• Filipos

    Ahoj, mohl by mi někdo napsat kolik mám foukat do kterého ventilku? Pořád se s ní něják nemůžu domluvit. Mám to na HT. Vážím 85 Kg. Orientace ventilků s pohledu jezdce. Nějlepší by bylo z vlastní skušenosti než z návodu. Díky moc.

    0 0
    • kesu  

      pokud je to to stejný co byla 2008 tak to je trest…

      pokud se pamatuju dobře tak :

      1)vlevo nahoře se foukal malinkej tlak k tlumení

      2)doprava nahoru hlavní komoru, muselo se sundat víčko aty…

      3)vpravo dolu dorazovou komoru ale aspon 50 psi

      ale fakt jistej si tim nejsem

      0 0
        Výběr z produktů
        BULLS WILD CREED RS 29 kolo, fialové/černé Skladem 2 ks

        Akce -19% BULLS WILD CREED RS 29 kolo, fialové/černé

        od 80 299 Kč -19% MOC 101 999 Kč

        SCOTT Spark 960 29 kolo, modré Skladem > 2 ks

        Novinka SCOTT Spark 960 29 kolo, modré

        58 399 Kč MOC 76 199 Kč

        Yeti SB130 C1 Kit 29 kolo, tyrkysové Skladem 1 kus

        Výprodej -12% Yeti SB130 C1 Kit 29 kolo, tyrkysové

        147 999 Kč -12% MOC 175 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská / Celoodpružená)
      • Filipos  

        Je to tak akorát u 08 jsou myslím ty nohy prohozené. Ja bych ale potřeboval určíté tlaky alespoň cca.

        0 0
      • Filipos  

        Myslím že to není tlumení ale odskok který se dole šteluje točením.

        0 0
        • kesu  

          ha mám obrázek tak:

          http://www.pinkbike.com/photo/7561867/

          1)vlevo nahoře-vytýhneš červený kolečko ATA směrem nahoru, pod tím je ventilek, ten jsem foukal tak abych měl sag cca 25%

          1. vlevo dole-vytáhneš červenou zátku a nafoukáš na tlak minimálně

          stejnej jako vršek-je to plovoucí pístek takže musí bejt spíš větší.

          3)vpravo nahoře tím černým kolečkem se šteluje rychlost odskoku

          4)vpravo nahoře když chytneš tu stříbrnou zátku uprostřed toho černýho štelováku odskoku tak se dostaneš k ventilku, kterým se fouká vzduch do tlumení-netuším k čemu to tam je

          5)vpravo dole je hydraulická komprese

          já bych doporučoval vypustit obě komory v levý noze a pak je nafoukat na stejnej tlak třeba 40psi a pak ladil tlaky tak abys měl správnej ság. Jen upozorňuju, že vidle si krom tědlech asi 50 komor ještě přepouští tlak do ata komory takže je nutný po nafoukání propružit, přemeřet tlak a dofoukat negativku..

          0 0
          • Filipos  

            U mě vypadá všechno stejně až na to že umě se nedá v pravo nahoře nic štelovat jen odšroubuju to kolečko a tam je ventil. Ale kolik bych měl cca foukat do těch komor ať to třeba není málo a nezničim ji. Negativní je která? Dík.

            0 0
            • kesu  

              pozitivku nafoukej podle sagu, tzn zkousej od 50psi, já foukal tuším 60

              pak nafoukej dorazovej pístek (ten dole) na stejnej tlak

              negativka se fouká sama interně

              a na to jak se fouká tlumení nemám tušení, nebyl v tom žádnej rozdíl..

              0 0
              • Filipos  

                Tak sem to něják nafoukal asi 70 Psi. Kolik bych měl dát teda nahoru do pravé nohy?

                0 0
                • kesu  

                  Ahoj, našel jsem manuál:

                  1. nejdřív vypustit úplně ATA komoru (nahoře-vlevo)
                  2. nafoukni PAR komoru (dole na stejný straně jako ATA) na minimálně

                  o 1 bar vyšší tlak než budeš foukat ATU (ne víc než 12 barů), nastavuje se tím progresivita ale u té mojí to bylo k ničemu ta vidle byla progresivní jak kráva.

                  1. po nafouknutí PAR komory nafoukej ATU na předepsaný ság, podle tabulky

                  by mělo bejt v atě 3–5barů pro 70kd,4–6 pro 80kg a

                  5–7 pro 90kg, což je kompletní blbost protože při tědlech tlacích se to ani nehne.. Vždycky po nafoukání trochu propruž ať se přepustí tlak do negativky, než to definitivně zašroubuješ.

                  1. dolaď par komoru na vyšší tlak než ATU
                  2. ventil na RC3 noze nesmí sloužit pro konfiguraci, prej je to tam kvůli

                  horizontu tlaku v tlumící části, asi aby se olej nezpěnil, nevím. Nicméně doporučenej tlak je 0–1 bar a u mojí se to foukalo speciální redukcí

                  Každopádně kterej italskej blb vymyslel vidlici, která má 4!! vzduchový komory to by mě fakt zajímalo..

                  Jo a taky si změř zdvih, protože ta moje měla mít 180 ale měla sotva 160mm, dokonce ani nohy nebyly 180mm venku.

                  Nicméně moje šestky byly krásně citlivý, chodilo to fakt moc hezky a nevadil tomu prach, bordel, voda prostě chodily celou sezonu pořád dobře. O tom se totemu může jen zdát. Zase DH tlumení v TOTEMU je úplně jiná třída a je to poznat hlavne na rychle za sebou jdoucích překážkách. Kdyby ale měla moje 180mm mám jí asi doteď

                  Pak dej vědět, jestli se vše podařilo :-)

                  0 0
                  • Filipos  

                    Jo no měl sem tam 6 bar sem si říkal co je to za hovadina. Nohy mají 180mm takže pruží tak max 170 mm. Díky za návod ¨chtěl jsem hlavně tyhle tlaky no. V RC3 sem mel 01 tak to je dobře.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.