vidlice: RST Omega TnL 100 mm www.rst.com.tw/…07-omega.asp Jezdec: 80 Kg Nastavení – podle návodu – otočeno na max doleva – nejmenší tuhost Reálný zdvih: max 50 mm (viz foto)
přijde mi to hrozně málo, i na levnou vidlici – dá se s tím něco dělat?
vidlice: RST Omega TnL 100 mm www.rst.com.tw/…07-omega.asp Jezdec: 80 Kg Nastavení – podle návodu – otočeno na max doleva – nejmenší tuhost Reálný zdvih: max 50 mm (viz foto)
přijde mi to hrozně málo, i na levnou vidlici – dá se s tím něco dělat?
nic nauč se s tím žít,nebo si pořiď jinou
sem se na to mrkl pořádně,buď vážíš 5kg ,nebo je to na reklamaci.
takže to nei ok, díky, jsem zvědavej, co mi na to řeknou
novou… časem… možná… holt se budu muset zeptat v servízu
Hezké foto
sorr, přísahal byhc, že je ta fotka otočená, na lokále jí mám správně
Tvoje taky dobrý, ale zimák má lepší. Ilustrativnější a větší :-)
Mekci pruzinu, ridsi olej do tlumice atd.
třeba za tohle
q
když mi to zaplatíš, tak do toho jdu třeba hned :)
je to vice ci mene normalni
A co reklamace? Je ještě v záruce. Sice je to asi shit vidle, ale mně něco podobného dělala Marzocha XC 600 SL a byla to reklamace.
je to 14 dní nové kolo
Já mám tuším to samé, akorát 80mm. Je fakt na *****. Vůbec netlumí.. Jak bych střílel z kulometu :) Takže kup novou
Já bych asi zkusil reklamaci, tak málo by chodit neměla. A kdyby nevyšla reklamace, zkusil bych se domluvit s milanem1, jestli by šla trochu potunit za rozumný peníz.
Potunit jo.. Ale myslím, že se tak chovají všechny
U téhle vidlice zklamu. Psal jsem to tady už mnohokrát, v tomhle případě to nemá cenu.
díky, uvidím, ajks e k tomu postaví prodejce – přijde mi fakt nefér prodávat 100mm vidli s reálným zdvihem 40mm
Tady nejde vůbec o reálný zdvih, točíš se na jednom parametru, který se ti zdá měřitelný. Komfort, který by měla nabídnout takováhle vidlice je tomuhle typu stejně vzdálený a není to vinou prodejce.
No, to víš, že si všímám toho, co je očividné. nečekal jsem zázraky, ale mám pocit, že to pruží hůř než vidlice, kterou jsem měl na krosovym kole (SR Suntour NRX 6000 Magnesium, 63mm), zdvih je stejný nebo ještě menší. A ten poměr agresivně vypadající výšky obnažené nohy vidlice a skutečného zdvihu je prostě nepřehlédnutelný, no.
Obnažené nohy – pěkná představa v nadcházejícím ročním období :<). Kdyby jsi hodnotil vidle podle toho jak hodně mají vysunuté vnitřní nohy a jak malý je jejich skutečný zdvih – tak by ti možná vyšly nehůř RS SIDy – a to nejsou věru špatné vidle!
Díky za úpravu terminologie, já se pořád jen učím :) Jinak nechci hodnotit obecně vidlice, jen komentuju to, co vidím, a to, co cítím. Je mi ajsné (uvláš´t po téhle zkušenosti) že 80mm vidle může udělat lepší službu.
Teď to ale nemá smysl řešit, chtěl jsem levné kolo, na kteréms e dají odjet závody typu KPŽ. Neposlechl jsem tak úplně dobře míněné rady (a že tam něco o vidli zaznělo), dobře mi tak. te´d musím počkat, jestli se s tím dá něco dělat, a pokud ne, budu holt pomalu šetřit na novou. A pka už ty rady radši poslechnu, protože z tohodle jsem naklepanej jak vídeňskej řízek :)
Ty používáš víc nestandartních termínů. Reálně dosažený zdvih? to je předpokládám zdvih dosažený jízdou. Kdyby ses snažil opravdu vidlici stlačit na místě a rázem, dostal by ses rozhodně dál, než na těch, jak tvrdíš 40 mm. Tohle všechno ale jenom upřesní hodnoty ale na situaci s vidlicí to nezmění nic. Na vině je ono zamykání, které si výrobce a dovozce myslí, že je vhodné lidem nabídnout a ono je to zamykání ve skutečnosti jen na kažení chodu a dělá z vidlice takto nepoužitelný kus. Když je vše podtrženo ještě tvrdší pružinou nemůže to mít jiný výsledek, než popsaný. Bohužel řešit vše jenom výměnou pružiny, v tomto případě nejde. A změnit vnitřnosti tlumiče je zde taky nemožné, tedy v ekonomicky přijatelné variantě je vše nemožné a neuskutečnitelné.
opravdu jsem se snažil vidlici rázem dostat co nejníž, ale nešlo to dál, než co jsem měl už označkované z výjižďky, kde jsm si i trochu poskočil, ale to je asi jedno
za vysvětlení díky, prostě uvidím, co k tomu řekne prodejce, každopádně teď vím, na čem jsem a budu připravenej na to, až mi řeknou, že je to standardní chování těhle vidlic.
Jestli to tu dobře čtu, tak když na svý Toře 302 dávám na asfaltu po rovině Lock, tak jí jako ničím? Zdá se mi, že pak je taková ještě tužší když ji odemknu :(
Neničíš. Milan to asi myslel tak, že u vidlic RST, o kterých je řeč je LO už primárně /tedy i když není zapnutý/ na likvidaci chodu.
cože? že ty vidle RST jsou jako furt nějak zamknutý?
ta moje se mi fakt tak nějak zdá línější ještě víc po odlockování … Ale už jsem jí tu řešil, je to 80 mm a zamykání mě baví, zdá se, že zase na asfaltu mi to zrychlí jízdu
Tyto vidlice prostě nelze považovat za funkční vidlice. Na takovéto vidli je LO jenom blbinka, která má přitáhnout zákazníka. Neměl jsem ji nikdy rozdělanou, tak nevim, jak je tam tlumení dělaný, ale všeobecně je LO na vidlích tohoto typu jenom na ku*vení chodu.
Samozřejmě máš pravdu, mluvím přeci ke konkrétní vidlici a pro tu to platí přesně tak, jak doplňuješ. Nerozumím, proč se tady přebírá cosi řečené pro jeden konkrétní případ, jako všeobecně platné i pro jiné vidlice.
mám 140 foxe nohy jsou v klidu vysunutý na 147 při vypoštění tlaku zajede 5 mm od konce nohy nafouknutá okolon 2 někdy pčři něčem brutál 1,5 cm od konce .Je fakt že suntourka mi to dělala taky i když byla povolená tak aby byla co nejměkčí za 100mm tak 60–70 a vzduchová ze 100 tak 65–75
nevim, jestli je to vůbec možý, ale po troše cvičení se to trochu uvolnilo – naměřil jsem nějakejch 70mm max, při nasednutí na kolo se vidle nazoří (sag) tak 1,5 cm) reaguje trochu ochotněji, snad se ještě trochu rozhejbe
Ječňák je borec!