• sps-punker

    koupil jsem si před pár dny karmy kevlar 120tpi 2.0 inch a při projížďce závodní trasy v tempu, sem sjel z kopce se štěrkem a nějakým odvodňovacím prahem a najednou jak zastavím, na dvou místech z pláště ucházel vzduch,trhliny 1–3 mm.Došel sem několik km k prarodičum,kámoš doezl lepení a teď mě zajímá váš názor, jestli trhlinky v plášti nějak zalepit a jak nebo co s tím vůbec. Díky

    0 0
    • XC-biker1  

      to zalep lepenim na duše, taky mam jeden plašt podlepeny flekama z lepeni, zatim jsem na tom nejel ale vypada to že by to mělo byt vpoho

      0 0
    • jožin2  

      Když to zalepíš ( zevnitř ) tak to normálně funguje. Teď jsem dokonce našel v garáži krabičku s lepením, na které je napsaný TUBELLES – souprava na opravu bezduš. pneu. Omylem jsem jí někde koupil v domnění, že jde o obyč. sadu lepení – krabička je hodně podobná.

      0 0
    • kubad  

      máš ty pneu UST? nebo normální?

      • pokud UST zalep zevnitř jak se lepí duše – klidně stejným lepením
      • pokud normální tak bych to ani neřešil a jezdil
      0 0
      • Hádě  

        lol, od kdy se unás prodává kenda karma ve verzi UST? :-)

        0 0
        • kubad  

          Karmy v UST existují  a jinak teda nechápu proč by se jinak ptal na malou díru v plášti :-)

          0 0
      • sps-punker  

        nejspíš to ust nebudou, nikde to napsáno není a ani na etiketě nebylo, akorát se bojím, že v tom nařízlém místě pichnu duši

        0 0
        • Jenda  

          ty si fakt lama, mas tam dusi nebo ne?:-)

          0 0
          • sps-punker  

            jasně, že mám

            0 0
            • Jenda  

              no vyborne tak konecne jsme se dobrali k tomu ze nemas UST neboli bezdusaky – tedy dira pokud se nesklebi nema smysl resit, pro dobry pocit to muzes podlepit kouskem stare duse.

              0 0
              • MlokCZ  

                Bezdušáky pravděpodobně nemá, ale to že tam má duši nic neznamená.

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • chodec  

      říznul jsem teď o dovolené Schwalbe NN zboku – řer 1,5 cm, z toho skrz plátno tak 1cm. plášť sjetej jen zpola, vyhodit ho škoda, dovolená přede mnou, slušný plášť bych sháněl kdo ví kde, tak jsem vzal lepidlo na duše, provlhčil jsem s ním 2 × 5 cm kus textilní pásky (třeba leukoplast) a křížem přeplátoval zespoda trhlinu. Přes ten kříž jsem ještě hodil klasickou záplatu na duši pro sichr a fixaci. Po zaschnutí to tak jezdí už 500 km. Plášť jsem mezi tím pořídil náhradní, ale protože to drží a nijak nepracuje, tak ten dosavadní hodlám takhle dorazit.

      0 0
      • sps-punker  

        tak tomuhle říkám oprava pláště ;) …už sem to podlepil chemoprénem a kusem staré duše, tak uvidím co to udělá, snad to závod vydrží

        0 0
    • Čapíno  

      Nechci nějak hanit věci od Kendy, ale už bych si od nich NIKDY nic nekoupil. Silniční duše Kenda neudrží déle než dva dny vzduch v pláštích nad 7Atm. Vozil jsem UST pláště od Kendy a co trénink na biku to defekt. Nasazovat to pořádně nešlo a hned se sjížděly. Je tu můj osobní názor, ale už NE :-))

      0 0
      • sps-punker  

        je to možny, ale právě u karem psali všeci, že aspoň t sjíždění je lepší než u NN nebo RR od schwalbe

        0 0
        • MlokCZ  

          No sjíždění u nových RR, tedy aspoň v UST verzi je snad ještě o něco horší než u starší verze RR dušových. Nějak mi mizí na zadním kole před očima. Ale i tak tam přijde další :-)

          0 0
          • sps-punker  

            když sou peníze tak proč ne ;) já sem chudý student :D dneska sem jel z kopce s těma karmama a kámoš jel za mnou na své starší silničce a prej mě nemohl předehnat, samozřejmě bez šlapání oba. Takže ten valivej odpor je tam dosti dobrej

            0 0
            • MlokCZ  

              A kolik kdo vážíte? Tohle srovnání je totiž především o váze jezdců.

              Mě třeba ve sjezdu někteří kamarádi (znatelně těžší než já) ujíždí když oni jedou NN/SS 2,25 a já na Schwalbe Marathon Supreme. Přitom ale ty Schwalbe Supreme mají výrazně menší valivý odpor, ale v tomhle srovnání to stejně nezachrání. Ve větší rychlosti stejně zcela převáží odpor vzduchu jako hlavní odpor a když ty těžší mají výrazně lepší pohon ve sjezdu a odpor vzduchu téměř stejný…

              0 0
              • jIrI___  

                Nehledě na to, že starší silnička bude mít asi přituhlé ložíska, větší odpory…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ložiska také něco udělají, to máš pravdu, ale pokud nejsou v nějak brutálně špatném stavu, tak zase tolik ne (oproti většímu rozdílu vah jezdců).

                  0 0
              • sps-punker  

                já na karmách vážím 72.5 a on 76–78 nějak, závodka je v udržovaném stavu

                0 0
            • jIrI___  

              Podle toho se ale valivý odpor moc posuzovat nedá ;-)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.