Měnič s brzdou napínání řetězu

26 nepřečtených
  • PolsondeSide

    Na kole mám měnič XT781, v terénu ale řetěz opravdu dost skáče a rachotí. Má smysl investovat do modelu XT786, jenž je opatřen brzdou?

    Je tato vymoženost skutečně praktickým přínosem?

    0 0
    • MirosPikos  

      A nebo investovat do napínáku. http://fstatic1.mtb-news.de/…DSC_2827.JPG

      0 0
    • lutte3  

      Mám to na HT v kombinaci s N-W převodníkem a ještě mi nespadl řetěz. Kolo je parádně tiché, jediný tak mám pocit že nová ta brzda fungovala lépe, teď už se to nějak zajelo a malinko to víc slyším v bordelu, ale padání se nedostavilo tak asi ok.

      0 0
      • MirosPikos  

        Nelze to seřídit? Mám pocit že ano.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • lutte3  

          To nevim, mám DEORE SH+. Pocitově je tam tak 2mm vůle než začne ta brzda fungovat, pak už ok.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Jde to seridit. Kdyz do toho strcis 4mm klic, tak to ma mit 3.5–5.4nm „odtrh“. U Zee/Saint snad 3.1–4.1nm.

            0 0
            • lutte3  

              ok, díky, zkusím potunit :)

              0 0
              • h.mad  

                Vozim obyč Deore s brzdou a funguje pořád, ale ta napínací pružinka je už unavená a víc to chrastí (ale taky mám vytahanej řetěz :-) ) Ten plíšek kamarád řešil kostičkou od Lega…

                0 0
    • Radek Broz  

      Ano, má. Ano, je.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jakobo  

      Proboha! Jaky menic, snad prehazovacka, hazka nebo saltr ne? Co to je za modu s tim menicem posledni dobu?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • praivo  

        Mění zařazený převod, nebo snad ne? :-)

        0 0
    • saddik  

      Je to dobrý. Řetěz nemlátí a taky když ho čistíš, tak drží napnutej, což mě až překvapilo, jak moc je to fajn. Akorát se mi zatím zdá, že se rychlejc ojíždí horní kladka.

      0 0
    • PolsondeSide  

      je celkem škoda, že takový šaltr není na kolech od 30 výše.Udělám si radost a koupím ho s dlouhým ramínkem.

      0 0
      • MirosPikos  

        Jak u kterých značek, ale škoda to je. Nemůže to být takový cenový rozdíl a výsledný efekt a dojem by byl za o krok jinde. Jinak bacha na to dlouhé ramínko. Není to jen o tom – chci dlouhé ramínko. Musí to mít svůj důvod a je dobrý počítat s tím, že dlouhé ramínko bude náchylné na urvání o kamen/klacek.

        0 0
    • PolsondeSide  

      a u které značky kol jsi se setkal s existencí této hazky? No SGS vozím aktuálně tak jsem prostě chtěl zvolit totéž…nevím jestli je v tom tak markantní rozdíl mimo méně prověšeného řetězu při křížení. Ano, cennový rozdíl je 300 Kč, nechápu proč nedávají na dražší kola tento model rovnou.

      Taky pevně doufám, že to přepětí pružiny nějaký čas vydrží…aby se to neochodilo za první sezónu a řetěz nezačal skákat.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Je to nastavitelny, a celkem spolehlivy, vydrzet by to melo. Ale rozbity uz sem to videl, Shimano i SRAM. U Shimana staci vymenit takovej malej plisek (tady $7), u SRAM nevim, to co ma na sobe „Type 2.1“ prej nejde otevrit :-/

        0 0
        • snílek  

          Zrovna u tebe mě zaráží, že to považuješ za spolehlivý:) Mě ten plíšek odešel během dvou měsíců a to jsem ani moc nejezdil. A v ČR se nedá samostatně sehnat, takže reklamace a za chvíli zase znovu a znovu a znovu. Maj to vymyšlený kluci japonský. Nicméně plíšek se dá nahradit – zkoušel jsem různý možnosti a moje finální řešení je šroubek, matička, štípačky, pilník a trocha násilí:)

          0 0
          • Mr.Duck  

            Hele no mám docela velkej testovací vzorek, jedu si více méně part-time bike servis (akorát mě nikdo neplatí :D), a zatim sem to viděl poškozený dvakrát, a bavíme se o kolech, co najezdí 100+ dní za sezónu :-0

            0 0
    • PolsondeSide  

      stačí vedět že oprava není drahá, to potěší. Počítám, že to mohu nechat trvale v poloze ON pokud nebudu zrovna rozpojovat řetěz neno má snad své výhody ponechat Off na určité pasáže (asfalt?).----

      0 0
      • saddik  

        Viděl jsem rozhovor s nějakým týpkem od Shimana, kde říkal, že se to nechává zaplý a vypíná se to jen při vydnavání kola, výměně řetězu atd. Takže kvůli hazce samotný se to vypínat nemusí. Na čistě silniční projižďky, pokud bych na to nezapomněl, bych si to ale vypnul, aby se mi snáz řadilo (není to moc velkej rozdíl, ale znát to je, tak proč si to neulehčit, žejo).

        0 0
    • Pavel Priesel  

      No já mám taky xt s brzdou ale bacha je sice hezké že to funguje i když nahoru to jde z tuha a se zpožděním ale ta páčka je na zapínání tak blbě umístěna že jsem ji po týdnu ustrelil sutrem a samozřejmě to je téměř nevymontovatelny tak že díky tomu že jezdím jen enduro tak jsem to kleštěmi zapnul na furt :-(

      0 0
      • kucka7  

        Mám to stejně. Ale asi se mi to poškodilo víc, protože po jízdě v hrubším terénu se mi sama vypíná. Sháněl jsem nový díl a stojí cca.350,–, zatím jsem se nedokopal ho objednat, tak nevím jak to půjde vyměnit.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.