Zdravim
chci vyzkouset latexove duse, asi tedy Michelin C4 Aircomp Latex, ale nemaji je nikde v 29. Daji se na mem rozmeru 29/2,2 nasadit 26, nebo jak to vlastne je? Poradte mi nekdo prosim pekne. Ano, zoufale hledam, jak zrychlit!!! Diky predem
Zdravim
chci vyzkouset latexove duse, asi tedy Michelin C4 Aircomp Latex, ale nemaji je nikde v 29. Daji se na mem rozmeru 29/2,2 nasadit 26, nebo jak to vlastne je? Poradte mi nekdo prosim pekne. Ano, zoufale hledam, jak zrychlit!!! Diky predem
Dej bezduše, ne? Bude to i levnější.
v zime jezdim jednou tydne…
A co se tím snažíš říci?
takovych je spoustu a stejne maji bezduse
26 se na 29 dají nasadit.Jiný rozměr latexových duší kromě silničních ani není.
Jak zrychlit? A zkoušel jsi rychleji šlapat? :-)
… no slapu jak drak, ale porad nic moc, tak hledam rezervy – jako treba prelepeni der u helmy / vtip/ !!! Kdyz se na kolo obcas nedostanu, tak nechci bezduse.
obávám se že díky latexovým duším moc nezrychlíš
naopak rozdíl ve valivém odporu je prokazatelně naměřený
co to bude znamenat v reále je věc jiná
zkousel jsem je na silnici, nepoznal jsem rozdil (plaste C4000S) … tak jsem se zas vratil k obyc.
Nějak nechápu, jakej může mít duše vliv na valivý odpor, když je pořád schovaná v plášti? A plášť je to, co je v kontaktu s terénem/silnicí.
Pokud chce laborovat nad tim, jak zrychlit a neutrácet moc, tak jedině hledat správný tlak a trochu potrénovat. Nic jinýho asi nepomůže.
Nejrychlejší časy stejně ale dosáhnu ráno, když jedu do práce a potřebuju to stinout na píchačky, abych tam odpoledne nemusel být dýl.
Při deformaci pláště dochází ke tření mezi plátěm a duší a ztrácí se tam energie > větší valivý odpor.
a co já s tím?
jestli chápeš nebo ne není podstatné je to opravdu změřeno :)
Tak to je rozumný argument, proč za to dát o cca 400 víc, než za obyč. duše.
otázka je proč vůbec platit za duše, když už !!!
Otazka je, proč vlastně jezdit na kole když existují motorky!! :D :D
a proc motorky kdyz se celej vesmir jednou vypari?
když budeš jezdit pěšky tak ušetříš :D
Jako to se bojíš, že ti za týden ujdou?
Mozna to ujde min, nez ty latexovy duse:)
Proc mozna? Ze tu bezdusi blbě nasadi? :-)
když dáš bezduše zrychlíš víc než s latex duší :D a ještě odlehčíš
jo a 29" latex duše sem nikde neviděl,
26" bych tam necpal
+
duse v r.2014/2015?
Ve 29" kolech vozím už několik let bez problémů 26" Michelin C4 Aircomp Latex a nejsem sám.
k cemu je to dobre oproti bezdusim? :D
Máš duši :-)
Používám taky C4 26".
Jak píše Scalar… vozíme Michelin C4 AirComp v 26" v 29" kolech :)
no to snad ne? :D
To si piš, že ano :))
A v sobotu doufám jedeš?
jsem v praze, navic nakonec jsem dostal antibiotika, dneska jsem dobral posledni piluli, domu se vracim v pondeli a pak uz bych mel byt konecne ok, asi dam predvanocni svih
hele ale teď jako fakt, na co to je? pokud není člověk latexový fetišista, tak to snad ani nemůže využít ne?
