelné poškození zadní stavby karbonového kola zřejmě tam praštilo něco kovového. Jsou tam takové jako jamky.
Případně uvítám doporučení na šikovnou firmu v Praze a okolí.
Kola? To je nasledek virivych proudu.
Tohle je jen estetika, pokud ti to nevadí po vzhledové stránce, vůbec bych to neřešil, funkčně to nic neovlivní..
Máš pravdu ve všem jen ne v tom , že pokud mi to nevadí – a to bohužel vadí tak proto, že jsem detailista bych to rád nechal opravit.
neopravitelné → vyhodit
Tohle vypadá pouze na lak. Dej sem lepší foto, na těchto to není téměř vidět. Jinak kolo je Domane+ LT?
Není to jen lak jak jsem napsal je to jakoby jamka nebo odloupnutí části vrchní vrstvy. Bohužel lepší foto už nesvedu fotil jsem to několikrát a toto je nejlepší ( asi blbý telefon). Ano je to Domane +LT :-)
Je to sice kousek dál .ale jsou dobří ,pošleš poštou ?
toto jsem taky našel na netu už ale připadá mne to fakt daleko na toto malé poškození. Co Sunkovský ve Slaném ? tam bych to rád odvezl.
Ten bude naprosto OK, pár oprav už jsem od něj viděl, umí to.
Díky za reakci už jsem mu volal. termín až od poloviny listopadu -údajně jede do Indie zítra. to je pech :-(
Dělal mi zadní stavbu, kde jsme měl úplně vytržený ložisko a bylo to spravený pěkně. Ale na to tvý bych se vykašlal, to je fakt jen povrch.
Tady nechávám dělat karbon já a nejlepší zkušenost. Posíláme tam i firemní kola, co klieti poškodí při půjčení. Umí to i lakovat. Zkus ho. Navíc je to kousek.
Já mám dobrou zkušenost zde https://www.opravykarbonu.cz/
Díky tak jsem jim napsal. uvidíme.
Pak az to budes mit opravene tak hned polepit folii, jinak se to bude opakovat. Je to od odletujiciho sterku, nebo naraz vetvi pri prejezdu prekazky atd. Idealne oblepit cely ram ochranou folii nebo omotat starou dusi, je toho tu ve fotkach dost. A nedavno tu byl nekde ve fotkach i senzacni napad, takova ta seda penova izolace na potrubi. vypadalo to profesionalne. Nezapominat ani na prevenci a zavcas neco namotat.
No plánuji oblepit jen tu zadní stavbu z obou stran.
To je malo! Mel bys oblepit take hlavni ramovou trubku, minimalne ze spodu v dolni tretine smerem ke stredu. Tam to dostane nejvic zabrat a kdysi se tu resil prorazeny ram vetvi (borec to nechal opravit a stalo ho to 13 000 Kc co si pamatuju, to uz se vyplati). To je u karbonu hned i pokud jezdis jen po silnici. Dale urcite cely zadni trojuhelnik zvlast jestli nemas blatniky a pod retez aspon 2 vrstvy folie (1 vrstva se prosekne – zkusenost) nebo silny neopren. Idealne ale jak jsem psal, cely ram oblepit folii nebo navleci penovou izolaci a na spodni ramovku jeste neco bytelnejsiho. Kdyz uz mas pekne kolo je skoda jej mit domlacene a to se chca nechca casem stane.
jo zadní trojuhelník ano ale spodní rámová trubka je buď kryt (vyměnitelný za baterii) jestli sis nevšiml jedná se o e-kolo Trek domane+. :-) ale i tak díky za názor něco z toho si vezmu. Konkrétně ten silný neoprén myslíš z něčeho uříznout nebo je to vychytávka přímo na kolo?
Ze je to ecko vim. Neoprenem myslim ochrany ramu, co se prodavaji primo pro kola. Na kupkole apod. jsou toho mraky.
Tohle je silnička, stačí folie:)
Hele, v Tvém případě je to estetika a ke všemu ještě minimální ;-).
Já mám teda silničku dojebanou mnohem víc, a protože na fci to nemá vliv, tak jsem to opravovat nenechával ;-).
Co je na tom tak k nepochopeni? Jemu se to nelibi a chce to opravit, šmytec.