Byla jsem rozhodnutá koupit na kolo rockshox rebu,ale v jiné diskuzi píšete zkušenosti, že pushlock se často rozbíjí. Podle všeho se jedná o model 2013.
Jakou vidlici byste mi ze svých zkušeností doporučili?
Cena tak max. 15000 na 26" rám
Byla jsem rozhodnutá koupit na kolo rockshox rebu,ale v jiné diskuzi píšete zkušenosti, že pushlock se často rozbíjí. Podle všeho se jedná o model 2013.
Jakou vidlici byste mi ze svých zkušeností doporučili?
Cena tak max. 15000 na 26" rám
krasna cena. skoda ze neni 29
sid 29 nebrat, je strašně tvrdá, o žehlení nenmůže být řeč, bohužel, dnes už bych šel do Foxe
tak zkus ufouknout, foxe zaručeně nebrat:-)
nerad:) ufouknuta je uz az az a stejne nezehli, a navíc pri velkém narazu naráží…takže ufukovat mužeš do urcitých limitů
zlaty stary dual air
jj, toho jsem se bal, SA je napikacu:(
Vsadim boty, ze za nejakej patek se k tomu s velkou slavou RS vrati:)
tak 2013 mají brutálně velkou pozitivku takže jsou lineární, musíš něco nacpat co pozitivky a je to ok, já to tak udělal
To je ta Reba 2013 fakt takovej *******? Mám jí doma v krabici a chci jí vyměnit za RST First. Uplně se děsím toho co mě čeká, když to tady čtu.
když ji upravíš tak není, já jsem spokojený, druhá otázka je výdrž no když to každý rok víc a víc kuchají
Můžeš, prosím, upřesnit, jak jsi provedl úpravu pozitivky, taky jsem jeden z těch, kterým se chování Reby 2013 nelíbí. Jak to funguje po úpravě? Foukáš nižší tlaky, vidlice je citlivější, ale nachodíš na dorazy? Díky.
Muhehe, jediné co se změní je progresivita takže nechodí tolik na doraz a můžeš trochu míň foukat,
to v podstate staci.
v podstatě jo, ale zazraky nečekat ten rozdíl zase moc velký není
hodil jsem tam elastomerový špalek z epicona, a ještě filcovou kostku napuštěnou olejem a vazelínou
Ale sid je dual air, ne?
2013 už solo air
hnus
Sid Race (model 2008) bola u mňa jedna z najhorších vidlíc čo som jazdila. Zlatý Fox alebo Reba.
Jezdil jsem Rebu SL, pak Rebu Race a nyní jsem odzkoušel DT Swiss XRM a to je nádhera! Takže za mě DT Swiss.
Reba byla hodně tuhá jak tady píšete, pořádně začala chodit až po servisu :-)
urcite to nepises jen kvuli tomu, ze jich tu bazaru par prodavas?:)
:DD určitě ne!
Budete se divit, ale popisuji pouze vlastní zkušenost.
máš kliku, na závodech jich dost vidím poškozených. Nejen kluci ze superioru by mohli vyprávět. Prostě klekne dolů a hotovo.
Ten Sid 2012 je asi nejlepší volba. O 2,8 tisíce dražší než reba, ale máš k tomu i pumpičku, kterou by sis stejně kupovala a to hydraulické zamikání k zahození taky neni. Pokud chceš ušetřit, tak reba 2012 nebo 2011 poslouži taky dobře. Pravda je, že zamikání u reby neni nijak super ani u těch starších. Já mám 2012 a občas se neodemkne, ale jakmele dostane prodmět k zapružení, tak se odemkne. Na druhou stranu zamikání moc důležitý neni a výhoda starších modelů je, že když zamikání úplně sundáš, tak ti zůstane videl otevřená.
Podle mě je DT Swiss vyhozenej peníz za honbou ušetření gramů.
a povedzte Kefalin, co si predstavujete pod takovym pojmom – zamikat?:)
Jinak alu DT nebude taky o moc lehci a karbonovy jsou cenove daleko jinde…
To jako že to nezavřeš tak na tvrdo.
On to myslel trochu jinak, ale popojedem :)
Ja mam Rebu RL, akorat tu verzi bez lockoutu z riditek (dual air) a jsem s ni spokojeny. Jen se nesmi foukat podle tabulky vahy jezdce, co k ni je. Kdyz jsem to podle ni jednou udelal, tak byla tvrda jak prase. :)
Mám rebu a chodí nádherně … zkoušené Foxky a Dtéčka a i tak mi přišla reba nej …
Reba je dobrá vidle, i když verzi 2013 jsem nezkoušel a podle všeho už není dualair, ale soloair.
Ale divím se, že tu ještě nepadl Epicon z Tunning Testu :)
Má na vidli 15k a ty by si chtěl doporučovat epicon? :D
že by si koupil hned tři aby měl na výměnu když bude ty dvě servisovat dle doporučení úpravce nejlepší vidlice celého vesmíru a bf:-)