Dekuju za rady, chci to proste zkusit a uvidim, kdyz uz nemuzu jezdit tak casto, jak chci, tak me alespon bavi sem tam vyzkouset neco noveho a tesit se na to testovani. Az budou nejake zkusenosti, tak to sem napisu. Treba ale zadny rozdil nepoznam …
Tak co? Vyskusal si to?
Treba uz je delaji tak aby neuchazely. Ja je testoval 4 roky zpet na silnici a pred kazdou jizdou jsem foukal.
Tak jsem konecne nasadil latexove duse, co jsem si na Vase doporuceni koupil nekdy v zime.
Poznatky:
1/ rychleji nejedu, ale plaste maji na tvrdym pekny zvonivy zvuk / vyborne hlavne pro lidi s hudebnim sluchem/
2/ ale urcite to lip sedi v terenu, plaste jsou neco mezi dusi a bezdusim. Proti dusi mozna i trochu pohodlnejsi.
3/ silene rychle to uchazi, az tak, ze kdyz nestihnu
treba 10 dnu vlezt na kolo, bojim, se, ze budu muset zase centovat plast, co jsem pracne vyrovnaval
4/ spatne se to cele osazuje, mam 26 duse na 29 kolech a duse se musi trochu premluvit, klouze a zmita se – potvora, trva to dele nez obycejny plast.
5/ dalsi minus – cena
6/ defekt zatim zadnej
Kdyz to nejak shrnu, vsechno docela vpohode, ale to uchazeni muze nekdy byt doopravdy velka nevyhoda. Posledni slovo: jedna z moznosti a variant, ale asi zadna zasadni velka zmena proti normalnim dusim.
Jakým způsobem jsi měřil tu rychlost při porovnání normálních duší a latexových duší?
Tak nejak od oka, urcite to nemam nijak poctive zmereny a zpocitany. Spis neco ve smyslu " zadna zasadni zmena"
Hele, latexové duše na silnici foukám před každou jízdou, i když jedu každý den …
A ano … sejruje mě to :-) … jakmile sjedu ráfky, začnu uvažovat o bezduších s tmelem ;-)…
Foukání před každou jízdou u latex duší je ještě v pohodě, to bych zkousnul. Mnohem více mi ale vadilo, že jsem musel poměrně často dofukovat kolo i když jsem na něm vůbec nejezdil (což někdy i přes léto, protože mám více kol a jezdil jsem zrovna na jiném).
Takže jsem je nakonec vzdal, i když chováním se to téměř vyrovnalo bezduším (s plášti kde jsem latexky vozil bezduše nefungují, takže varianta bezduše není) a byl jsem s nimi ohledně jízdních vlastností hodně spokojený. A defekt jsem neměl žádný.
A vozil jsem také dlouhodobě 26" latexku ve 29" plášti. A to navíc ve 2,35", tedy natažená byla už slušně a žádný problém.
A vozil jsem Geax latexky.
pro příznivce latexových duší se dává na vědomí že se už dělají a prodávají 29", na zkoušku jsem k tubolitům objednal
Vitorria je dělá už docela dlouho…
to mi teda uniklo, trošku otravný dofukování ale pohodlí lepší než u klasických duší a pohodlnější než tubolito, a stojí půlku:-)
145 g? Žádný terno, když butylové Contíky Light 1,75 – 2,4 mají 160 g. (Vozím tu Conti jako rezervní.)
tak mám vykoušeno, dva měsíce v provozu, bez defektu, jako velké plus vidím že je potřeba dofouknout pouze 1× týdně což jsem tedy nečekal
Vozím to tak na svém 69er už nějakou dobu (teď i na 2.6" Nobby Nicovi). Funguje to bez problémů. Jenom je trochu větší práce to tam poprvé dostat. Je ale potřeba počítat s tím, že ty latexové duše uchází více než bezduše – bude tedy potřeba před každou jízdou foukat. Zase na druhou stranu, přijdou mi méně náchylné na proražení.
EDIT: Tak se omlouvám :D Nevšiml jsem si, že předchozí příspěvek je z 2014…