• motas666

Zdar,

chci si pořídit pořádnou zrcadlovku. Teď fotím kompaktem, momentálně Canon G11. Líbilo by se mi toto: http://www.megapixel.cz/…200-mm-vr-ii

Máte někdo zkušenosti? Objektiv nebude asi to úplně nej, ale chtěl bych, alespoň pro začátek, nějaký univerzál a nemuset objektivy stále měnit.

Případně doporučení na něco podobného?

Sice to nebude o tom vozit ho na biku, ale jak vím, tak zkušených fotografů tu je spoustu.

0 0
    • MirosPikos  

Jsou tu vlákna, kde tu probíral dokonce snad ve stejný sestavě. Býval u něco problém s olejem na snímači, ale byla to nejspíš vadná série (brácha byl obětí) ale už je vše v pořádku. Dostal nový tělo a šlape jako fík. Je to dobrej přístroj, možná by mohl mít rychlejší video (více snímků za sekundu) ale to tě třeba ani netrápí. Pokud chceš spíš fotit, tak bych řekl dobrá volba. Časem lepší sklo a bude to zase úplně jinde, ale na to najdeš odpovědi někde na BF. Já nejsem fotograf. Jen brouk pytel, někdo by řekl že ani ne tak brouk jako spíš pytel :-D

0 0
      • motas666  

Video moc neřeším, ale co jsem koukal, tak to má 24 snímků za sekundu, a to je přeci počet, který se používá i při promítání filmů v kině.

0 0
        • MirosPikos  

To já tvrdím také „24p“… nicméně to vypadá, že máš skoro rozhodnuto :) Mrknu na nějaký reviews, youtube a přečti třeba diskuzi na megapixelu ať si uděláš obrázek. Ideálně pak někde vyzkoušet, jak se ti bude držet. V téhle ceně asi budeš těžko hledat vybavenější stroj, za předpokladu že vybíráš mezi Canon a Nikon (soudím dle sebe, jak bych vybíral já).

0 0
          • motas666  

Tak vybráno zatím nemám. Ale po prvním kole co jsem koukal po netu, četl recenze a tak, jsem vytipoval právě toto. Ale je ještě čas, nákup plánuju tak někdy v únoru. Nerad takovýhle věci uspěchávám a radši se poptám.

0 0
    • jeffi  

Objektiv bych pořídil AF-S 16–85 , je to také univerzál od širokého po střední tele, ale nemá tolik kompromisů. Jinak dobrá volba.

0 0
    •