Levné kotoučovky - mechaniky vs. hydry

12 nepřečtených
  • Mr.Dan

    Přítulkyně se konečně rozmyslela, že chce nový kolo, ale „samozřejmě“ vzhledem k tomu, že toho asi stejně nikdy tolik nenajezdí, tak samozřejmě co nejlevnější.:( Zalíbil se jí AGang Nikita 4.0, v několika obchodech za slušnou cenu kolem desítky, což podle mě vcelku odpovídá.

    Ale nevím si rady, který model vybrat. Na modelu 2013 jsou nějaké podivné ráfky Jalco a hlavně lowcost hydrauliky Tektro HDC300. Na modelu 2014 je pár rozdílů, ráfky už jsou „značkový“ AGang a hlavně brzdy jsou zde mechanický kotoučovky Tektro Aquila. Ani jedno nebude žádná hitparáda, ale co byste radši vybrali vy? Popř. zda máte s některejma s těhlech brzd zkušenosti, hlavně ohledně seřizování, spolehlivosti… Dí­ky!

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mr.Duck  

      Jalco ma ted kamos na AM, nejsou nak prehnane tezky a zatim drzej solidne, i kdyz von jezdi pianko. Teda na zdejsi pomery pianko, takze nazrat furt dostavaj, a je tlustej jako prase! Akorat na nasazeni bez dusi to chce nakou nadobu se vzduchem, pumpa to neda :)

      0 0
      • Mr.Dan  

        Ok, díky za postřeh. On je ten model '13 s hydraulikama a Jalcama paradoxně drazší. Je mi jasný, že dřív nebo pozdějc budu stejně kupovat Deorka (a taky vidli a…), ale tak aby to fungovalo aspoň prvních pár stovek km.

        0 0
      • nitraq  

        Jalco jako každej výrobce děláráfků bambilion, takže zkušenost kamaráda dobrá, ale asi nepřenositelná.

        A co se volby mechaniky/hydry týče, tak bych šel do hyder. Pro holku na začátek dobrý a třeba to ani nebude nutný měnit.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Jasny, vo tom zadna! Ale ja jenom ze psal, ze sou to naky noname, tak pisu jedinou zkusenost se znackou co mam :) Nedelal bych si iluze, ze napis agang na rafcich bude znamenat neco vic :)

          0 0
          • Mr.Dan  

            Přesně tak, akorát že teda o tom AGang ráfku se dá i něco zjistit, kdežto ten Jalco (typ ATB 220) je na netu nedohledatelnej… Aspoň že to teda není úplnej noname. Díky moc za pomoc!

            0 0
    • Vilém  

      Jalco jsou normalni, funkcni, lowend rafky. Pouziva je hodne vyrobcu.

      Brzdy radsi hydrauliky, ty Tektra nijak tragicky nebyvaji.

      0 0
    • Erknold  

      Jsem za jedno, také raději do hyder. Má tam nerez dráty 2 mm ve výpletu, tak je asi jedno jaký je ráfek, pokud ti nejde jen o váhu ráfku samotnou. Toho bych se nebál. No a vidlici nenápadně prohodíš za vzduchovku vhodné barvy.

      U holek jezdí barva ;) Což platí i u vidlice, je jedno jestli to je epicon, nebo reba, důležitý je, že je bílá :)

      0 0
    • vojta1616  

      Tech hydraulik bych se nebál, kámoš je má na kole a i po 4 kkm fungují jak mají a pokud je to ještě pro holku na pohodové ježdění tak ji i výkonem budou stačit …

      0 0
    • Mr.Dan  

      Dobrá, díky moc všem, utvrdili jste mě v mym názoru, taky radši hydry… Jinak jak píše Erknold, skutečně se vybíralo hlavně dle vzhledu, jen růžový kolo nikdo nikde nenabízí (krom Rekol), tak aspoň fialový. :D

      0 0
    • Mr.Dan  

      Zdánlivě lehce OT. AGang Nikita za desítku na lowend komponentech sice při zkušební mikrojízdě slečně seděl, ale přišlo mi to neuvěřitelně těžký kolo na to, jak je malý (nejen mně) a navíc nejlevnější řady SRAMu a brzdy Tektro nevzbuzujou příliš nadějí na dlouhodobej bezproblémovej provoz.

      Našel jsem místo toho Contessu Scale za desítku, což mi přijde za ty prachy super, hlavně teda pokud se na tom opravdu skoro nejezdilo. Je to na mixu Alivia a Deore, vidlice XCR (prej nejlepší lowend vidle :)) a brzdy SH 445. Poměr cena vs. výkon dle mýho příznivej, co myslíte:

      http://www.cyklobazar.cz/…ale-20–2012/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.