Prosím Vás, máte zkušenost s nosičem Eufab Amber 4, co jsem zjistil, tak bych s ním měl otevřít páté dveře u Dacia Lodgy a cena je hodně zajímavá. Ale aby to nebylo „nechci slevu zadarmo“… Děkuji
Prosím Vás, máte zkušenost s nosičem Eufab Amber 4, co jsem zjistil, tak bych s ním měl otevřít páté dveře u Dacia Lodgy a cena je hodně zajímavá. Ale aby to nebylo „nechci slevu zadarmo“… Děkuji
S uvedeným nosičem ani Dacií Lodgy zkušenosti nemám, ale podle občanského zákoníku v případě nákupu přes internet můžeš do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Takže zbytečně špekuluješ.
Mimochodem, moje zkušenost s kamenným Lidlem je taková, ze mi bez mrknuti oka vzali zpátky rozbaleny plechový regál, který mi při sestavování proriznul pracovní rukavice (byť tenké) a pořezal mě na ruce.
Ale měl by si zboží vrátit nepoužité a v původním obalu. Což když tehle nosič posílají jako totální skládačku, nejsem si jistý jestli by to vzali zpět. A rozhodně bych radši uvítal nějakou zkušenost, než abych se s tím musel skládat, rozkládat a posílat zpět. Děkuji
Rozhodně nepotřebuješ obal a už vůbec to nemusí být nepoužité. Jak jinak by sis to vyzkoušel, kdyby to nemohlo být rozbalené a použité? Stejně jako tě nikdo nenutí schovat si původní obal. Sice to lépe vypadá, když to vracíš v původním obalu, ale povinnost to není.
Ale k věci.. Je to sklopné a podle mých zkušeností bývá pro otevření pátých dveří dost rezerva (nemám ale vyzkoušenou konkrétní kombinaci auta a nosiče). Každopádně si to po doručení můžeš v klidu vyzkoušet a případně vrátit.
Ne, Lidl tohle neřeší. Mají na tom založený obchodní model, berou vše, vyreklamuji vše;)… V tom je jeho síla.
Za ty prachy bych radši pořídil Wjenzek Alfa 3+1
Ten Amber by snad měl jít úplně sklopit, takže by měli jít otevřít páté dveře.
A hlavne u wjenzka potrebujes klic. Coz je na hovno. Mam wjenzka
Mel jsem ho 6 let a zadny problem mi to nedelalo…:-)
Mám ho už rok. Je dle mého názoru bytelný, kovová konstrukce, uložení kol v plastových lyžinách a oplastované světlomety v kovovém rámu. Je těžký jako svi.a, ale kola v něm drží. Dá se osadit visacím zámkem, takže je těžko odcizitelný, když je přidělaný na autě. Jediné co mě na něm irituje a mrzí, že za prvním kolem je taková ta kovová konstrukce na přimontování kol a ta se musí plastovými utahováky přimontovat a z toho mě berou všichni čerti jak mě bolí ruce a dlouho to trvá. Pokud by místo toho byla nějaká západka, tak by přidělání na auto plus osazení koly byla práce na chvíli. Je možné ho uprostřed „zlomit“ a umožnit tak přístup do kufru, ale nejde u každého auta. Já to nedělám, prostě mám roletku v kufru staženou a přistupuji k němu ze zadních sedadel. Za mě za ty peníze pohoda. Taky jsem měl nejdříve nedůvěru, ale když jsem ho dal dohromady, potěžkal, dal na auto a osazený čtyřmi koly se ani nehnul, tak jsem si oddechl a dál nic neřeším.
Super, moc díky. Pro mě je zatím důležitý faktor, abych se dostal do kufru. Četl jsem, že tam při tom výklopu jsou dva vymezovací šroubky, který jdou vyšroubovat, sice to prý pak při tom výklopu lehne až na kola, ale je to varianta jak to sklopit úplně. Myslíš že to tak je? Děkuji